Gå til innhold

Den store LG G4 tråden!


Anbefalte innlegg

Telefonen gikk i frys så jeg måtte ta ut batteriet. Nå jeg skal starte den igjen får jeg bare opp dette bildet og ingenting skjer. Noen gode råd hvordan jeg skal få starte den?.

 

Akkurat samme problem fikk kona med sin g4 for 2 uker siden. Leverte til Elkjøp for service og fikk byttet hovedkortet. Problem løst :)

Endret av Hårek
Fjernet bilde fra sitat - vi har sett det ofte nok nå!
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor man kan få kjøpt originalt batteri til denne? Flust av alternativer på ebay, men helt umulig å vite noe om kvaliteten. Betaler gladelig litt ekstra for garantert originalt batteri.

 

Du får kjøpt hos MyTrendyPhone for 158 kr + frakt.

 

Bare vær obs på at de sender fra Danmark, så ikke kjøp mer enn 350 kr totalt med frakt :)

 

http://www.mytrendyphone.no/shop/lg-g4-batteri-174827p.html

Lenke til kommentar

 

Noen som vet hvor man kan få kjøpt originalt batteri til denne? Flust av alternativer på ebay, men helt umulig å vite noe om kvaliteten. Betaler gladelig litt ekstra for garantert originalt batteri.

 

Du får kjøpt hos MyTrendyPhone for 158 kr + frakt.

 

Bare vær obs på at de sender fra Danmark, så ikke kjøp mer enn 350 kr totalt med frakt :)

 

http://www.mytrendyphone.no/shop/lg-g4-batteri-174827p.html

 

 

Flott, tusen takk! Har denne butikken et godt renomé? Dvs, er det sannsynlig at dette faktisk er et originalt batteri?

Lenke til kommentar

 

 

Noen som vet hvor man kan få kjøpt originalt batteri til denne? Flust av alternativer på ebay, men helt umulig å vite noe om kvaliteten. Betaler gladelig litt ekstra for garantert originalt batteri.

 

Du får kjøpt hos MyTrendyPhone for 158 kr + frakt.

 

Bare vær obs på at de sender fra Danmark, så ikke kjøp mer enn 350 kr totalt med frakt :)

 

http://www.mytrendyphone.no/shop/lg-g4-batteri-174827p.html

 

 

Flott, tusen takk! Har denne butikken et godt renomé? Dvs, er det sannsynlig at dette faktisk er et originalt batteri?

 

 

Jepp. De selger originale varer. Har kjøpt en del batterier og reservedeler til telefoner der  :w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har hatt mobilen i 1,5år. Nå har den bli siirrupp! Tok en fabrikk resett for par mnd siden. Det hjalp, men nå er den like ille igjen. Har ikke noen spesielle apps utenom det vanlige. Kjøre lite apps i bakgrunnen.

Flere ganger om dagen så henger den seg opp i 30sec elns.

Har lite LG software.

Tips?

 

Vurdere å bytte mobil pga det.

Lenke til kommentar

Har hatt mobilen i 1,5år. Nå har den bli siirrupp! Tok en fabrikk resett for par mnd siden. Det hjalp, men nå er den like ille igjen. Har ikke noen spesielle apps utenom det vanlige. Kjøre lite apps i bakgrunnen.

Flere ganger om dagen så henger den seg opp i 30sec elns.

Har lite LG software.

Tips?

 

Vurdere å bytte mobil pga det.

 

Bruker du Snapchat? Merket det hjalp veldig å rense cache fra Snapchat. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Flere som har opplevd bootloop på denne? Er den ferdig da? Bytte hovedkort? Har sett det er mange som har saksøkt LG pga. det er en svakhet, men har ikke skjedd så mye. Hvor lang garanti har dem på dette? Rydder dem opp i dette?

En del, LG har lagt seg flate og har du ikke gjort noe med telefonen f.eks uautorisert skjermbytte, blir hovedkortet byttet kostnadsfritt, aner ikke hvor lenge det gjelder men jeg personlig fikk hovedkortet byttet kostnadsfritt på en norsk kjøpt telefon i utlandet.

Lenke til kommentar

Flere som har opplevd bootloop på denne? Er den ferdig da? Bytte hovedkort? Har sett det er mange som har saksøkt LG pga. det er en svakhet, men har ikke skjedd så mye. Hvor lang garanti har dem på dette? Rydder dem opp i dette?

Det skjedde med min også. Om du får den til å slå seg på i noen minutter (som jeg gjorde), koble den til pc å ta backup av bilder etc (om du ikke allerede har backup). Så leverer du den tilbake der du kjøpte den. Dette dekkes av reklamasjonsretten (som gjelder 5 år fra kjøpsdato).

Jeg kjøpte min på Elkjøp og fikk den fikset gratis (byttet hovedkort), men det tar noen uker. Husk at du har rett på lånetelefon, som har sammme funksjonene som den du har, dersom de forventer at reparasjonen tar over 7 dager (noe den gjorde til meg iallefall)

Endret av Joraun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer på om jeg kan få heve kjøpet.

1. Rep. Looping og uten dekning. Fikk nytt HK.

2.Rep fordi dei ikke hadde montert den sammen skikkelig.

3. Nå forsvinner dekningen og mobilen låser seg og blir sirup. (Samme symptomer som nr1)

 

Vil da den nr2 gjelde som samme problem? Jeg ville sagt det.

 

S8 er jo rett rundt hjørnet xD

Endret av MrLuni
Lenke til kommentar

Lurer på om jeg kan få heve kjøpet.

1. Rep. Looping og uten dekning. Fikk nytt HK.

2.Rep fordi dei ikke hadde montert den sammen skikkelig.

3. Nå forsvinner dekningen og mobilen låser seg og blir sirup. (Samme symptomer som nr1)

 

Vil da den nr2 gjelde som samme problem? Jeg ville sagt det.

 

S8 er jo rett rundt hjørnet xD

Det er vel egentlig et spørsmål for forbrukerrett-forumet.

 

I utgangspunktet ikke samme feil, men avhjelp nr2 er jo koblet til feil nr1, så det er vel et grensetilfelle. Jeg er ganske sikker på at du hvis de hadde skrudd mobilen feil samme igjen etter avhjelp nr2, så det telt som avhjelp nr3 "på samme feil/sak" og du hadde hatt krav på heving.

Det er også åpning for heving/erstatning hvis du ikke får brukt telefonen i store perioder. Det kommer an på om du fikk lånetelefon, hvor lang tid den var på verksted, hvor lenge mellom hvert besøk osv. Men det betyr jo ikke at du ikke kan spørre butikken pent.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Kan virke som at min G4 plutselig ikke liker mitt gamle Sandisk 8GB-kort. Får bare oppstartsskjermen med kortet i, men uten, så booter den og fungerer den som den skal. Fikk meg tilfeldigvis et 32GB-kort idag rett før problemet dukket opp, og skal teste det etterpå i telefonen.

 

Er dette et kjent problem, evt et kjent problem før hoverkortet tar kvelden e.l.?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Forslag til en god erstatning for G4? Har hatt den i litt over to år nå, og har egentlig vært strålende fornøyd hele veien. Bytta ut HK etter ett år pga boot loop, og kjøpte nytt batteri tidligere i år. Merker at den sakte, men sikkert begynner å slite med diverse oppgaver, og den er ikke noe glad i hodetelefoner lenger, tipper pga vann i hodetelefoninngangen.

 

Ønsker en oppgradering med de samme fordelene G4 hadde i sin tid - stor og god skjerm, godt kamera med avansert kameraapp, ok batteri, bra maskinvare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...