Gå til innhold

Destiny: Hva tenker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Det kommer jo an på hvor i landet du bor. bor du på sør/øst/midt norge burde du ha det dagen etterpå om det er vanlig disk utgaven du har bestilt. Blir vel sendt som brevpost med posten.

Lenke til kommentar

Coolshop sendt min Limited Edition i dag. Er jo ikke i Norge før på mandag så veldig usikker på om det holder.

Betalte du med VISA (eller lignende)? Har de trukket pengene, og har du fått faktura som ser ut som kvittering på epost?

 

Måtte velge å betale med faktura når jeg bestilte da kortbetaling ikke fungerte på tidspunktet, men gikk senere inn og betalte med kort. Spillet ble sendt i går kveld, og i mellomtiden har pengene blitt låst opp på konto. Ingen betalingsinformasjon på fakturaen heller.

Lenke til kommentar

 

Coolshop sendt min Limited Edition i dag. Er jo ikke i Norge før på mandag så veldig usikker på om det holder.

Betalte du med VISA (eller lignende)? Har de trukket pengene, og har du fått faktura som ser ut som kvittering på epost?

 

Måtte velge å betale med faktura når jeg bestilte da kortbetaling ikke fungerte på tidspunktet, men gikk senere inn og betalte med kort. Spillet ble sendt i går kveld, og i mellomtiden har pengene blitt låst opp på konto. Ingen betalingsinformasjon på fakturaen heller.

 

Tror jeg betalte med VISA og ble trukket med en gang. Men fikk sendingsbekreftelsen i dag, så det skal jo være sendt. Apropos det med at pengene er låst opp på kontoen din så skjer det av og til. Har skjedd med meg når jeg har bestilt på komplett. Pengene blir låst opp plutselig, men så blir det trukket igjen.

 

Er litt nysgjerrig på Destiny ettersom jeg har hørt at det er veldig likt Borderlands når det kommer til gameplay, altså at fiender respawner, det er loot og man kan ta bosser på nytt for bedre drop. Lurer dog på om det er lokal co-op i spillet!

Det er ingen split-screen lokal co-op :/

Lenke til kommentar

Har ikke bestilt spillet enda...planen var å vente å se om det havner på tilbud i den digitale Elkjøp avisa som kommer ut i morgen. Endel slike store spill havner på en fin pris noen ganger.

 

Om ikke så lurer jeg nesen på om jeg skal gå for digitalt. Spillet er jo kun online og det er vel liten vits å ha det fysisk for å samle på det eller drive å låne det bort...hmm.

Lenke til kommentar

 

 

Coolshop sendt min Limited Edition i dag. Er jo ikke i Norge før på mandag så veldig usikker på om det holder.

Betalte du med VISA (eller lignende)? Har de trukket pengene, og har du fått faktura som ser ut som kvittering på epost?

 

Måtte velge å betale med faktura når jeg bestilte da kortbetaling ikke fungerte på tidspunktet, men gikk senere inn og betalte med kort. Spillet ble sendt i går kveld, og i mellomtiden har pengene blitt låst opp på konto. Ingen betalingsinformasjon på fakturaen heller.

 

Tror jeg betalte med VISA og ble trukket med en gang. Men fikk sendingsbekreftelsen i dag, så det skal jo være sendt. Apropos det med at pengene er låst opp på kontoen din så skjer det av og til. Har skjedd med meg når jeg har bestilt på komplett. Pengene blir låst opp plutselig, men så blir det trukket igjen.

 

Bestilte for flere uker siden, så jeg regnet med at pengene ble låst opp igjen. Men problemet er at de sa de trakk pengene når spillet ble sendt. Noe som var i går. Jeg liker ikke å ha penger jeg ikke kan bruke på kortet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...