Gå til innhold

Destiny: Hva tenker du?


Anbefalte innlegg

Hva for en slags side er det der? Fantastisk engelsk. "The page you're looking for has move, been delete, or is haveing a "moment"" :s Fanside?

 

Det er Bungies (utviklerne av Destiny) offisielle forumside. Men de har visstnok nylig hatt en enorm revamp av hele site-softwaren sin så de har litt problemer.

 

Det sagt, så er språket i den meldingen rimelig spesi - det ligner ikke på noen kjent "internett-lingo" men virker bare rett og slett som dårlig grammatikk. "Ermahgerd" er jo i det minste en kjent greie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

 

Jeg og en kompis av meg har startet en Destiny ps4 clan http://www.bungie.net/en/Clan/151669 Vi planlegger i grunn alle former for aktivitet i Destiny når der kommer ut, og alle er velkomne under det premisset at de kommuniserer gjennom mikrofon når de spiller :)

 

Awesome, jeg joiner gjerne. :) Får en "Ermahgerd, fehr er fehr" når jeg klikker den linken - hva heter klanen, så kan jeg søke den opp ved navn?

 

 

Hva for en slags side er det der? Fantastisk engelsk. "The page you're looking for has move, been delete, or is haveing a "moment"" :s Fanside?

Sånn, var et eller annet som hang igjen fra et par redigeringer, Er ikke helt operativ i dag :p Uansett, riktig link er http://www.bungie.net/en/Clan/Forum/151669 (Håper det fungerer nå :S )

Lenke til kommentar

Masse Destiny news de siste dagene :) Spillet vil bestå av overkant av 20 levler, raids (6 personer, ikke matchmaking) Er ganske spent på spillet. Destiny betan fikk meg veldig hyped, men det er fortsatt ikke det som gledes mest til. Starter på folkehøgskole uken før åsså, så er ikke noe sjakk trekk å sette seg ned å spille så mye 1 uke etter skole start. Så etter e3 i år fant jeg ut at det var et elendig valg å gå skole i år , skulle tatt 2 år lærling først så skole, men men xD

Lenke til kommentar

Sikkert tidenes dummeste spørsmål, men om jeg kjøper Destiny på både Xbox 1 og PS4, kan jeg spille med samme karakter på de ulike konsollene ?

Teknisk sett burde det jo være fult mulig siden alt ser ut til å være linket opp mot Bungie sine servere..

Kjøper du det på XBox 360, så får du beholde karakteren din hvis du kjøper XBone versjonen. Tilsvarende for PS3 til PS4. Men ikke på tvers av konsollene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...