Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AMDs Pr Sjef var ute for få dager siden og sa: Threadripper er en CPU som kan brukes til mining, veldig bra på monero. Har en ytelse som et Vega skjermkort. 9 måneder ROI

 

 

Det var vel et kode ord for. "Minere please kjøp våre CPU" 

 

Bare positivt for markedet dette, Nvidia trenger konkuranse. De har melket oss lenge nå, så jo bare hvordan det ble i 2017 når de fikk litt konkuranse.

 

Og Asus og co tjener peng som aldri før. De har kalkyle på sine produkter tross alt.

Produsenter kommer med bios updates for og støtte fler GPU etc, så tror de omfavner dette ganske :p

Money talks xD

Endret av DirekteDemokrati
Lenke til kommentar

En miner.. Ja, han driter i logoen på skjermkortet. Og kjøper det som er tilgjengelig. Ikke skal han ha en skjerm til hvert skjermkort heller, eller mus og tastatur. Og for hvert minings hovedkort med 19 PCIe porter Asus selger. Så mistet de samtidig salget på 2 vanlige hovedkort som mineren ellers ville måttet ty til om ikke Asus la til rette for minere med slikt hovedkort..

 

 

Asus er ikke dumme de heller, de hadde ikke sluppet det HKet der om de trodde de ville tapt på det på bunnlinjen sin, det ville jo vært utrolig uansvarlig økonomisk som selskap og bomme som markant på sine egne analyser av markedet. Så "støtten" tror jeg ikke er støtte i annet enn at de tjener penger - plain and simple. 

 

 

Ja, det kan jo tenkes at Asus med sitt mining hovedkort med 19 PCIe spor rett og slett ser på det som potensialet for 19 ekstra salg av skjermkort. Og i dagens marked tjener de nok biiittelitt mer på det, enn en skarve skjerm og ei musmatte ekstra.. :p

 

Skjønt... :p

 

Edit: Ser ut som det snart blir SLI på meg igjen. :p

 

 

 

 

Ingen binding til merkevaren Asus der gitt....

 

?

 

Salg av ett hovedkort med 19 pci-e plasser trenger ikke bety ett eneste salg av Asus skjermkort.

Minere bryr seg katten i merker og kjøper bare det billigste som er tilgjengelig.

 

 

Ja.. Det var jo akkurat det jeg skrev også.. Så da skjønner jeg fremdeles ikke hvor du ville med: "Ingen binding til merkevaren Asus der gitt...."..?

Lenke til kommentar

Ja, det kan jo tenkes at Asus med sitt mining hovedkort med 19 PCIe spor rett og slett ser på det som potensialet for 19 ekstra salg av skjermkort. Og i dagens marked tjener de nok biiittelitt mer på det, enn en skarve skjerm og ei musmatte ekstra.. :p

 

Skjønt... :p

 

Edit: Ser ut som det snart blir SLI på meg igjen. :p

 

Tror jeg tolker dette på samme måte som han.

Lenke til kommentar

 

Ja, det kan jo tenkes at Asus med sitt mining hovedkort med 19 PCIe spor rett og slett ser på det som potensialet for 19 ekstra salg av skjermkort. Og i dagens marked tjener de nok biiittelitt mer på det, enn en skarve skjerm og ei musmatte ekstra.. :p

 

Skjønt... :p

 

Edit: Ser ut som det snart blir SLI på meg igjen. :p

 

Tror jeg tolker dette på samme måte som han.

 

 

Det var da voldsomt så kryptisk man måtte være da? OK, da kan kanskje du opplyse meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...