Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

  Så langt ifra både "høyre-" og "venstre-"siden at det ikke fremstår som om det eksisterer noen forskjell mellom disse.

Du er vel langt unna både ideologisk sett og i meter, haha. Har du planer om å komme tilbake til Norge om ting endres? Er det derfor du prøver å spre dine meninger, eller er folk bare ikke like interessert i å prate om det der du befinner deg?

Lenke til kommentar

 

Du er vel langt unna både ideologisk sett og i meter, haha.

:lol:

 

Har du planer om å komme tilbake til Norge om ting endres?

Om det offentlige slaveriet avskaffes først i Norge kommer jeg sporenstreks.

 

 

Er det derfor du prøver å spre dine meninger, eller er folk bare ikke like interessert i å prate om det der du befinner deg?

Det var igrunnen mer fordi jeg oppdaget at jeg var i ferd med å miste språket.
Lenke til kommentar

Pøbelferd er på ingen måte forbeholdt ungdom med latterlig påkledning. Jeg var i sentrum av Oslo dagen før åpning av VM i ski for noen år siden. De holdt på med generalprøve for sendingene og det var en gruppe unger på kanskje 8-9 år som skulle komme inn viftende med flagg fra elle deltagende land... tydelig inspirert av åpningen av OL, men uten å kopiere hele innmarsjen av alle deltagere. Det var spesielt å se, men at en mann står og filmer eller fotograferer unger blir fort tolket feil så det gjorde jeg ikke.

 

Forbi meg kom det som så ut som to herrer i 40-årsalderen. Jeg sier "herrer" da de var ulastelig kledt med dress, frakk og nøytralt skjerf og så ut til å føre en dannet passiar. Da de fikk øye på et Israelsk flagg bland ungene gikk de imidlertid øyeblikkelig over i "rotweiler mode". De gikk truende mot gruppen mens de buet og ropte ukvemsord og nærmest bjeffet til ungene. Ungene så helt forferdet ut og skjønte ikke hva som var galt, flere holdt om hverandre og de skyndte seg videre. Jeg var en stund overbevist om at de skulle angripe personen med israelsk flagg fysisk og angrer på at jeg ikke fikk filmet episoden.

Noe lignende skjedde i nabokommunen der jeg er fra. Der hadde et lokalt bakeri flagg hengende ute over land de serverte mat fra og et av flaggene var det Israelske flagget. Det ble en morgen funnet brent og ødelagt i en park like ved. Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hadde jeg kunnet hindre innvandringen fra muslimske land (eller i allefall bannlyse terrormistenkte totalt) til Europa så hadde jeg skrevet ned en lov mht dette , hvis de hater vårt levesett så mye hvorfor kommer de til Vesten i det hele tatt da ?

 

Alle slektninger av disse terroristene skulle blitt deportert som straffetiltak for å slå ned på dette problemet (og alle som ev har sympati til disse)

 

Jeg tror ikke vi er kompatible mht deres levesett (og så blir noen av dem sinte pga vi ikke vil underkue oss islamsk levesett)

Lenke til kommentar

Nok et angrep fra fredens religion:

 

Kristne fremmedkrigere bomber og dreper 8 syrere i syria:

Noen vesentlige forskjeller:

-de som angriper dreper ikke noen bare basert på at de ikke praktiserer en religion nøyaktig slik de påstår er den eneste riktige måten.

-de som angriper prøver å kun treffe militære mål.

-de angriper for å stoppe de militære målene fra å angripe og skade sivile.

-de som angriper her har ikke kun en religion, men er en blanding av kristne, jøder, muslimer, ateister og annet.

-de som angriper har ikke som mål å overvinne terreng for en bestemt trosretning.

-de som angriper roper ikke at guden deres er stor når de angriper.

-de som  angriper sier ikke at de bare følger oppfordringer fra Bibelen og eksempeler fra Jesus liv for å rane, voldta, ta slaver og drepe.

Endret av robertaas
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Man trenger ikke gå lengere enn det første tallet de teller opp for å se hvor pålitelig den websiten er:

"The U.S. is responsible for between 1 and 1.8 million deaths during the war between the Soviet Union and Afghanistan, by luring the Soviet Union into invading that nation."

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Man trenger ikke gå lengere enn det første tallet de teller opp for å se hvor pålitelig den websiten er:

"The U.S. is responsible for between 1 and 1.8 million deaths during the war between the Soviet Union and Afghanistan, by luring the Soviet Union into invading that nation."

Blir liksom ikke så lett å ta siden seriøst når de kommer med slike uttalelser.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...