Gå til innhold

The Gathering 2015: The Future is Back - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden det er relativt lite aktivitet i denne tråden (hvis du leter opp gamle TG-tråder, så var de mye lengre på denne tiden av året), så ser det ikke ut som interessen er allverden. Men jeg skal vurdere å lage en tråd om det, hvis det er interesse for det. Som nevnt tidligere så forsøkte jeg å organisere en rekke for årets TG, men fikk ingen påmeldinger.

Lenke til kommentar

Stilte et spørsmål på TG forumet men det er så lite aktivitet der at jeg sakser spørsmålet mitt hit. Regner med det er noen veteraner her som kan svare.

 

 

Holder på med designing av en hylle til mitt første The Gathering besøk 2015. Lurte da på hvor strømuttak og switchbordene er plassert på radene. Det beste hadde vært om noen hadde et bilde av en tom rad så jeg får sett det selv.

 

Det jeg tenker mest på da er om hylla blir i veien for noe ledninger/switchboks og om jeg trenger en stump skjøteledning for å få koblet padda som blir plassert høyt oppe i hylla.

Lenke til kommentar

Holder på med designing av en hylle til mitt første The Gathering besøk 2015. Lurte da på hvor strømuttak og switchbordene er plassert på radene. Det beste hadde vært om noen hadde et bilde av en tom rad så jeg får sett det selv.

 

Det jeg tenker mest på da er om hylla blir i veien for noe ledninger/switchboks og om jeg trenger en stump skjøteledning for å få koblet padda som blir plassert høyt oppe i hylla.

Ang plasser på switcher/palle mellom beina så viser jeg alltid til dette bildet som ble laget for mange år siden:

EnAwq.png

Afaik har ting blitt satt opp slik i mange år nå. Hiver på de bildene jeg har av tom rekke:

 

 

fMjw2QP.jpg

 

z19xz7K.jpg

 

xgs81gY.jpg

 

 

 

Lenke til kommentar

Ser på bildene at switch står Mellom setene 9/10, 27/28, 45/46 og 63/64. Strømuttak ca annenhver plass bortover. Hver tredje plass har en pall på langs med bordraden i tillegg til de på tvers.

 

Noen fordeler med å velge seat med palle på tvers? Fungerer den bra som fotskammel?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!


Er en liten gjeng som for første gang har tenkt til å dra på TG. Lurer bare på åssen det er med alder og sån. Finnes det andre der som er oppe i 20åra eller blir det bare oss tullinger fra Mandal?



Ellers lurer vi på alt fra bestilling av biletter til hvordan konstruere en hylle som blir godkjent av crewet på TG.



En newbie forklaring på det med hyllene hadde vært greit fordi jeg ikke akkurat er en snekker eller for god til å planlegge.



-Copy paste fra en tråd jeg startet da jeg ikke viste at det fantes en TG tråd


Endret av HArild
Lenke til kommentar

Takk skal du ha.

Ser at folk oppretter tråder der om kjøp av biletter allerede nå. :cry:

Trodde ikke bilettene ble tilgjengelige før i Mars?

 

Er utrolig lei meg om løpet er kjørt, hadde planlagt og gledet oss i nesten 1 år. Forstår ingenting om løpet er kjørt nå. Trodde Geekevents var ansvarlige for årets TG. Har hatt en bruker på geekevents.org i 2år.

Har sjekket med jevne mellomrom angående det med biletter, men har ikke sett noe enda.

 

Edit: Tror nok jeg har sett litt feil, ser ikke ut til at bilettene er ute enda, heldigvis :whistle::whistle:

Lurer på et par ting om bilettkjøp og hvordan systemet fungerer.

 

- Er det slik at første mann til mølla får bestille så mange billetter han vil?

 

- Av tidligere erfaring hvor fort blir det utsolgt?

 

- Må vi oprette flere profiler en min for at alle jeg kjenner skal få billett?

(kan bli opp mot 10stk)

 

Vil være sikker på at jeg får billetter med en gang sån at det ikke blir noe tull, skjønner dere :thumbup:

Endret av HArild
Lenke til kommentar

Det er i utgangspunktet ikke førstemann til mølla. En uke før billettsalget starter åpner de et kølotteri. Dette lotteriet varer da en uke. Alle som melder seg på i lotteriet får trekt en tilfeldig plass i køa når salget åpner. Det har ingen ting å si når en meldte seg på i kølotteriet for hvilken plassering en får i køa, så lenge en melder seg på før billettsalget starter. De som melder seg på etter at billettsalget har startet havner bakerst i køa.

 

Når du kommer langt nok frem i køa (hvor langt frem du må kommer an på hvor mange billetter det er igjen til en hver tid) kan du kjøpe opp til fem billetter. Ikke flere. Når du har anledning til å kjøpe billetter har du også en viss tidsfrist før du faller ut av køa, på to eller tre dager.

 

De to siste årene har en vært nødt til å melde seg på i kø-lotteriet, og ikke være uheldig med trekkninga for å få billett. I fjor var jeg uheldig med trekninga av køplass, og fikk ikke kjøpt billett på den måten (men var til slutt heldig og fikk kjøpt billett en uke før TG). I år var jeg heldig, og fikk kjøpt billett forholdsvis kjapt. Det kan fort bli slik denne gangen også, så det er bare å melde seg på i kølotteriet.

Lenke til kommentar

Nei kjøpe 5 , men gi maks to til en person ( som er i databasen fra før)

 

Dvs alle må registrere seg på plass a , så registrere seg på plass b for å få kø-nummer.

Når bilettene kjøpes må man med epostadresse fra database a tilegne de til noen.

 

Skal du ha to og kompisen to og en til ha to så må den av dere som fikk best køplass kjøpe 5 ( 2-2-1) så må nestemann kjøpe 1.

Lenke til kommentar

med tanke på hvor mange som står i kø så burde de slutte og la folk oppta 2 plasser på tg , hadde fått noen flere inn i hallen da .

 

men det er jo en kontinuerlig prosess og "finne" flere plasser og få inn flere folk ( Ref fjordårets flankeplankeplasser :p )

aldersmessig så er ingen for gamle , noen av deltagerne har vært der siden starten så de dra vell opp i 40+ nå

Lenke til kommentar

Bytte sted og ikke ha 5000-cap

 

nå har de vell akkurat signert en langtids leieavtale + at tg har brukt my resurser på permanet insalasjoner i skipet så de flytter ikke med det første , og det er ikke plass til flere sitteplasser uten og ha mindre sands osv osv , og tg er jo vikingeskipet da

 

 

men ja hadde vært kult med en større venue men det er ikke så mange haller som er større og har samme garderobe fasiliteter etter hva jeg har forstått ,

Lenke til kommentar

med tanke på hvor mange som står i kø så burde de slutte og la folk oppta 2 plasser på tg , hadde fått noen flere inn i hallen da .

er jo noen som gjerne bruker 3 plasser fordelt på 2 personer. atm er det ikke mulig ha ha 2 stk som brukere av en plass, men de burde kanskje lagt det inn at 2stk kan bruke 3plasser.

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...