Gå til innhold

Den store LG G4 tråden!


Anbefalte innlegg

Det er seriøst null mønster i når den bestemmer seg for å kræsje.

Opplevde at den kræsjet i safe mode og. Så kan ikke skjønne hva i all verden som kan ha skjedd, ikke er den rootet heller

 

oppdatering: Da var det lille liv og borte, telefonen ble levert inn til serviceverksted for noen timer siden... Får se hva de kommer frem til

Kan godt være mitt problem er det samme som det du hadde, men jeg fikk absolutt ingen forvarsler. Den har såvidt jeg har fått med meg ikke rebootet eller kræsjet en eneste gang de siste ukene, før den i dag helt plutselig tok kvelden/natten/livet av seg...

 

Nå ligger den uten batteri så kan jeg jo håpe at den våkner til live igjen i morgen, da blir det en full backup og så forsøke å få inn 6.0 via LG Bridge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det er seriøst null mønster i når den bestemmer seg for å kræsje.

Opplevde at den kræsjet i safe mode og. Så kan ikke skjønne hva i all verden som kan ha skjedd, ikke er den rootet heller

 

oppdatering: Da var det lille liv og borte, telefonen ble levert inn til serviceverksted for noen timer siden... Får se hva de kommer frem til

Kan godt være mitt problem er det samme som det du hadde, men jeg fikk absolutt ingen forvarsler. Den har såvidt jeg har fått med meg ikke rebootet eller kræsjet en eneste gang de siste ukene, før den i dag helt plutselig tok kvelden/natten/livet av seg...

 

Nå ligger den uten batteri så kan jeg jo håpe at den våkner til live igjen i morgen, da blir det en full backup og så forsøke å få inn 6.0 via LG Bridge.

Ville ikke si jeg fikk noen forvarsel heller, plutselig så skjedde det, fikk litt oppetid, og så ble det bare verre og verre. gikk fra normal til bootloop only på under 48 timer tipper jeg. ga telefonen inn på dag 3 når jeg fikk reist bort

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Bare et spørsmål: Er det virkelig slik at LG har tatt vekk muligheten for å filme 1080p video i 60fps? Jeg mener, telefonen og kameraet burde være mer enn bra nok til å gjøre dette, og Galaxy Note 3 er eldgammel og får til dette helt fint. Hvorfor ikke på LG G4? Er bortskjemt med denne funksjonen på iPhone 6, så jeg vil ikke kjøpe en ny mobil hvor dette ikke er mulig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er en på men en tapp på toppen for å rive av. .den skal være på om du ikke har fått brukt

Takk for svar!

 

Sikkert tatt den av. Trodde det bare var noe plast skit da det ikke lignet særlig skjermbeskytter jeg er vant med.

Men fikk ihvertfall glasset installert og det fungerer fint =)

Meget godt fornøyd med telefonen, har ingenting å utsette på noe.

Eller jo, LG smartworld eller hva det nå heter er ikke særlig bra. Tregt som bare det.

Jeg savner også at bluetooth devices tilgjengelig popper opp når jeg skrur på bluetooth slik som det var på min gamle Note 2. Noen som aner om det kan fikses på?

 

Kjører folk her inne noen slags form for beskyttelse eller kjører de clean?

 

Jeg fikk som sagt idag glass og 2 deksel.

Et fra diztronic og et fake quick case fra ebay.

Jeg bestillte først quic case men fant ut at jeg var lei av å måtte åpne cover fra forrige mobil, og ville ha det ganske slim, så jeg bestillte det fra diztronic og glass. Liker best det fra diztronic.

 

Men det er deilig å ikke ha noe på, slik som jeg har hatt i en uke før jeg fikk covers, men det er ikke særlig smart over tid :S

Endret av OddZen
Lenke til kommentar

Ble LG G4 på meg i går. Min LG G2 falt ut av originalcoveret (som var blitt ganske slitt) og rett i et flislagt gulv med et hjørne først. Alt av touch sluttet å fungere. Har fått ut alle dataene jeg trengte med å koble til mus til G2en. Fungerte overraskende bra.

 

Førsteinntrykk av G4 er pastell. Veldig pastell. :D Ellers virker batteritiden dårligere enn G2, men kan ikke påstå det 100% enda, da jeg ikke har testet den ordentlig over en hel dag enda.

 

Likte godt originalcoveret til G2 med vindu. Er det noe som likte det samme som kan anbefale cover til G4en?

Lenke til kommentar

Ble LG G4 på meg i går. Min LG G2 falt ut av originalcoveret (som var blitt ganske slitt) og rett i et flislagt gulv med et hjørne først. Alt av touch sluttet å fungere. Har fått ut alle dataene jeg trengte med å koble til mus til G2en. Fungerte overraskende bra.

 

Førsteinntrykk av G4 er pastell. Veldig pastell. :D Ellers virker batteritiden dårligere enn G2, men kan ikke påstå det 100% enda, da jeg ikke har testet den ordentlig over en hel dag enda.

 

Likte godt originalcoveret til G2 med vindu. Er det noe som likte det samme som kan anbefale cover til G4en?

Velkommen til klubben, vet ikke hva pastell skal bety, om cover så har g4 ett lignende, hvis google viste meg rett g2 cover, vinduet er rundt da. orginalt.

Batteritid, tja svinger...avhenger av bruksmønster

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...