Gå til innhold

The Gathering 2015: The Future is Back - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SHIT. Nå er det bare mulig å ha EN plass per stykk. :rofl:

(noe som betyr at du kanskje ikke er helt lost War)

 

Blow all the fuses! :w00t:

Får satse på at alle kidsa har skaffa seg Laptop eller GTX 970, og dermed ikke trekker strøm. Ellers ser det ille ut når de nå skal pakke ENDA flere inn.

 

Sykt kjipt å ikke kunne bruke hylla man har hatt i alle år, som trenger 1,5stk. per plass (en hel pall/plass for seg selv). Og nå må man sitte med palle mellom beina, eller presse seg inntil nestemann. :dribble:

 

Men det betyr vel good bye for store høyttaleranlegg.

En bilett pr bruker! Hva f****! Fikk nummer 454 i køen så jeg ligger bra ann. Poenget er at jeg skal handle for en knippe venner som har havnet langt bak i køen.

 

TG er jo ødelagt om det bare er en billett pr hode. Store annlegg og lange reoler er jo TG. Folk som ikke liker dataparty kan dra på dreamhack der alle sitter helt stille uten noe godstevning.

Lenke til kommentar

Ja, altså det store spørsmålet er jo hva som skjer hvis en person blir syk? Og ikke møter opp. Blir da plassen solgt til noen andre (refundert?), eller blir den da bare liggende åpen? (kjipt å få randoms midt i mellom folka)

Og det samme gjelder jo da også om du brukte noen til å kjøpe en billett som da ikke møter opp... :hmm:

Lenke til kommentar

Mye av sjarmen ved tg for min del vil forsvinne ved at store kule hyller og anlegg blir nesten fjernet. Pleier selv å ha med et ganske stort anlegg som mange pleier å sette pris på å kunne spille sin musikk på. I år tror jeg det blir mye verre å få dratt med seg dette oppover med mindre man sitter på riktig sted, selvom det kun opptar 1 plass når det blir stablet riktig.

 

Tror forøvrig at det kommer til å være mange "syke" deltagere i år som følge av den regelen der. Så regner med at ledelsen har en måte å fikse det problemet på, bare håper det ikke blir at plassene blir refundert. Som Andrull sier så er jeg ikke veldig interessert i tilfeldige folk midt i rekka vår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Amen to that @thohaug

 

Når TG tar vekk TG stemnina blir det opprør! Oppfordrer alle her inne til å sende en mail til TG ledelsen.

 

Synes at ledelsen bør gjennomføre brukerundersøkelser på facebooksiden og ikke forandre sånne ting som ødelegger mye av sjarmen med hele opplegget.

Endret av HArild
Lenke til kommentar

Skal fortsatt prøve å få sneket med meg det røde anlegget mitt i år igjen :D Selvom det antagelig vil bli tight om plassen! Får satse på at SEC kanskje er litt snillere med oss i år mtp å ha anlegget bak oss i midtgangen der vi pleier å sitte. Ellers må vi kanskje migrere til rad 26 som er siste raden på venstre siden av scenen. Der er det ikke noe problem å ha det stående bak oss, men da forsvinner mye av poenget med å spille musikk for raden min. Da blir det mest for alle andre.

Endret av thohaug
Lenke til kommentar

Musikken kan bli igjen hjemme, det er ikke en konsert.

Man skal jo følge med det som skjer på skjermen.

Så han man jo meg som klipper alle kabler på anlegg hvor ingen sitter.

Sette på musikk, så stikke selv blir det samme som å tape fast tuta på bilen, så dra på jobb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Musikken kan bli igjen hjemme, det er ikke en konsert.

Man skal jo følge med det som skjer på skjermen.

Så han man jo meg som klipper alle kabler på anlegg hvor ingen sitter.

Sette på musikk, så stikke selv blir det samme som å tape fast tuta på bilen, så dra på jobb.

Ja greit nok, har du vært på Dreamhack? Der er det 0 sjel, 0 liv. Har ikke selv med meg noe musikk, men det er konge når andre har det.

 

Viss du ikke liker det er kankje bedre for deg å dra på dreamhack :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...