Gå til innhold

Valve-sjefen tok grep: Hatred er tilbake på Steam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gode greier. Valve lar spillerne selv bestemme om det er et drittspill eller ikke. De tar ikke avgjørelsen for oss før noen har fått prøve spillet engang. Gabe rydder opp.

Tenkte dette med en gang jeg hørste om spillet; Det kommer til å leve eller dø på gameplayet.

 

Jo dårligere og mindre fengende spillmekanikkene er og jo dårligere "overall polish" det har, desto dårligere grunnlag har det til å forsvare valget av "subject material".

Lenke til kommentar

 

 

er det sant at utviklerene er nazister?

Hva har det å si for spillet? Om det var sant altså.

 

 

har du lyst til å støtte nazister? det har ikke jeg.

 

 

Gir da vel svarte i hvilke mennesker som utvikler et spill. Kjøper om jeg syns spillet virker bra, ferdig med det. Og tenk deg litt om, det finnes alle typer utviklere, sikkert pedofile utviklere også. Betyr det at man støtter pedofili om du kjøper et spill der en i teamet er pedofil?

Endret av Stormwolf
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Gode greier. Valve lar spillerne selv bestemme om det er et drittspill eller ikke. De tar ikke avgjørelsen for oss før noen har fått prøve spillet engang. Gabe rydder opp.

Tenkte dette med en gang jeg hørste om spillet; Det kommer til å leve eller dø på gameplayet.

 

Jo dårligere og mindre fengende spillmekanikkene er og jo dårligere "overall polish" det har, desto dårligere grunnlag har det til å forsvare valget av "subject material".

 

 

Det er jo litt interessant at med dette så har Valve, antakeligvis ufrivillig, gitt spillet PR verdt mange millioner.

Lenke til kommentar

Jeg liker hvordan alle bare avfeier alle de groteske filmene som ble laget på 80 tallet og oppover, det er plutselig helt ok, men et spill hvor man er en massmorder lei av livet, det blir for mye.

 

Fuckings dritt media i USA.

 

Det finnes ingen argumenter for at spillet ikke skal få komme ut, jeg så nettopp Necrofili i Outlast så kritikerne kan ta seg en bolle, visst dette spillet skal fjernes, så må de ta resten av de groteske spillene med og.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis spillet er dårlig kommer ikke all omtalen til å hjelpe uansett. Men jeg synes ikke det er opp til en publishing-plattform å bestemme hva som er bra og dårlig for oss før vi har hatt sjans til å prøve det selv engang. Prinsippet er viktigst her, og det har Gabe vist at han mener også.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spillet har nå allerede bygd seg opp litt av ett kontroversielt rykte ett stykke før det kommer ut. For utviklerne så vil det komme godt med for å få solgt kopier av spillet til flere og flere som bare må få testet om det faktisk var verd all omtalen det har fådd.

 

Er selv en av de som har lyst å prøve spillet, men har ikke altfor stor tru på at spillet er særlig bra.

 

Kan jo ligne på en litt mørkere versjon av hotline miami, eller? jeg har ikke prøvd noen av spillene men utifra hva jeg har sett virker det ganske likt.

Lenke til kommentar

 

Spillet har nå allerede bygd seg opp litt av ett kontroversielt rykte ett stykke før det kommer ut. For utviklerne så vil det komme godt med for å få solgt kopier av spillet til flere og flere som bare må få testet om det faktisk var verd all omtalen det har fådd.

 

Er selv en av de som har lyst å prøve spillet, men har ikke altfor stor tru på at spillet er særlig bra.

 

Kan jo ligne på en litt mørkere versjon av hotline miami, eller? jeg har ikke prøvd noen av spillene men utifra hva jeg har sett virker det ganske likt.

Eller hva med gode, gamle Postal? :)

Lenke til kommentar

 

Spillet har nå allerede bygd seg opp litt av ett kontroversielt rykte ett stykke før det kommer ut. For utviklerne så vil det komme godt med for å få solgt kopier av spillet til flere og flere som bare må få testet om det faktisk var verd all omtalen det har fådd.

 

Er selv en av de som har lyst å prøve spillet, men har ikke altfor stor tru på at spillet er særlig bra.

Kan jo ligne på en litt mørkere versjon av hotline miami, eller? jeg har ikke prøvd noen av spillene men utifra hva jeg har sett virker det ganske likt.

 

 

I hotline Miami spiller du en leiemorder hvor du dreper alt av kriminelle folk. Alle du møter sloss tilbake så da er det en viss rettferdighet i spillet. Har ikke problem med å drepe folk i spill. Uansett hva slags omgivelser det skal være. Er tross alt likevel bare ett spill. Derimot å sette hovedmålet til å spill å bare gå å drepe sivile slik som i Hatred og i Postal 1 er rett å slett dumt, drøyt og meningsløst.

 

Er spent å se hvor vanskelig politiet er laget i Hatred og om hvor lenge de mener at du skal klare å holde en "rampage" gående.

Lenke til kommentar

Drøyt,dumt og meningsløst er ingen grunner til at et spill ikke skal ha livets rett.

 

Hadde det vært en kommando soldat på en fremmed planet og målet var å drepe alle så hadde ingen brydd seg. Hatred derimot er målet å drepe mennesker. Det kombinert med mye elendighet i verden er hva som gjør at folk reagerer.

 

Men spillet har fortsatt livets rett etter min mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...