Gå til innhold

Den store LG G4 tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Luring du jeg så at du var i tråden rett etter jeg postet at den var til salgs på nettbutikken for da var både LG med hvit bakrund til salgs 2999,- også svart/lær hadde de inne til 3299.... Nå er de utsolgt ja men ikke når jeg postet kl 13.25, den eneste som var utsolgt da du skrev din første poste var den grå. Deretter gikk du inn å sjekket at du hadde feil da den hvite var tilgjengelig til 2999,- men poster altså ikke før nå da alle er utsolgt :rofl:  IKKE PRØV DEG!!!!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den hvite var utsolgt fra både nett og butikk da jeg sjekket kl 13.20.

Tøys den var til salg frem til ca 15.20 da ble den utsolgt ikke drit deg ut nå jeg har fulgt med det salget i hele dag da jeg ville kjøpe en til min søster men fikk ikke tak i henne før det var for sent da hun gikk skirenn i dag.

 

Uansett ingen krise man får den med skinn på cdon til 3490,- syntes skinndeksel er klart verdt 500,- ekstra..

 

http://cdon.no/elektronikk/lg-g4-genuine-laer-brown-p33505632?utm_source=prisguide_no&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisguide_no

Endret av Jada-jada
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes ikke jeg har gjort noe som helst galt når jeg bare skriver nøyaktig hva jeg har sett på PC-skjermen i dag. Aner ikke om du forveksler med de som er noe høyere priser eller om vi på mystisk vis ser forskjellige ting på de samme nettsidene. Det er forøvrig den hvite som linkes fra prisjakt, der jeg først oppdaget den lave prisen og at de ikke hadde et eneste eksemplar inne, kl 13.20.

 

Skinn og skinn, det er jo bare plast med en annen farge og tekstur. Smak og behag, jeg synes ikke de såkalte skinndekslene er verd pengene.

Endret av Simen1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes ikke jeg har gjort noe som helst galt når jeg bare skriver nøyaktig hva jeg har sett på PC-skjermen i dag. Aner ikke om du forveksler med de som er noe høyere priser eller om vi på mystisk vis ser forskjellige ting på de samme nettsidene. Det er forøvrig den hvite som linkes fra prisjakt, der jeg først oppdaget den lave prisen og at de ikke hadde et eneste eksemplar inne, kl 13.20.

 

Skinn og skinn, det er jo bare plast med en annen farge og tekstur. Smak og behag, jeg synes ikke de såkalte skinndekslene er verd pengene.

Syntes du bør følge det du har skrevet på din profil "He he selvsagt massevis jeg ikke kan. Det hender rett som det er at jeg må ta tilbake ting som jeg skriver"

 

Kan ikke bare være meg om har sett at det var tilgjengelig på nettbutikken da du postet første gang men gidder ikke å diskutere dette lenger liker bare ikke at jeg blir fremstilt som løyner når jeg er 100% sikker på at jeg har rett. Evt Expert kan sikkert fortelle hvor lenge de hadde den tilgjengelig i deres datasystemer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikke bare være meg om har sett at det var tilgjengelig på nettbutikken da du postet første gang men gidder ikke å diskutere dette lenger liker bare ikke at jeg blir fremstilt som løyner når jeg er 100% sikker på at jeg har rett.

Jeg har ikke forsøkt å fremstille deg som løgner. Det var du som kom med "din luring" og "ikke prøv deg". Som sagt, jeg skriver bare nøyaktig det jeg har opplevd her bak dataskjermen i dag. Se gjerne over dagens dialog en gang til for å se at jeg ikke har forsøkt å fremstille deg som løgner.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som har tips til treg lading? Jeg har prøvd 5 ulike kabler nå. Originalkabel og 2 samsungkabeler lader ca 5% i timen, en gammel G2 kabel lader fort eller sakte 50/50 når jeg plugger i. Billader gir 20-30% i timen. Jeg blir sprø av dette. Sambo sin G3 lader kjapt på alle nevnte kabler.

Prøvd å blåse rent inne i ladeporten på telefonen? evt prøve å få rengjort litt på et vis der med elektronikk rens?

Lenke til kommentar

Jeg tok sjansen og bestilte en lader fra aliexpress som jeg fikk i går. Denne skal være en hurtiglader som støtter Qualcomm sin Quick Charge 3.0-standard.

Testet den i går kveld og telefonen gikk fra 10% til 75% på "kort tid" (jeg tok ikke tiden men det var på godt under en time, det er jeg nokså sikker på).

 

Kostet $14.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

2990 på Cdon nå, med lærdeksel. Løp og kjøp?

 

Bare hvis du trenger ny mobil. Jeg synes det er en god pris for en god mobil, men ikke så bra at jeg kjøper en ekstra.

Lenke til kommentar

 

2990 på Cdon nå, med lærdeksel. Løp og kjøp?

 

Bare hvis du trenger ny mobil. Jeg synes det er en god pris for en god mobil, men ikke så bra at jeg kjøper en ekstra.

 

Jeg er i markedet for en ny mobil til ca 3000. Så det blir nok kjøp på meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...