Gå til innhold

Den store LG G4 tråden!


Anbefalte innlegg

Hei.

2 ganger idag har jeg mistet dekningen fullstending hjemme. Har måtte restarte mobilen for å få tilbake dekningen. Når dette har skjedd vises signal symbolet som dere ser på bildet vedlagt.

 

Mobildatasymbolet er også grået ut når dette skjer. Er vanligvis full dekning her og kona har fortsatt full dekning med samme operatør når dette har skjedd.

 

Noen som kan fortelle meg hva dette er?

post-55110-0-98974900-1455322089_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt en veldig stabil og bra telefon siden jeg kjøpte den. 1 mnd siden. Oppdaterte til 6.0 med en gang jeg fikk mobilen via lg bridge. Oppdaterte en liten update via telefonen også for en en stund siden og alt har vært bra, så jeg forstår ikke hvorfor dette skjer nå. Skjedde i natt også.

Lenke til kommentar

Siden jeg har ladeproblemer på G4 (lader kun med originalkabel, og ingen andre), kjøpte jeg meg en ny G4. Under installasjon fikk jeg beskjed om at jeg kunne legge gammel og ny mobil rygg mot rygg for å kopiere over innholdet fra den gamle. Dette klikket, så jeg gikk bare videre og tenkte at jeg kunne ta dette etter jeg var ferdig med oppdateringer etc. Men hvor i menyene finner jeg dette valget nå...?

Lenke til kommentar

Siden jeg har ladeproblemer på G4 (lader kun med originalkabel, og ingen andre), kjøpte jeg meg en ny G4. Under installasjon fikk jeg beskjed om at jeg kunne legge gammel og ny mobil rygg mot rygg for å kopiere over innholdet fra den gamle. Dette klikket, så jeg gikk bare videre og tenkte at jeg kunne ta dette etter jeg var ferdig med oppdateringer etc. Men hvor i menyene finner jeg dette valget nå...?

Settings-> backup&reset-> LG backup

Endret av technicality
Lenke til kommentar

 

Siden jeg har ladeproblemer på G4 (lader kun med originalkabel, og ingen andre), kjøpte jeg meg en ny G4. Under installasjon fikk jeg beskjed om at jeg kunne legge gammel og ny mobil rygg mot rygg for å kopiere over innholdet fra den gamle. Dette klikket, så jeg gikk bare videre og tenkte at jeg kunne ta dette etter jeg var ferdig med oppdateringer etc. Men hvor i menyene finner jeg dette valget nå...?

Settings-> backup&reset-> LG backup

 

Takk!

Lenke til kommentar

 

 

Siden jeg har ladeproblemer på G4 (lader kun med originalkabel, og ingen andre), kjøpte jeg meg en ny G4. Under installasjon fikk jeg beskjed om at jeg kunne legge gammel og ny mobil rygg mot rygg for å kopiere over innholdet fra den gamle. Dette klikket, så jeg gikk bare videre og tenkte at jeg kunne ta dette etter jeg var ferdig med oppdateringer etc. Men hvor i menyene finner jeg dette valget nå...?

Settings-> backup&reset-> LG backup

Takk!

Ingen årsak har ikke to telefoner så får ikke testet det hele veien åpenbart, men håper det er rett

Endret av technicality
Lenke til kommentar

 

 

 

Siden jeg har ladeproblemer på G4 (lader kun med originalkabel, og ingen andre), kjøpte jeg meg en ny G4. Under installasjon fikk jeg beskjed om at jeg kunne legge gammel og ny mobil rygg mot rygg for å kopiere over innholdet fra den gamle. Dette klikket, så jeg gikk bare videre og tenkte at jeg kunne ta dette etter jeg var ferdig med oppdateringer etc. Men hvor i menyene finner jeg dette valget nå...?

Settings-> backup&reset-> LG backup
Takk!

Ingen årsak har ikke to telefoner så får ikke testet det hele veien åpenbart, men håper det er rett

 

 

Var bare å velge riktig plass å trykke på gammel og ny mobil. Veldig logisk når man var inne der. Ellers vil jeg si hvorfor jeg kjøpte G4 igjen mens jeg først har nevnt det. G4 er en av de telefonene jeg har vært mest fornøyd med, og jeg har hatt det meste av de største Androidene. (Hoppet dog over Galaxy S6). Kameraet var det eneste som skuffet meg på G4, men har sett andre har vært veldig fornøyd. Så for å få sjekket ut om det var noe galt med kameraet på den gamle, pluss at de andre nyere/bedre(?) mobilene jeg var interessert i koster ca det dobbelte, så valgte jeg å kjøpe denne en gang til. (Kjøpte skinnversjonen til 3500,-)

Lenke til kommentar

Har 2 horisontale streker på skjermen, har brukt skjermbeskytter fra dag en og når jeg nå tok den av så la jeg merke til strekene.

Er ikke mulig at jeg har laget ripene da jeg har hatt skjermbeskytter :), noen som har vært borti det samme? Hvis det er garanti\fabrikasjonsfeil så er det kjedelig hvis dem fjerner glasset og limer på ny, blir ikke helt det samme. Bedre med telefon som ikke er skrudd på.

Endret av Januar333
Lenke til kommentar

Da har min telefon også gått inn i en bootloop. Noen som har erfaring med å få reparasjon fra Djuice? Gikk det knirkefritt?

 

Har sendt melding, men får ikke svar før i morgen :)

Kjipt, jeg har ikke erfaring med djuice, men fikk min norske G4 fikset på garantien i utlandet, så LG har hatt en veldig åpen dør policy føler jeg. Går nok iorden

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Opprettet denne tråden i sta, for har problemer med å laste ned ringelyderhttps://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1710704&do=findComment&comment=23088377

 

Får bare spilt standard ringelyd, og får ikke endret til de som allerede er lagret i telefonen engang. Noen som har hatt samme problemet og klart å løse det?

Prøvdt Zedge?

Ja. Står at jeg har "Dexter theme" som ringetone, men er standard som spiller av. Får ikke endret til annet overhodet. Ikke blant de som allerede ligger i telefonen heller.

Lenke til kommentar

Har oppgradert til 6.0. Batteritid er som før. Men jeg har fått ett problem, og det er at klokka i quick-cirlce-vinduet ikke er oppdatert med en gang den viser hva klokka er. Det går gjerne ett sekund eller to før den viser rett tid. Er det noen som har opplevd det samme, og evt vet hva som løser problemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...