Gå til innhold

Den store LG G4 tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Nja ikke sikker. Gsmarena mener det. Amobil mener motsatt

 

Ja, men aMobil mener også at Samsung Galaxy S6 kameraet er svært godt og belønner det med 6 av 10. Synes de har en tendens å motsi seg selv ganske ofte.

Lenke til kommentar

Fortvilet nå med G4 som er nesten umulig å få ladet. Har lyst på V10 eller Mate 8. Begge 2 kommer nok til å komme på et tilbud med atskillig bedre pris innen kort tid. Har lyst på V10, mye grunnet bakdekslet... Jeg har bruk for en mobil som ikke er så glatt. Er skuffet over kamera på G4, andre skryter av det. Er det kameraet bedre på V10? Eller er det bare en feil på min mobil? Hardwaremessig er Mate 8 bedre. Hadde forrige modell der, og der var kameraet eneste skuffelse. Er kameraet på 8'eren blitt bedre? Vanskelig valg... Har aldri hatt eller likt iPhone. Men, iPhone 6Plus 64 GB til 6990 neste lørdag på Elkjøp. Ville dog være et stort nederlag for meg å kjøpe den... ;-)

Lenke til kommentar

Fortvilet nå med G4 som er nesten umulig å få ladet. Har lyst på V10 eller Mate 8. Begge 2 kommer nok til å komme på et tilbud med atskillig bedre pris innen kort tid. Har lyst på V10, mye grunnet bakdekslet... Jeg har bruk for en mobil som ikke er så glatt. Er skuffet over kamera på G4, andre skryter av det. Er det kameraet bedre på V10? Eller er det bare en feil på min mobil? Hardwaremessig er Mate 8 bedre. Hadde forrige modell der, og der var kameraet eneste skuffelse. Er kameraet på 8'eren blitt bedre? Vanskelig valg... Har aldri hatt eller likt iPhone. Men, iPhone 6Plus 64 GB til 6990 neste lørdag på Elkjøp. Ville dog være et stort nederlag for meg å kjøpe den... ;-)

Hadde samme problem på telefonen til kjerringa faktisk. Hovedkortet måtte byttes, på garanti selvfølgelig. Problemet kom av seg selv. Telefonen var 1 mnd gammel når den streiket. 

Kameraet på G4 er jo bra, en av de beste. Men mange sliter med at det tar tid før bildet blir tatt, spesielt i dårlig belysning.

Er samme kamera på V10, men bedre optimalisert og flere funksjoner. 

 

Mate 8 har hardware i en helt annen liga. Vi snakker dobbel ytelse hvis man ser på ytelsestester. 

Kameraet er ikke i nærheten av så bra som på V10. 

 

Er i samme situasjon som deg, skal ha ny mobil. Så det med iPhone selv, og frister mye ... Hadde 5S, og var fornøyd med det meste utenom størrelsen. Men føler at man blir fort lei av å ikke kunne tilpasse alt som man vil selv. Dog er maskinvaren utrolig bra, og vil fint kunne sammenlignes med SD820.

Lenke til kommentar

Er vel egentlig ikke så farlig å kjøpe en S6 Plus på tilbud 3000 kr under veil. Syns iPhone omsettes til fantasipriser brukt, så burde ikke koste så mye å prøve den en stund i alle fall. Men jeg hater det egentlig...

Samsung sine S6/S6 Plus telefoner har helt rævva batteri. Hadde Edge versjonen og batteriet varte en halv dag. Det verste jeg har vært borti noengang

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Jeg skjønner ikke det. Amobil skriver jo at kameraet er det beste i en mobil noensinne? Hvordan kan da V10 eller G4 være bedre? V10 er vel samme kamera som G4

 

Amobil skriver mye rart da. De motsier seg selv i same setningen av og til.

 

Tror egentlig S6 har det beste mobilkameraet akkurat nå, men når batteriet bare varer noen få timer, er den jo ikke så mye å satse på dessverre.

Lenke til kommentar

Både jeg og kona har G4. Min er oppdatert til 6.0 inkl dagens oppdatering. For å få 6.0 da den ble tilgjengelig, måtte jeg gjøre det via LG bridge. Dagens oppdatering kom ota.

 

Kona bryr seg ikke om hvilken versjon hun har, så hun har ikke oppdatert. Hun kjører fortsatt 5.1.1 og det er ingen tilgjengelige oppdateringer ota. Får ta oppdatering på hennes nå en dag. Begge telefonene er forøvrig ulåste.

 

Synes for øvrig det er rart at ikke 6.0 snart kommer som ota for de som ikke har gjort det via LG bridge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...