Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er hva sosialistene gjør alt i sin makt for at vi skal få mere av i Europa. Og alle som stiller det minste kritiske spørsmål er høyreekstemister og islamofobe:

 

 

Wow! Dette er jo helt syke scener! Hvorfor viser ikke VG oss dette? Kanskje fordi det viser at store kulturelle forskjeller fører til konflikt?

Endret av VRK18
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wow! Dette er jo helt syke scener! Hvorfor viser ikke VG oss dette? Kanskje fordi det viser at store kulturelle forskjeller fører til konflikt?

Alle kulturforskjeller fører ikke nødvendigvis til konflikt, men kulturforskjeller kan både være en berikelse og noe som skaper konfilkter. VG og MSM holder stort set fast på sitt narrativ om at det kun er en berikelse og alle som sier noe annet skal demoniseres eller ignoreres. Fakta og statiststikk blir stadig oftere noe som skal unngås og mange blir angrepet bare for å vise til statistikk.  

 

I den grad man faktisk må erkjenne at alt ikke er som det skal være, gjerne ved at stadig mere info spres gjennom kanaler ikke kontrollert av MSM som man til slutt er nødt til å forholde seg til det. og da gis skylden utelukkende til de som har påpekt at det er et problem. Ja, problem blir faktisk ofte forklart som en effekt av at noen har påpekt problemet. Og at vi ikke har gitt noen nok ungdommsklubber er jo også noe som alltid kan brukes.

 

Selvsagt finnes det nordmenn som er rasister og er negative til at noen ser annerledes ut, men slike holdninger er faktisk langt mer utbredt i midtøsten. Vesteuropa er fortsatt blandt områdene i verden med minst rasisme og mest åpenhet mot andre religioner. Dette er imidlertid i ferd med å endre seg med import av mange som så interlig hater våre vestlige samfunn og som følger en totalitær ideologi som rett ut sier at vestlige er mindreverdige og i over 100 vers i koranen sied det at vi skal angripes fysisk. Alle som beskriver seg som muslimer støtter ikke selv nødvendigvis terrorisme eller vold mot annerledes tenkende, men det er etter utvalg og hvordan man spør 15-40% av muslimene i Europa som er slike ekstremister. Det betyr ikke at de er terrorister, men det betyr ganske mange som helt mangler lojalitet mot samfunnet de lever i.

 

Selv en av de som ble sett på som moderat slik som Aslam Ahsan skrev i din bok følgende om norske kvinner "Hvorfor går de nakne? Eier de ingen skam? Har de ikke menn som forbyr dem å gå ut sånn som «horer»? Hvorfor gir ikke mennene deres en skikkelig omgang med juling for utilgivelig og skamløs opptreden?"

Endret av robertaas
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Politiet er opptatt med å ta jakte på innvandringskritiske tweets og folk som griller i parken, må vite. Dessuten er det grenser for hvor raskt politiet kan dukke opp. Det er derfor amerikanerne har rett til å bære våpen. Knivmannen i London skulle vært skutt.

 

 

https://resett.no/2018/06/01/advarsel-sterke-bilder-hopper-av-sykkelen-og-gar-til-angrep-med-kniv/

Endret av VRK18
Lenke til kommentar

Politiet er opptatt med å ta jakte på innvandringskritiske tweets og folk som griller i parken, må vite

Hvordan har du tid til å vite hva som skjer i Norge når du bare henger her? Du lager 90% av trådene i oppslagstavlen. Du og Geita_ er som to gamle avdankede alkoholikere som sitter på puben og prater om hvor ille ting er mens dere bidrar minimalt selv. Hadde det vært så enkelt å sende ut folk av landet som du ønsker så hadde faen meg du vært på første fly :)

Lenke til kommentar

Hvordan har du tid til å vite hva som skjer i Norge når du bare henger her? Du lager 90% av trådene i oppslagstavlen. Du og Geita_ er som to gamle avdankede alkoholikere som sitter på puben og prater om hvor ille ting er mens dere bidrar minimalt selv. Hadde det vært så enkelt å sende ut folk av landet som du ønsker så hadde faen meg du vært på første fly :)

Du får lage noen tråder selv hvis du synes jeg har for høy andel. At du mener mine tråder er et større problem enn drapsforsøk viser hvor leftist du er.

Lenke til kommentar

At du mener mine tråder er et større problem enn drapsforsøk viser hvor leftist du er.

Det har jeg aldri sagt, så fin jobb med å putte meninger på meg. "Leftist", haha. Hva er det, et vagt skjellsord på de som ikke støtter samme synet som deg? Du vet da ingenting om hvor jeg står politisk sett, bare at jeg ikke er rasist som resten av resett-gjengen.

Lenke til kommentar

Hadde det vært så enkelt å sende ut folk av landet...

Hva tror du er enklest og billigst?

1) Slippe alle inn i Norge, gi dem bolig og penger, Prøve å identifisere dem og behandle asylsøknad. Få økte sosiale kostnader og politikostnader der hvor de bor. Gi dem spesialundervisning, full opptjening for pensjon og spesialutbetalinger som nordmenn ikke kan få. Da de fleste ikke kvalifiserer til politisk asyl så får mange opphold på "humanitært grunnlag" og for noen få fullstendig avslag som betyr ankeprosesser til de blir blå med advokat på statens regning. Noen få begår så mye kriminalitet mens dette pågår at de skal sendes ut og da er vi avhengig av samarbeid med det landet de sier de kommer fra.

 

2) Avvise summarisk ved grensen alle som sier de er asylsøkere og hvor det ikke er teknisk mulig at Norge er det første trygge landet de kommer til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det har jeg aldri sagt, så fin jobb med å putte meninger på meg. "Leftist", haha. Hva er det, et vagt skjellsord på de som ikke støtter samme synet som deg? Du vet da ingenting om hvor jeg står politisk sett, bare at jeg ikke er rasist som resten av resett-gjengen.

 

Ja meningsmotstandere er rasister. Gud så forutsigbare dere er.

 

Og hvorfor skal man snakke om å sende etniske nordmenn ut av landet? Det gir ingen mening whatsoever.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tøv, jeg vil sende ut kriminelle og folk som lyver til seg opphold. Disse vil aldri være norsk samme hva passet deres sier.

Har du norsk statsborgerskap fra fødselen av så kan man likedan ikke miste dette, derfor blir det så banalt å antyde at folk med andre meninger enn deg heller bør sendes ut av landet enn de nevnt over.

Lenke til kommentar

"Etnisk" har vel ingen betydning i den sammenhengen heller. 

 

 

Og hva er "ekstreme høyre"? Det er jo enkelte som otmtaler flere sosialdemokratiske partier i Norge som "ekstreme høyre".

 

Tror aldri jeg har sett noen hverken her inne, eller forsåvidt andre steder gjøre det. Kommentaren hans var til VRK18, som kom med den klassiske "dere leftists" og slang like gjerne på ordet rasisme også.

 

Da putter han alle sine meningsmotstandere her i en bås som "leftists". Uten begrunnelse selvsagt. Det er ganske meningsløst å kalle alle som har et annet syn for det, og det er dessverre i ferd med å ødelegge dette underforumet. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...