Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Asus 1080Ti FE til 7256? Jeg kjøpte 2 slike til 7589 pr stk, kan ikke huske å ha sett de eller noen andre FE kort billigere på komplett, eller er det iforbindelse med noe tilbud/rabatt?

 

Ellers ligger det 6stk FE demokort til 7200kr på komplett nå.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kan ikke se at 7500 er noe kjempetilbud, har fått Asus 1080ti founders til 7256,- på komplett lenge nå

Enig, jeg fikk mine to Gigabyte Aorus Xtreme edition til ca 6600,- per stykk.

 

Geez, d snakker vi om 20% tilbud, det jeg skriver om her er veiledende priser, ikke 20% tilbud.

 

Jeg kjøpte da mitt eget Gigabyte Extreme til 6600,- (ish) på samme tilbudet.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

 

 

Kan ikke se at 7500 er noe kjempetilbud, har fått Asus 1080ti founders til 7256,- på komplett lenge nå

Enig, jeg fikk mine to Gigabyte Aorus Xtreme edition til ca 6600,- per stykk.

 

Geez, d snakker vi om 20% tilbud, det jeg skriver om her er veiledende priser, ikke 20% tilbud.

 

Jeg kjøpte da mitt eget Gigabyt Extreme til 6600,- på samme tilbudet.

 

 

6600? Jeg betalte faktisk 6711,- Inkludert porto.. 

Lenke til kommentar

 

 

 

Kan ikke se at 7500 er noe kjempetilbud, har fått Asus 1080ti founders til 7256,- på komplett lenge nå

Enig, jeg fikk mine to Gigabyte Aorus Xtreme edition til ca 6600,- per stykk.

 

Geez, d snakker vi om 20% tilbud, det jeg skriver om her er veiledende priser, ikke 20% tilbud.

 

Jeg kjøpte da mitt eget Gigabyt Extreme til 6600,- på samme tilbudet.

 

 

6600? Jeg betalte faktisk 6711,- Inkludert porto.. 

 

6632,- pr stk for mitt vedkommende, pluss frakt.

Lenke til kommentar

 

Åpningstilbud POWER Alnabru:

 

GTX 1060: 1499,-

 

GTX 1070: 3333,-

 

https://kundeavis.power.no

 

 

Ryzen 1700: 1995,-

Nye Expert.

 

 

EDIT:

Og wow! 1080Ti til løp og kjøp priser nå!

 

PS.NO selger masse 3. part 1080Ti kort ned til 7500,-!

https://www.ps.no/msi-geforce-gtx-1080-ti/cat-p/c/p9456949

https://www.ps.no/searchresult.aspx?q=kw:1080Ti

 

Tydelig at priskrigen det er skrevet om siste ukene er godt i gang (mellom nvidia og 3. part)

 

 

 

EDIT2:

Btw ble tipset om tidenes kuleste 3PS MMO for et par uker siden. Foxhole (gratis)

http://store.steampowered.com/app/505460/Foxhole/

http://www.foxholegame.com/

 

 

Helt rått bra og jeg har spilt 70 timer på 7 dager :O

 

 

Hva mener du priskrig mellom Nvidia og 3part? Jeg forstår ikke? Har du en link en artikkel eller tilsvarende?

Lenke til kommentar

Hva er det du ikke forstår? Som butikkansatt i Power (tidligere Expert) og selger av bla. nvidia så regner jeg med at du har fulgt med på prishistorikken siden mars.

At det kom en priskrig mellom Nvidia sine FE og 3. part kortene var noe det ble skrevet om for over 1 måned siden.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hva er det du ikke forstår? Som butikkansatt i Power (tidligere Expert) og selger av bla. nvidia så regner jeg med at du har fulgt med på prishistorikken siden mars.

At det kom en priskrig mellom Nvidia sine FE og 3. part kortene var noe det ble skrevet om for over 1 måned siden.

Har ikke sett noen forskjell i kostpriser på kortene her, iallefall. Den sedvanlige prisjuksinga fra mafiaen ved launch selvsagt, men på FE har prisen holdt seg stabil? nVidia droppa jo hele 1080-taktikken denne runden.

 

EDIT: De kortene du linker til har jo kostet det samme siden de dukket opp på prisjakt/prisguide? At PS.no har 2 forskjellige Inno3D-SKU til rundt det samme som FE betyr ikke at det er noen priskrig. 

Endret av DuraN
Lenke til kommentar

Jeg skrev heller ikke at dette var en begynnende priskrig/prispress som du dermed vil kunne se på kostprisen på dine nyankommende kort. Prispresset startet før de fleste 3.part kortene kom på lager i Norge. Vi så noen få før dette til rimelig høy pris. Og joda det ble skrevet om priskrig mellom Nvidia med FE og 3. part for 1-2 måneder siden :). Gidder jeg å lete opp 1-2 måneder gamle artikler i nettleserhistorikken? Neppe.

 

Prispresset blant leverandørene startet tidligere som har ført til de lave prisene vi nå ser i butikkene på disse kortene.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Kan være mange faktorer ja. Jeg bare husket i bakhodet disse artiklene jeg leste om at Nvidia FE og 3. part presset hverandre på pris i mars/april. Slike effekter merkes ikke alltid med en gang på norske lagre.

 

Krona er sterk mot USD for tiden altså? Hmm kanskje jumpe inn i ny PC nå da.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Førstemann til mølla:

 

Closed Beta Codes

CXM4-Q64Y-D7UN-9D2F-R74D

EBB8-D67A-D7PB-2Y9D-Y84P

MAU6-Q64F-K4EG-7C6Y-C49A

 

REDEEM CODE

 

Closed Beta Instructions

Feel free to send your friends these quick steps to redeeming their code and getting into the game!

Log in to your Bethesda.net account.

Redeem your code.

Download the Bethesda.net launcher and log in.

Download Quake Champions and get ready for the Closed Beta test.

Our next Closed Beta Test begins May 4th at 10:00AM EDT and runs until May7th at 4:00PM EDT. Keep an eye out for notifications on upcoming tests.

 

Skriv hvilken kode dere tar :p

tok  CXM4-Q64Y-D7UN-9D2F-R74D

 

takk!

Lenke til kommentar

 

Lov å prøve, hehe. Men ikke mange som selger brukte 1080Ti kort. :)

 

Fant 2 på finn, men syns de var billige til å være nye kort: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=92329451

 

Så. ikke kjøp uten kvittering og ikke betal før du ser kortene. Svindel/tyvegods :hmm:

 

Kortene er ikke brukte i følge denne selgeren, men nye og inkludert frakt og Norsk moms.

Kortene leveres direkte fra Amazon til kjøpers adresse.

 

Kommunikasjonen med denne karen var ryddig og tydelig, så jeg bestilte 2 stk. Forsto det slik at mitt navn ville stå som kjøper på kvitteringen.

Han opplyste også at ble kun handel ved bruk av finn.no "Trygg betaling".

 

hold deg langt unna!

 

svindel så det holder, samme kar forsøkte å selge 1070 en stund tilbake. endte opp med politisak etc.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...