Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er også grunnen til at jeg ikke har prøvd M&MX ennå. Spillet går tilbake til den grid-baserte bevegelsen som serien hadde i M&M1 til 5, men for meg er det først og fremst 6-8 jeg har et forhold til. Jeg prøvde riktignok de tidligere spillene siden de fulgte med in en collector's edition som hadde M&M1-7, men det ble for primitivt.

 

Ellers så har Square-Enix klint til med nok en HD-remake som ingen ønsker seg:

 

http://operationrainfall.com/2015/02/24/final-fantasy-mystic-quest-hd-remake-surfaces/

Lenke til kommentar

Ellers så har Square-Enix klint til med nok en HD-remake som ingen ønsker seg:

 

http://operationrainfall.com/2015/02/24/final-fantasy-mystic-quest-hd-remake-surfaces/

Sikker på det? ;) Ifølge artikkelen vet Squeenix om remaken, men de har ingenting med den å gjøre. Det er godt mulig det er en scam.

 

Trine 3 annonsert. De to andre var fantastiske, så gleder meg stort til Trine 3.

Hm... er det bare meg, eller ser det ut til å være bare mer av det samme som de to første? Samme gameplay, samme karakterer, samme skills osv. Fint lite nytt, med andre ord. Jeg spilte aldri gjennom Trine 2, fordi det ble for likt det første. Liker ikke helt at Trine 3 ser ut til å bare bli enda mer av det samme. Vi trenger noe nytt. Ikke bare en gimmic, men noe helt nytt. Gjerne bytt ut en karakter eller to med en eller to andre, eller sleng på to, tre andre og la oss velge hvilke to, tre karakterer vi vil spille som. Alle kan ha egne skills de trenger for å komme til diverse områder. Alle kan selvfølgelig spille gjennom spillet, men hvis alle kan gå til egne områder i tillegg kan det bli enormt med replay-value. ;)

 

 

Blir å kjøpe alle disse foruten The Witcher 3. (Ja, det ser lovende ut, men det synes jeg også 1 og 2 gjorde og kjedet meg allikevel).

Årets rollespill? Og de har ikke engang nevnt Pillars of Eternity, Torment: Tides of Numenara og Cyberpunk 2077? Selv Final Fantasy Type-0 burde absolutt nevnes. For ikke å snakke om Etrian Odyssey 5, om det kommer i år i Europa. Noe det gjerne kan gjøre sammen med Bravely Second. :)

Lenke til kommentar

 

Ellers så har Square-Enix klint til med nok en HD-remake som ingen ønsker seg:

 

http://operationrainfall.com/2015/02/24/final-fantasy-mystic-quest-hd-remake-surfaces/

Sikker på det? ;) Ifølge artikkelen vet Squeenix om remaken, men de har ingenting med den å gjøre. Det er godt mulig det er en scam.

 

 

Squeenix trenger virkelig ingen hjelp med å komme med annonseringer som får fansen til å slå seg i panna.

Lenke til kommentar

Er sikker på at vi ikke får Cyberpunk i år. Antakelig ikke neste år heller.

Person skulle jeg ønske de holdt seg til Witcher. Mest fordi jeg foretrekker fantasy foran scifi som setting, og jeg digger Witcher-verdenen.

Liker selv begge deler så ser veldig frem til Cyberpunk og The Witcher 3.

Lenke til kommentar

Joda, det hadde vært fint med noe nytt, men for min del er det helt greit med bare mer av det samme også. Spesielt når det går såpass lang tid mellom hvert spill.

Vil jeg ha Trine 1 spiller jeg Trine 1. ;) Jeg synes Super Mario Galaxy 2 var langt bedre enn det første på alle måter, men det var likevel alt for likt. Dermed gikk jeg rimelig fort lei. Det gjelder for så vidt alle nyere Mario-spill for den saks skyld. De er så like at jeg går lei alt for fort. For min del holder det ikke å bare være mer av det samme, og spesielt ikke når det er så langt tid siden forrige spill. Hva har de egentlig gjort siden sist? De har hatt lang tid på å klekke ut nye idéer og finne på nye ting, men neida. Bare lag noen nye brett i en level-editior og selg det til full pris som en oppfølger?

 

Er sikker på at vi ikke får Cyberpunk i år. Antakelig ikke neste år heller.

Person skulle jeg ønske de holdt seg til Witcher. Mest fordi jeg foretrekker fantasy foran scifi som setting, og jeg digger Witcher-verdenen.

Jeg fikk totalt avsmak for Witcher når vi fikk beløning for å ha sex med så mange damer som mulig i det første, men gav det andre en sjanse likevel. Tok ikke lang tid før jeg kjedet vettet av meg og droppet serien for godt. :)

 

 

 

 

Ellers så har Square-Enix klint til med nok en HD-remake som ingen ønsker seg:

 

http://operationrainfall.com/2015/02/24/final-fantasy-mystic-quest-hd-remake-surfaces/

Sikker på det? ;) Ifølge artikkelen vet Squeenix om remaken, men de har ingenting med den å gjøre. Det er godt mulig det er en scam.

 

 

Squeenix trenger virkelig ingen hjelp med å komme med annonseringer som får fansen til å slå seg i panna.

 

Men som sagt er det ikke Squeenix som har kommet med HD-remaken. Enten du liker dem eller ikke er de uskyldige denne gangen.

 

 

Ohhh, Tales of Zestiria, The Witcher 3 og Final Fantasy XV er alle insta-buy for meg. :dribble:

Hvorfor ikke Final Fantasy: Type-0 også? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...