Gå til innhold

Den middels store tråden om Major League Soccer (MLS)


Anbefalte innlegg

  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Når jeg for litt over fire år siden ble Founding Member i Atlanta United, så hadde jeg på ingen måte noe tro på at vi skulle løfte MLS Cup-trofeet i vår andre sesong. Jeg hadde aldri tenkt at vår første manager skulle være tidligere Barca- og Argentina-manager, og jeg kunne aldri drømt om at en mann med navn Josef skulle knuse rekorder left, right and center på veien mot MLS Cup. For en syk, syk opplevelse dette var.

 

Jeg var på Lerkendal når Rosenborg feiret ti seriegull på rad, jeg har vært på Champions League matcher mot Bayern, Juventus, og Real Madrid. Jeg har vært på Emirates i London for å se Özil rundspille lag i Premier League, men dette var noe av det sykeste jeg har vært med på.

 

VAMOS ATLANTA!

 

Lenke til kommentar

Når jeg for litt over fire år siden ble Founding Member i Atlanta United, så hadde jeg på ingen måte noe tro på at vi skulle løfte MLS Cup-trofeet i vår andre sesong. Jeg hadde aldri tenkt at vår første manager skulle være tidligere Barca- og Argentina-manager, og jeg kunne aldri drømt om at en mann med navn Josef skulle knuse rekorder left, right and center på veien mot MLS Cup. For en syk, syk opplevelse dette var.

 

Jeg var på Lerkendal når Rosenborg feiret ti seriegull på rad, jeg har vært på Champions League matcher mot Bayern, Juventus, og Real Madrid. Jeg har vært på Emirates i London for å se Özil rundspille lag i Premier League, men dette var noe av det sykeste jeg har vært med på.

 

VAMOS ATLANTA!

 

https://twitter.com/ATLUTD/status/1071645870314176512

Kvalitetet i mls øker litt hvert år. Jeg gleder meg til å se på Champions league kampene mellom Atlanta og Liga MX lagene i 2019.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...