Gå til innhold

Den store LG G4 tråden!


Anbefalte innlegg

 

Velkommen til klubben, vet ikke hva pastell skal bety, om cover så har g4 ett lignende, hvis google viste meg rett g2 cover, vinduet er rundt da. orginalt.

Batteritid, tja svinger...avhenger av bruksmønster

 

 

Pastellfarger. :)

 

Dere som har originalcover med rundt vindu synes det fungerer like bra som vinduet på G2?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke fan av deksler/Cover. Kjøpe gullversjonen med brown leather og gullfarget bakdeksel som fulgte med ekstra

Har derfor kjøpt orginale backcover som sort skinn, rødt skinn, grey ceramic, white ceramic OG det nye shiny leather ( sølvfarget skinn ).

Da har jeg vel alle utgaver av telefonen man kan kjøpe :-).

 

I tillegg er nesten alle moddet med NFC brikke og trådløs lading.

 

Investerte kjapt i ett 128 microSD kort i tillegg.

 

Alt under 700 ferdig levert på døra  :)

Endret av Mobilguiden666
Lenke til kommentar

 

Velkommen til klubben, vet ikke hva pastell skal bety, om cover så har g4 ett lignende, hvis google viste meg rett g2 cover, vinduet er rundt da. orginalt.

Batteritid, tja svinger...avhenger av bruksmønster

 

Pastellfarger. :)

 

Dere som har originalcover med rundt vindu synes det fungerer like bra som vinduet på G2?

Jeg brukte det orginale på g2 og g3 og nå g4. Syns det fungerer ganse bra:).
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke fan av deksler/Cover. Kjøpe gullversjonen med brown leather og gullfarget bakdeksel som fulgte med ekstra

Har derfor kjøpt orginale backcover som sort skinn, rødt skinn, grey ceramic, white ceramic OG det nye shiny leather ( sølvfarget skinn ).

Da har jeg vel alle utgaver av telefonen man kan kjøpe :-).

 

I tillegg er nesten alle moddet med NFC brikke og trådløs lading.

 

Investerte kjapt i ett 128 microSD kort i tillegg.

 

Alt under 700 ferdig levert på døra  :)

Hvor kjøpte du dette til den prisen?

Lenke til kommentar

Tipser om underskriftskampanjen som går nå for at LG skal ta bedre hånd om de som er blitt utsatt for bootloopede G4-telefoner. Dette er et utbredt problem på modellene produsert mellom mai og september i fjor (serienummer som starter med 505 og opp til 509), som LG ikke har tatt skikkelig stilling til enda.

 

https://www.change.org/p/lg-mobile-launch-a-replacement-program-for-defective-lg-g4s

Lenke til kommentar

Tipser om underskriftskampanjen som går nå for at LG skal ta bedre hånd om de som er blitt utsatt for bootloopede G4-telefoner. Dette er et utbredt problem på modellene produsert mellom mai og september i fjor (serienummer som starter med 505 og opp til 509), som LG ikke har tatt skikkelig stilling til enda.

 

https://www.change.org/p/lg-mobile-launch-a-replacement-program-for-defective-lg-g4s

 

Det er bra, men for oss i Norge som kjøper fra norske butikker så er vi nokså godt dekket av norsk forbrukerkjøpslov.

Dette er en soleklar mangel, så i mitt tilfelle var det aldri noen diskusjon da jeg leverte inn telefonen.

Jeg hadde forsåvidt et lite håp om at jeg ville få en ny telefon, men de byttet bare hovedkort. Men det er greit nok, nå fungerer den strålende igjen. Og jeg fikk den tilbake oppgradert til 6.0

 

Én ting til dere som er usikre og som kanskje har serienummer som er utsatt: i dagene før den tryna, så la jeg merke til at det innimellom kom noe rare dempede pipelyder fra telefonen da jeg tok bilder og hadde kamera-app'en aktiv, så om noen opplever dette er det på tide å ta en backup av telefonen ;-)

Lenke til kommentar

Nå har jo i tillegg LG bekreftet problemet ovenfor Android Authority. Slik at det er jo liten vits å signe opp på underskriftskampanje. men skal jo ikke se bort i fra at den kanskje har bidrat til at de nå bekreftet at det er issue og tar grep :D

 

Min telefon har bootloop issues og trøbbel med lading i forkant av dette. Så blir sendt inn på service i morgen. 

 

Link til saken hos AA: http://www.androidauthority.com/lg-admits-g4-bootloop-problem-hardware-fault-669603/

Endret av NoKeR_InnleggNO
Lenke til kommentar

 

Klarte å ødelegge den originale laderen min, noen som har erfaring med Quick Charge 2.0/3.0? Noen anbefalinger?

 

Har sett på Anker sine, men de sender ikke til Norge  :hm:

 

På forhånd takk!

Har benyttet meg av Tronsmart QC-ladere og Aukey.fungerer som snus. Har både QC i bilen og hjemme samt en batteripakke med QC på . 

 

Endte opp med denne (http://www.amazon.de/Qualcomm-Anker-PowerPort-Wand-Ladeger%C3%A4t-weitere/dp/B017XBDBI6/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1453839813&sr=8-1&keywords=anker+quick+charge) og en 3M ledning fra samme merke. Bestilte til en kompis i Tyskland så har den forhåpentligvis is løpet av de nærmeste ukene.

Endret av J. Verlander
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...