Gå til innhold

Den store LG G4 tråden!


Anbefalte innlegg

Denne tråden er for diskusjon rundt LG G4
 
lg-g4-leak39.jpg
 


Spesifikasjoner

Modell: LG G4 H815

 

Skjerm
LCD IPS
5,5" 1440 x 2560 (538ppi)

Gorilla glass 4

 

SIM:

Micro
 

Størrelse:

148.9 x 76.1 x 9.8 mm
155g

Kamera
Bak: 16MP f/1.8, 2160/30fps, 1080p/60fps
Front: 8MP, 1080/30fps

 

Minne:

32GB

3GB RAM (DDR3)

MicroSD opptil 128GB

 

Hardware
CPU : Qualcomm 808, Hexa-core 1.8Ghz Cortex A-57

GPU: Adreno 418

 

Batteri
3000mAh, utskiftbart
 

Endret av Brattus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde egentlig bestemt meg for og kjøpe Lg Flex2 imorra (release date 10.04),men så viser det seg at ingen selger den med telenor abonnement.Så har endelig bestemt meg,jeg venter til Lg G4.

Har hatt Lg G2,super mobil.Er for øyeblikket heldig eier av Lg G3,må si at den er hakket bedre en G2'en.Så jeg går sterkt ut fra at Lg G4 blir overlegen"fingers crossed"

 

 

http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/lg-g4-what-we-want-to-see-1266879

Lenke til kommentar

tviler på g4 når opp til s6 på noen punkter. spessielt design

Sitat:

 

"Går etter Galaxy S6

 

Med dette har LG gått i strupen på Samsungs nye toppmodell Galaxy S6. S6 har i likhet med G4 et kamera på 16 megapiksler, mens frontkameraet med sine 5 megapiksler har lavere oppløsning enn G4. Blenderen til S6-kameraet er på maksimalt f/1.9, og er dermed også slått med knapp margin av G4, som altså har en f/1.8-blender."

 

http://www.tek.no/artikler/slik-blir-kameraet-pa-lgs-kommende-mobil-flaggskip/185678

Endret av Zenpen
Lenke til kommentar

Kameraet (både lekkede specs og bildene av kameraprogrammet) ser bra ut. Er det noen som tør tippe pris? G3 startet vel på rundt 5000 kr.

-Håper virkelig man får mulighet til og velge bort brunt "skinn bakdeksel" (hvist ryktene er riktige)

 

-Og pris er jeg ganske sikker på at den vil koste rund 6000,-

-Husker jeg ikke helt feil Kostet Lg G3 nesten 6000,- på lanseringsdagen (16GB).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...