Gå til innhold

Den store LG G4 tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telefonen gikk i frys så jeg måtte ta ut batteriet. Nå jeg skal starte den igjen får jeg bare opp dette bildet og ingenting skjer. Noen gode råd hvordan jeg skal få starte den?.

Kanskje factory reset funker. Hold inne Volum ned og På-knappen. Når du ser LG logoen, slipper du På-knappen (men fortsetter å holde volum ned knappen) og trykker den inn igjen. Da vil du få mulighet til å ta en factory reset.

Lenke til kommentar

Telefonen gikk i frys så jeg måtte ta ut batteriet. Nå jeg skal starte den igjen får jeg bare opp dette bildet og ingenting skjer. Noen gode råd hvordan jeg skal få starte den?.maxresdefault.jpg

Hei jeg hadde akkuratt samme problemet, leverte inn på Elkjøp og jeg foreslo selv at det kunne være hovedkortet som måtte byttes. Fikk telefon tilbake etter 1 uke med skiftet hovedkort. Funker tipp topp nå. Dette var kun for noen få uker siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

De siste 3 dagene har mobilen blitt tappet veldig fort for batteri, ser at play og chrome står for ca.25% hver, skjerm 9%, 30 min bruk på 13 timer. Men den blir ihvertfall tømt fort og varer ikke lengre enn 10 timer, og det er med lite bruk. Tidligere har jeg med ganske mye mer bruk havnet ned på 25% før jeg lader om natta.

Endret av OddZen
Lenke til kommentar

De siste 3 dagene har mobilen blitt tappet veldig fort for batteri, ser at play og chrome står for ca.25% hver, skjerm 9%, 30 min bruk på 13 timer. Men den blir ihvertfall tømt fort og varer ikke lengre enn 10 timer, og det er med lite bruk. Tidligere har jeg med ganske mye mer bruk havnet ned på 25% før jeg lader om natta.

Samme føler jeg

 

Skulle og likt å ha telefonen satt til Norge,men engelsk språk :/

Endret av technicality
Lenke til kommentar

 

Telefonen gikk i frys så jeg måtte ta ut batteriet. Nå jeg skal starte den igjen får jeg bare opp dette bildet og ingenting skjer. Noen gode råd hvordan jeg skal få starte den?.maxresdefault.jpg

Hei jeg hadde akkuratt samme problemet, leverte inn på Elkjøp og jeg foreslo selv at det kunne være hovedkortet som måtte byttes. Fikk telefon tilbake etter 1 uke med skiftet hovedkort. Funker tipp topp nå. Dette var kun for noen få uker siden.

Samme skjedde med min. Hovedkortet ble byttet.

Lenke til kommentar

 

De siste 3 dagene har mobilen blitt tappet veldig fort for batteri, ser at play og chrome står for ca.25% hver, skjerm 9%, 30 min bruk på 13 timer. Men den blir ihvertfall tømt fort og varer ikke lengre enn 10 timer, og det er med lite bruk. Tidligere har jeg med ganske mye mer bruk havnet ned på 25% før jeg lader om natta.

Samme føler jeg

 

Skulle og likt å ha telefonen satt til Norge,men engelsk språk :/

 

Nå har jeg gjenopprettet til fabrikkinstillingene, og har supert batteri igjen, trolig var det en app som klikka helt, den ble sykt varm til tider også når den trakk mest batteri. Men nå er jeg konservativ når det gjelder installering av apper og tar en og en for å ha kontroll.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er i beit for ny telefon, og ser at denne går til en rimelig penge rundt omkring. Bortsett fra IPS-skjerm virker G4 å være bedre utstyrt enn S5 Neo, men det jeg lurer på er hvor værbestandig den er i praksis, siden den ikke er IP-sertifisert "vanntett". Bor i Bergen, og mobilene mine tilbringer en del tid i fuktige bukselommer.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

får ikke tillinken her men tenkte å tipse dere om en billig hurtiglader som virker. Søk på EU QC 2.0 Charger Quick Charge USB Travel Adapter Fast Wall Charger Plug for Samsung S6 Note5 Nexus 6 HTC M9 LG G4 Sony Z4' i nettleseren. Koster under 50-lappen og lader kjapt. Har målt litt og fra 0-100 bruker den ca 1 time, ca 30 min kjappere enn stockladern min. Telefonen gjenkjenner den som hurtiglader.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Telefonen gikk i frys så jeg måtte ta ut batteriet. Nå jeg skal starte den igjen får jeg bare opp dette bildet og ingenting skjer. Noen gode råd hvordan jeg skal få starte den?.

Dette skjedde hos meg også for noen dager siden, når jeg var på ferie. Fikk litt panikk og endte opp og kjøpe meg Samsung S7. :p Håper jeg får ny tlf eller fikset den på garantien. Så får jeg bare selge den vidre. ^^ Etter litt google research ser jeg veldig mange har hatt dette problemet. 

Endret av Hårek
Fjernet bilde fra sitat - vi har sett det ofte nok nå!
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Telefonen gikk i frys så jeg måtte ta ut batteriet. Nå jeg skal starte den igjen får jeg bare opp dette bildet og ingenting skjer. Noen gode råd hvordan jeg skal få starte den?.

 

Hvis dette er på grunn av hovedkortet så får du reparert den på reklamasjon. Hentet nettopp min fra reparasjon på Elkjøp på grunn av samme problem, men jeg hadde litt andre symptomer, min telefon restartet seg hele tiden og stoppet ofte på LG logoen som din gjør, før den restartet seg på nytt.

 

Edit, ser at posten din er ganske gammel, håper det ordnet seg

Endret av Hårek
Fjernet bilde fra sitat - vi har sett det ofte nok nå!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...