Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Godt å ha prøvekaniner!

 

Beta bunnies  :p

 

 

Fysj, ikke ødelegg Playboy bunnies navnet!

 

Edit : Sukk , moderator på avsporing takket være dere små banditter... Rask editering på plass :

 

Hva er standard spenning og det som er anbefalt spenning på 980 ti ved overklokking? Har kjørt på med en gradvis økning (et hakk av gangen) og økt klokkefrekvensen så mye som det lar seg gå før eventuelt problemer har oppstått på de skjermkortene jeg har hatt tidligere (Amd stort sett) , men nå skal jeg hjelpe en liten 12 åring og faren (som trolig er verre enn guttungen) i å overklokke litt ekstra både cpu og gpu og kan være greit å høre hvordan 980 ti serien takler litt ekstra spenning.

 

Kan forresten ordne seg med litt ekstra modding av skjermkortet da faren er utdannet elektriker spesialisert på styresystemene på et eller annet som innebærer kretskort og annet kult i tungindustrien så han kan litt om caps og lignende så om noen har noen gode lenker til 980 ti serien som anbefales så hadde det vært kjekt.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Kan komme med litt erfaringer nå i forhold til TI

 

Vi prøvde å overklokke kortene gradvis , noe som gikk relativt greit , ble en del varme og viftene tok helt av , men resultatene ble relativt greie , litt trøbbel med viftestyring førte til at vi fikk byttet det ene kortet så begge er nå identiske.

 

Faren til guttungen hadde faktisk tatt seg tid til å gå over kortene manuelt og sa at han ikke ønsket å kjøre på for hardt med spenning da han mente at det var noe dårlig regulering der på spenningene , men at det kunne lett fikses med litt bedre kjøling og modifikasjon ,så nå er han igang med å lese seg opp og kommer trolig til å modde kortet manuelt slik han mener det vil bli bedre.

 

Har på følelsen at guttungen faktisk ikke var årsaken til kjøpet av 2x Titan he he , han satt nå i alle fall på farens laptop og spilte minecraft mens vi var der. Resultat : Omtrent 1450 / 1550 på et av kortene , ikke samme resultat ved overklokking av begge men vi hadde ikke tid til å finne ut hva som var problemet akkurat da.

Lenke til kommentar

Er windows 10 nå såpass operativ opp mot SLI, at en kan bytte over fra windwos 8.1 på permanent basis? 

Med den nye beta driveren som ble gitt ut forrige uke(?)?

 

I følge Nizzen så, ja. Men han har vel ikke testet alle spill heller. Spiller BF4 i Windows 10 jeg uten problemer, og jeg bruker en litt eldre driver, 355.82 med 980 Ti i SLI.

Lenke til kommentar

Er windows 10 nå såpass operativ opp mot SLI, at en kan bytte over fra windwos 8.1 på permanent basis? 

Med den nye beta driveren som ble gitt ut forrige uke(?)?

 

Fungerte knirkefritt på 2 x 980 TI som jeg hjalp til med nylig. La i alle fall ikke merke til problemer på noen kjente spill ( litt dårlig ytelse i BF4??? ) og på en Nvidia kompatibel monitor (grøss og gru , svindyr greie ) .

Lenke til kommentar

 

Er windows 10 nå såpass operativ opp mot SLI, at en kan bytte over fra windwos 8.1 på permanent basis? 

Med den nye beta driveren som ble gitt ut forrige uke(?)?

 

I følge Nizzen så, ja. Men han har vel ikke testet alle spill heller. Spiller BF4 i Windows 10 jeg uten problemer, og jeg bruker en litt eldre driver, 355.82 med 980 Ti i SLI.

 

 

 

 

Er windows 10 nå såpass operativ opp mot SLI, at en kan bytte over fra windwos 8.1 på permanent basis? 

Med den nye beta driveren som ble gitt ut forrige uke(?)?

 

Fungerte knirkefritt på 2 x 980 TI som jeg hjalp til med nylig. La i alle fall ikke merke til problemer på noen kjente spill ( litt dårlig ytelse i BF4??? ) og på en Nvidia kompatibel monitor (grøss og gru , svindyr greie ) .

 

 

Takk for svar!

Har selv 3 x titanX, men håper på at det vil fungere knirkefritt uansett :) 

 

Er vell clean instal valget som er veien å gå? istedenfor å bare oppdatere til windows 10 med alle innstillinger som jeg har i windows 8.1 

Lenke til kommentar

Download GeForce 358.87 WHQL driver

 

http://www.guru3d.com/files-details/geforce-358-87-whql-driver-download.html

 

Call of Duty: Blacks OPS III, Anno 2205, and the new War Thunder patch with GameWorks.

 

Regner med at det kommer en til neste uke som støtter Fallout 4 :p

 

Du har byttet ut denne med betaen du hadde eller? :) 

guru3d er plassen å følge med på for å få siste nytt om beta drivere? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...