Gå til innhold

Destiny: Hva tenker du?


Anbefalte innlegg

Uff.. svært skuffet over spillet. Til dere som klager på at det er lite gameplay i betaen, så kan jeg si at dette er den lengste betaen jeg har spilt.

Mulig det blir kjøp til pc hvis ting går veien jeg vil. Synes det er teit at man kan kun kjøpe/få våpen av oppdrag. Ingen randome items (virker det som til nå) sånn som i borderlands f.eks. Synes de har tatt en snarvei her som egentlig er ganske kjedelig med tanke på at alle kommer til å bruke like våpen.

Er det bare meg, eller sliter faktisk ps4'en med å kjøre spillet? Hva er vits med å sette et slikt spill med den grafikken opp til 1080p når den så klarer å kjøre 30 fps??? Hadde de hatt 720p hadde det sett minst like bra ut pga. en bedre flyt i spillet. Er som å kjøre the last of us på ps3. Greit nok, man blir vant med det etterhvert.. men forventer mer av en konsoll, og et spill fra 2014.

Områdene virker også svært store, men tomme. Alt man kan gjøre/finne er et par mobs på veien til det neste A-B questet du har fått. Så konklusjonen min til nå er: ikke kjøp.

Endret av Krispo123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff.. svært skuffet over spillet. Til dere som klager på at det er lite gameplay i betaen, så kan jeg si at dette er den lengste betaen jeg har spilt.

 

Mulig det blir kjøp til pc hvis ting går veien jeg vil. Synes det er teit at man kan kun kjøpe/få våpen av oppdrag. Ingen randome items (virker det som til nå) sånn som i borderlands f.eks. Synes de har tatt en snarvei her som egentlig er ganske kjedelig med tanke på at alle kommer til å bruke like våpen.

 

Er det bare meg, eller sliter faktisk ps4'en med å kjøre spillet? Hva er vits med å sette et slikt spill med den grafikken opp til 1080p når den så klarer å kjøre 30 fps??? Hadde de hatt 720p hadde det sett minst like bra ut pga. en bedre flyt i spillet. Er som å kjøre the last of us på ps3. Greit nok, man blir vant med det etterhvert.. men forventer mer av en konsoll, og et spill fra 2014.

 

Områdene virker også svært store, men tomme. Alt man kan gjøre/finne er et par mobs på veien til det neste A-B questet du har fått. Så konklusjonen min til nå er: ikke kjøp.

Dropper jo masse random weapons, og sånn fragments(?) som man bytter inn i våpen i Tower :)

Lenke til kommentar

Da har ikke du spillt mange betaer, kan nesten ikke huske en beta jeg har vært i som har vært kortere. Men jeg synes det er en grei mengde på den tiden vi fikk.

 

Fortrekker nå 1080 med 30 fps enn 720 60 fps også.

 

Tuller du?

 

Halo: Reach - 1-2 maps

Halo 3 - 1-2 maps

Battlefield 3 - 1 map

Battlefield 4 - 1 map

Titanfall - 2 Map

 

Eneste jeg kan komme på som har en svæær beta er WoW, og sikkert et par andre mmorpgs

 

Destiny hadde åpenbart masse å by på!

Endret av David_1214
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Husker WoW-betaen. Level 20 og tilsvarende områder.

 

Er litt forskjell både på størrelse og innhold mellom WoW, og de aller fleste spill sånn generelt, spesielt i forhold til de som ikke tar en månedlig betaling. Lvl 20 er jo også maks lvl i Destiny, så det ville jo vært dumt å åpne opp alt for alle i en beta.

Lenke til kommentar

 

Husker WoW-betaen. Level 20 og tilsvarende områder.

 

Er litt forskjell både på størrelse og innhold mellom WoW, og de aller fleste spill sånn generelt, spesielt i forhold til de som ikke tar en månedlig betaling. Lvl 20 er jo også maks lvl i Destiny, så det ville jo vært dumt å åpne opp alt for alle i en beta.

 

 

What?! Skal lvl 20 være maks lvl? Det er jo latterlig lite. Trodde kom til å være 50

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...