Gå til innhold

The Gathering 2015: The Future is Back - Tråden


Anbefalte innlegg

Jeg synes at de tenker for mye på kvantitet. Det er veldig surt å ikke få billett til et arrangement man veldig gjerne vil på, men det er ikke plass til alle i Vikingskipet. Bedre å lage et godt arrangement for 5000 mennesker enn å trøkke inn og skvise sammen for å lage plass for så mange som mulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bedre med 4500 glade mennesker, enn 5000, hvor bare halvparten er fornøyd. Ingen tvil om at de virkelig gambler med folks tålmodighet. Se hvor langt de kan tøye strikken med vanvittig strenge regler.

TG 2030, så er det 40x20cm bordplass, 10 000stykk, og maks 1A-Lader (5V) for nettbrett.

Endret av Andrull
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hehe ja, min litt kritiske kommentar på Facebook ble glatt hoppet over, selvom alle andre henvendelser ble besvart.. problemet kommer hvis de ikke har et slags vern som stopper folk fra å kjøpe billetter og sette dem på kompiser med legitime brukere som ikke skal opp i skipet alikevell. Da vil det være mange "syke" deltagere. Da vil ikke tg ha oppnådd noe annet enn at like mange folk som i fjor kommer inn, i tillegg til at folk er jevnt over mer irritert på dem.

Lenke til kommentar

 

snip

Du har aldri kommet frem siden lotteriet ble innført? Alle som har deltatt i lotteriet har fått mulighet til å kjøpe billett i en rekke av lotteriene, så det er rett og slett umulig.

 

Kommet fra i tide til plass reserveringen da. å komme fra etter det er for meg det samme som å ikke komme fra.

Lenke til kommentar

Lotteriet er dog en genistrek for at det skal være likt for alle, og ikke bare for de som spammer nettsiden deres mest sekundene for å bestille. Noe som garantert skaper trafikk, bortkastet tid, sinne og frustrasjon.

 

Hva er det de driver med i ledelsen? Ønsker de virkelig å ødelegge TG enda mer?

Du klager både på at du kanskje ikke får plass pga. et rettferdig lotteri, men samtidig på at de lar flere få billett? Du av alle, og de som generelt sett har kommet langt bak i køen bør vel være glade for at det har blitt slik? :huh:

 

Vil heller at jeg ikke får plass og at de som får plass får oppleve TG slik det er i dag med hyller og anlegg og alt annet som ekstra plasser brukes til.

Lenke til kommentar

 

 

snip

Du har aldri kommet frem siden lotteriet ble innført? Alle som har deltatt i lotteriet har fått mulighet til å kjøpe billett i en rekke av lotteriene, så det er rett og slett umulig.

 

Kommet fra i tide til plass reserveringen da. å komme fra etter det er for meg det samme som å ikke komme fra.

 

Det har heller ikke vært et problem tidligere, i 2010, altså til TG11, kom jeg frem først etter lotteriet også stelte jeg meg bakerst i kø etter det og kom fremdels frem til å kjøpe før reservenasjon av plasser.

Lenke til kommentar

Den eneste måten vi kan snu trenden er å gi tilbakemelding. Ser at 2-3 stykker har påpekt dette med plass på facebook.

 

Synes at alle her burde sende en mail sån di faktisk ser at dette må tas på alvor.

 

Jeg skal sende arrangørene en epost, og jeg anbefaler at dere som også har en mening om denne saken gjør det samme. Det blir for dumt å sitte og klage i stillhet. Det kommer ingen vei. Hvis de får høre det fra nok folk er det jo en liten mulighet for at de innsér at det er et skritt i retningen som ødelegger mye av det som er TG-stemningen. Jeg tror også de kommer til å miste mye av de eldre deltakerene. Det er som oftest ikke førstegangs TG-gjengere som bygger store hyller med lyd og lys.

 

Jeg sender en epost til [email protected]. Håper at noen andre også blir med. Merk at det også er viktig at det skrives velformulert og objektivt. Skriking kommer ingen vei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Plass 4816 her. Kunne vært verre, bli endelig TG lælllll!

Vet ikke om du troller eller om du er clueless på køsystemet her :p Du får ikke kjøpt billett på geekevent med plass 4816 i køen.

 

Wat? Ganske clueless ja, pls explain master.

 

Altså det er 5000 plasser, vær bruker kan kjøpe 5 billetter, dette betyr at i det kan være tomt for billetter etter 1000 køplasser. Og med så høyt demand for billetter det er blitt er det mye vanligere å kjøpe sammen nå en før da ikke alle kommer langt nok opp i køen, noe som fører til at det er tomt for billetter etter et par tusen køplasser er plassert.

Lenke til kommentar

 

 

 

Plass 4816 her. Kunne vært verre, bli endelig TG lælllll!

Vet ikke om du troller eller om du er clueless på køsystemet her :p Du får ikke kjøpt billett på geekevent med plass 4816 i køen.

 

Wat? Ganske clueless ja, pls explain master.

 

Altså det er 5000 plasser, vær bruker kan kjøpe 5 billetter, dette betyr at i det kan være tomt for billetter etter 1000 køplasser. Og med så høyt demand for billetter det er blitt er det mye vanligere å kjøpe sammen nå en før da ikke alle kommer langt nok opp i køen, noe som fører til at det er tomt for billetter etter et par tusen køplasser er plassert.

 

Med andre ord så må æ få nånn andre lengre frem i køen til å kjøpe til mæ hvis æ ska ha en sjanse te å bli med... :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...