Gå til innhold

The Gathering 2015: The Future is Back - Tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-hIrR5ccz

Det er nok lurere at flere melder seg på ja, da det er større sjangse får at minst en av dere får en bra plass i køa. Dersom bare en melder seg på risikerer du at vedkommende havner langt bak i køa og ikke får tak i billetter.

 

Så det vil lønne seg å lage en haug med brukere på Geekevents å melde på alle sammen, for så å kjøpe med den som kommer lengst frem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det kan du for så vidt si. I 2013 meldte jeg meg på i kø-lotteriet på vanlig måte, slik jeg alltid har gjordt, men var uheldig med trekkninga, og fikk aldri kjøpt billett gjennom geekevents. Det endte godt likevel da, jeg fikk kjøpt billett gjennom forumet under en uke før TG starta. Men da var jeg heldig, da det var en som posta i feil tråd på TG forumet, slik at det ikke var så mange som så det.

 

Nå har det seg også slik at du må oppgi personalia på geekevents, med adresse og hele pakka. Nå vet jeg ikke hvor nøye slike profiler blir skjekka, da du uansett vil sette hovedkontoen din som bruker av billetten, men jeg vet ikke hvor lurt det er å lage "falske" profiler der uansett.

Lenke til kommentar

Wow 1200 kr for billetter? Kostet det så mye i fjor å? Husker i 2007 jeg hvor de kosta under 500 kr og i 2008 hvor vi gikk i kø for at de ikke skulle bli momspliktige og at de ikke skulle øke prisen til 900 kr (noe de gjorde i 2008 pga frykt for moms) men moms'en ble de jo ikke pålagt.

 

Ser også de har satt opp prisen på Foreigner ticket og Creative ticket til det samme som normal pris.

Endret av Rudde
Lenke til kommentar

De to siste årene har det vel vært 1050,- for billettene, hvor utlendingene har fått kraftig subsidierte billetter. Nå setter de opp billettene med 150,- for vanlige deltakere og dobler prise på Foreigner-billett. Etter hva jeg har fått med meg har ikke TG gått med underskudd (selv om KANDU fikk det for 2013-regnskapet), så lurer veldig på hva som kan forsvare en såpass heftig økning i billettprisene...

Lenke til kommentar

De to siste årene har det vel vært 1050,- for billettene, hvor utlendingene har fått kraftig subsidierte billetter. Nå setter de opp billettene med 150,- for vanlige deltakere og dobler prise på Foreigner-billett. Etter hva jeg har fått med meg har ikke TG gått med underskudd (selv om KANDU fikk det for 2013-regnskapet), så lurer veldig på hva som kan forsvare en såpass heftig økning i billettprisene...

Altså jeg gjetter de kommer til å bruke mer penger, på gimmicker ingen av deltagerne bryr seg stort om men som de med makten syns er utrolig kult. Eller bare konfor for styre eller lignende. Men med en slik økning kan de snart ikke forsvare å oppgradere til 10 GbE interfacer for deltagerne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-hIrR5ccz

Er det noen som har erfaring med hotell på TG, er det verdt pengene? Har hørt at dusjene på TG er disgusting og slikt. Jeg og kompisen vurderer fredagsnatten på Scandic hvor vi får frokostbuffet med det samme.

 

Edit: Noen som forøvrig vet når temaet avsløres?

Endret av Slettet-hIrR5ccz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...