Gå til innhold

Destiny: Hva tenker du?


Anbefalte innlegg

Da er Destiny i Open Beta. Alle kan laste ned fra psn eller xbl så lenge de har gold, ps+

ikke noe mer enn forventa, dette betyr att flere som ikke var sikre på om de skulle kjøpe spillet får teste, og da blir det flere salg, og bungie får mer grunn til å lage en opppfølger og mer resurser til å holde liv i spilla over lengre tid.... :)

 

jøss, det var ganske asshole gjort, tvinger folk til å kjøpe spillet så under 2 dager senere kan alle spille det, uten å nevne noe om det...

var det virkelig noen som tvingte deg til å kjøpe spillet? :huh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

tvinge var kanskje feil ord, men man måtte... til nå


Noen som vet hva de forskjellige ikonen betyr når man er i free roam, forskjellige oppdrag man gjør.

noen måte å se om man har gjort det osv

Lenke til kommentar

 

 

Shit.... Hadde forhåndsbestilt til ps4, men ble i tvil nå etter å ha spilt på xbox one.... Kontrollerne sitter så merkbart bedre...

 

Edit: og når jeg skrur tilbake på ps4 så er oppløsningen så unektelig mye bedre....

Retail utgaven skal kjøre 1080p på One også, om det blir andre forskjeller kan jo være.

Endret bestillingen nå. Blir å spille det på xbox one isteden. Siden begge har samme oppløsning og samme framerate så blir kontrollerne det som avgjorde det for dette spillet.

Lenke til kommentar

I pvp, har alle det skjoldet eller er det en skill eller utstyr? Ser alle jeg kjemper mot har en hvit strek som går ned før helsa, men kan ikke se at jeg har det.

 

Dette lurer jeg også på. Jeg blir hele tiden one- og two-shotta, men selv kan jeg tømme flere magasiner og en granat i folk uten at de går ned.

Lenke til kommentar

Liker spillet mer og mer. Måtte venne meg til denne måten å spille fps på med xp osv for å levle opp, samt se tall for xp når en gjør kål på saker, men når det sluttet å irritere meg så ble det bra.

 

Det som er litt kjipt er jo at det føles som å spille Halo da. Selv om jeg digger Halo så trodde jeg faktisk ikke at Bungie kom til å gå for basically det samme igjen. Det føles og spilles som Halo med rpg elementer.

 

Kommer nok til å kjøpe spillet :)

Lenke til kommentar

 

I pvp, har alle det skjoldet eller er det en skill eller utstyr? Ser alle jeg kjemper mot har en hvit strek som går ned før helsa, men kan ikke se at jeg har det.

 

Dette lurer jeg også på. Jeg blir hele tiden one- og two-shotta, men selv kan jeg tømme flere magasiner og en granat i folk uten at de går ned.

 

Stemmer, derfor jeg lurte på om jeg har skjold hehe.

Lenke til kommentar

Stemmer, derfor jeg lurte på om jeg har skjold hehe.

Alle har visst skjold. Hvis du ser på healthbaren din, så er den grå helt til du kommer langt nok ned, så blir den rød. Den grå delen av healthbaren er dette skjoldet.

 

Det betyr dog at jeg ganske enkelt er dårlig i pvp. :cry:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Alle har visst skjold. Hvis du ser på healthbaren din, så er den grå helt til du kommer langt nok ned, så blir den rød. Den grå delen av healthbaren er dette skjoldet.

 

Det betyr dog at jeg ganske enkelt er dårlig i pvp. :cry:

 

Du er ikke alene :p Er vel også derfor jeg holder meg unne pvp delen og kjøper spillet for story og coop mulighetene.

Lenke til kommentar

 

Alle har visst skjold. Hvis du ser på healthbaren din, så er den grå helt til du kommer langt nok ned, så blir den rød. Den grå delen av healthbaren er dette skjoldet.

 

Det betyr dog at jeg ganske enkelt er dårlig i pvp. :cry:

 

Du er ikke alene :p Er vel også derfor jeg holder meg unne pvp delen og kjøper spillet for story og coop mulighetene.

 

 

Er helt forferdelig selv, men ser jo at mange av disse folkene er relativt godt geara, og det er nok viktig. Vil tro de har farma devils lair en god del osv for å få top end utstyr

Endret av David_1214
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

 

Alle har visst skjold. Hvis du ser på healthbaren din, så er den grå helt til du kommer langt nok ned, så blir den rød. Den grå delen av healthbaren er dette skjoldet.

 

Det betyr dog at jeg ganske enkelt er dårlig i pvp. :cry:

 

Du er ikke alene :p Er vel også derfor jeg holder meg unne pvp delen og kjøper spillet for story og coop mulighetene.

 

 

Er helt forferdelig selv, men ser jo at mange av disse folkene er relativt godt geara, og det er nok viktig. Vil tro de har farma devils lair en god del osv for å få top end utstyr

 

Får du tak i noe bedre enn 160 defense og 62dmg?

Lenke til kommentar

 

Andre her som tror de vil åpne opp for pve på månen i morgen?

 

Skulle komme en overaskelse på Bungie Weekly idag, så meget mulig. De skulle hvertfall avsløre hvordan hele betaen skulle avslutte

 

 

Det lå en post i innboksen da jeg først kom til tower om at det skulle skje noe klokka 7 på lørdag (og det var ikke Iron Banner det gjaldt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...