Gå til innhold

Den store LG G4 tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer å kjøpe det selv, funker det bra? Hvilken farge valgte du? Står mellom sølv og hvit jeg

 

 

 

Har oppgradert til 6.0. Batteritid er som før. Men jeg har fått ett problem, og det er at klokka i quick-cirlce-vinduet ikke er oppdatert med en gang den viser hva klokka er. Det går gjerne ett sekund eller to før den viser rett tid. Er det noen som har opplevd det samme, og evt vet hva som løser problemet?

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe det selv, funker det bra? Hvilken farge valgte du? Står mellom sølv og hvit jeg

 

Jeg kjøpte gull, men det er fordi det var den eneste de hadde igjen her i området da jeg kjøpte den.

 

Men etter det har jeg kjøpt cover på Ebay, og da byttes baksiden ut, så nå er den sort.

 

Edit: Ja, jeg er fornøyd med telefonen. Hadde LG G2 tidligere, og dette var en fin oppgradering.

Men, er det noen som har fakbrikk-resatt telefonen som sliter med at klokken ikke er helt oppdatert i quick-circle-vinduet?

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Noen som har problem med at de ikke får notifikasjon over WiFi når skjermen er låst?

 

Jeg fikk dette problemet etter Android 6.

Jeg vet ikke om det var det som løste problemet, men etter at jeg gikk til Instillinger>Generelt>Om Telefonen>Programvare informasjon og trykket fort mange ganger på Versjonsnummer til jeg ble utvikler. Deretter slo jeg mobilen av og på.

 

Nå får jeg beskjed igjen når det kommer hangout e.l beskjeder.

Lenke til kommentar

 

Vurderer å kjøpe det selv, funker det bra? Hvilken farge valgte du? Står mellom sølv og hvit jeg

 

Jeg kjøpte gull, men det er fordi det var den eneste de hadde igjen her i området da jeg kjøpte den.

 

Men etter det har jeg kjøpt cover på Ebay, og da byttes baksiden ut, så nå er den sort.

 

Edit: Ja, jeg er fornøyd med telefonen. Hadde LG G2 tidligere, og dette var en fin oppgradering.

Men, er det noen som har fakbrikk-resatt telefonen som sliter med at klokken ikke er helt oppdatert i quick-circle-vinduet?

 

Hjelper ikke med fabrikk reset. fortsatt samme problem. Har ikke funnet noen løsning jeg heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Men, er det noen som har fakbrikk-resatt telefonen som sliter med at klokken ikke er helt oppdatert i quick-circle-vinduet?

 

Hjelper ikke med fabrikk reset. fortsatt samme problem. Har ikke funnet noen løsning jeg heller.

 

 

OK. Takk for info. Da tar jeg meg foreløpig ikke bryet med en reset av telefonen.

Lenke til kommentar

Virker som at dette rammer særlig telefoner med serienummer som begynner på 505 og 506.

Så sjekk serienummeret og vurdér hyppige backups om dere har slike serienumre.

Mitt begynner på 505.

Da fikk jeg bootloop problemet plutselig idag.

Jeg forhåndsbestille telefonen og mitt S/N starter med 505 så det du sier kan stemme.

Lenke til kommentar

Jeg har forsvart batteriet til G4 noen ganger. Jeg har nok et litt annet bruk av mobil enn de fleste andre her, men har nå sett hva folk mener... Jeg er VELDIG fornøyd med batteriet når det gjelder stand-by og taletid. Men, jeg bruker stort PC til 99% av surfing, og når jeg bruker mobilen til nettbruk, ser jeg at batteriet tømmes VELDIG fort når jeg bruker nett på den.

Lenke til kommentar

Er det verdt å kjøpe skinndeksel til den?

 

Absolutt! Skinndeksel er stilig (spesielt det brune og svarte) og gir bedre grep. Dersom man unngår merker av væsker eller skarpe gjenstander, vil man ha en flott telefon som ikke er som "alle andre", samt at man ikke trenger case. Ville dog investert i en skjermbeskytter av tempered glass.

Lenke til kommentar

Seff!

 

Kjøpte det sorte, røde og brune. Det sorte er litt annen tekstur og litt mer som skinn. Grovere. Det røde og brune er litt finere og ikke så grovt. Foretrekker det sorte men alle er verdt å kjøpe. På ebay så betalte jeg mellom 110 og 140 kroner ferdig levert. Husk at ikke alle har LGG4 logo. Noen har ingenting og andre har LTE etc. Selges fra ulike markeder. Finnes enda flere farger i tilegg, orginalt.

Orginale ceramic koster ca. 80 kroner. Har det hvite og gråe samt gull :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...