Gå til innhold

The Gathering 2015: The Future is Back - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slå av og flippe 110V-bryteren for overtredelse nr 2.

Musikk er greit, det er en 14isfest, men å bare plage andre uten å være der selv behøver man ikke.

 

Alternativt har man jo hodetelefoner, det er jo bare du som vil høre på din musikk uansett.

 

Fikk lættis da naboen fyrte opp sitt utstyr, så hørte vi ikke hvilken sang det var en gang.

Man hører bare 1% av 100 forskjellige smørt inn i en støy.

Lenke til kommentar

Kan være greit med et headset med passiv/aktiv støydemping. Så ett par intervjuer fra noen utlendinger som besøkte TG14, klaget over hvor mye bråk det var kontra Dreamhack. :rofl:

 

Sitter forsatt Vegard som sjef for arrangementet? Hørte han er i gang med nye sprell, nemelig "House of geeks" som vist skal være en sosial spillebar med turneringer og dansegulv for gamere..

Endret av HArild
Lenke til kommentar

Funka dårlig med aktivt støydempa headsett gitt. Rett og slett fordi drønnet er SÅ høyt at det ikke klarer å matche lydtrykket. Og selv i det vanlige beyerdynamic headsettet sliter de store elementene med at lydtrykket fra utsiden faktisk dytter på elementet frem og tilbake, slik at spolen ikke har noen kontroll på dem... :mellow:

 

I år så har jeg kjøpt aktivt støydempede øreplugger, som går under beyerdynamic headsettet/hørselvern, så får vi se om det blir noe demping. :roll:

Lenke til kommentar

 

Jeg har uansett planer om å ta med min Peltor med aux inngang...

Peltor funke ca. 30min, da blir du nødt til å ta dem av for at dammen med svette under stolen ikke skal nå deg høyere en halsen.

 

Du har nok rett.. Kanskje ørepropper som du bruker på verksted mot støy og headset fungerer? Noen som har testet?

Endret av Thor.
Lenke til kommentar

Kan være greit med et headset med passiv/aktiv støydemping. Så ett par intervjuer fra noen utlendinger som besøkte TG14, klaget over hvor mye bråk det var kontra Dreamhack. :rofl:

 

Sitter forsatt Vegard som sjef for arrangementet? Hørte han er i gang med nye sprell, nemelig "House of geeks" som vist skal være en sosial spillebar med turneringer og dansegulv for gamere..

i år er det ny orgenizer for TG

Lenke til kommentar

Har hatt en hjemmelaget og noe større tralle på busser før. Går fint det. Kan ikke se hvordan det skal være noe annerledes her. :) De forventer nok at folk har med seg bagasje ja.

 

Absolutte Worst Case om det er en monstertralle som ikke får plass. Gå til Vikingeskipet. Det er ikke så langt, og har dere tralle så må det vel funke helt topp.

 

Ja, med tanke på at hamar ender opp hvert TG som en eneste stor kø, så er det ofte raskere å gå enn å ta bil/buss. Satt en gang i 50minutter med kø for 800m. Og jeg var en av de "heldige". :wee:

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

SHIT. Nå er det bare mulig å ha EN plass per stykk. :rofl:

(noe som betyr at du kanskje ikke er helt lost War)

 

Blow all the fuses! :w00t:
Får satse på at alle kidsa har skaffa seg Laptop eller GTX 970, og dermed ikke trekker strøm. Ellers ser det ille ut når de nå skal pakke ENDA flere inn.

Sykt kjipt å ikke kunne bruke hylla man har hatt i alle år, som trenger 1,5stk. per plass (en hel pall/plass for seg selv). Og nå må man sitte med palle mellom beina, eller presse seg inntil nestemann. :dribble:

 

Men det betyr vel good bye for store høyttaleranlegg.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...