Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

La ut kortet mitt til lufting på Finn for morro skyld. Mye pågang gitt :p Noen engelsk skrivende ikke verifiserte brukere som vil betale via paypal og bankoverføring selvsagt.

Paypal burde vel være temmelig sikkert?

Ikke verifisert og nylig opprettet bruker er nok for meg til at varsellampene går, og selvsagt en veldig god pris ;)

Lenke til kommentar

 

 

La ut kortet mitt til lufting på Finn for morro skyld. Mye pågang gitt :p Noen engelsk skrivende ikke verifiserte brukere som vil betale via paypal og bankoverføring selvsagt.

Paypal burde vel være temmelig sikkert?
Ikke verifisert og nylig opprettet bruker er nok for meg til at varsellampene går, og selvsagt en veldig god pris ;)

Ja litt merkelig er det men så lenge pengene er inn på konto ser jeg ikke noe problem.

Lenke til kommentar

 

 

La ut kortet mitt til lufting på Finn for morro skyld. Mye pågang gitt :p Noen engelsk skrivende ikke verifiserte brukere som vil betale via paypal og bankoverføring selvsagt.

Paypal burde vel være temmelig sikkert?
Ikke verifisert og nylig opprettet bruker er nok for meg til at varsellampene går, og selvsagt en veldig god pris ;)
«Sod off ye fuckin’ wanker» er ganske effektivt multinasjonalt språk i slike tilfeller :D
Lenke til kommentar

Til dere som selger kortene deres: Det er vel opplagt, men jeg anbefaler å unngå bankoverføring selv med bilde. Naive meg godtok det for noen måneder siden, og jeg ble rett og slett lurt. Heldigvis et GTX 970 og 1500 kroner det var snakk om og ikke 1080 Ti... :)

Hva med vipps? Da må det jo være et registrert navn man sender til med en bankkonto. Eller er det lett å bli scamma da uten å kunne annmelde det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til dere som selger kortene deres: Det er vel opplagt, men jeg anbefaler å unngå bankoverføring selv med bilde. Naive meg godtok det for noen måneder siden, og jeg ble rett og slett lurt. Heldigvis et GTX 970 og 1500 kroner det var snakk om og ikke 1080 Ti... :)

Jepp, det der er null verdt. Såg Svindlerene og det er mange grusomme folk der ute.

 

Trakk annonsen min i kveld, orket ikke mere mas :p

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til dere som selger kortene deres: Det er vel opplagt, men jeg anbefaler å unngå bankoverføring selv med bilde. Naive meg godtok det for noen måneder siden, og jeg ble rett og slett lurt. Heldigvis et GTX 970 og 1500 kroner det var snakk om og ikke 1080 Ti... :)

 

Jeg skjønner ikke helt? Hva da bilde? Har de overført i nettbank, tatt bilde av transaksjonen på data skjermen. Så sendt deg bildet, men kansellert betalingen før den ble gjennomført?

Lenke til kommentar

Vipps eller bankoverføring SÅ sender jeg. Altså skal sjekke at penger er på konto.

 

Oppkrav er uaktuelt. Aldri gjort det før, og er en aktiv bruker på finn. :-p

Når man benytter vipps har man jo bekreftelse for at penger er på konto med en gang. Kan man stanse transaksjonen enkelt?

Lenke til kommentar

Oppkrav funker greit. Brukt det flere ganger selv når jeg selger og kjøper må betale når han henter pakken uansett.

Helt til kjøper ikke henter pakke å slutter svare. Da får du pakken i retur med regning fra posten for frakt +returfrakt. Endte vel på 700.- sist for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...