Gå til innhold

Destiny: Hva tenker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shit.... Hadde forhåndsbestilt til ps4, men ble i tvil nå etter å ha spilt på xbox one.... Kontrollerne sitter så merkbart bedre...

 

Edit: og når jeg skrur tilbake på ps4 så er oppløsningen så unektelig mye bedre....

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Shit.... Hadde forhåndsbestilt til ps4, men ble i tvil nå etter å ha spilt på xbox one.... Kontrollerne sitter så merkbart bedre...

 

Edit: og når jeg skrur tilbake på ps4 så er oppløsningen så unektelig mye bedre....

 

Retail utgaven skal kjøre 1080p på One også, om det blir andre forskjeller kan jo være.

Lenke til kommentar

 

 

Shit.... Hadde forhåndsbestilt til ps4, men ble i tvil nå etter å ha spilt på xbox one.... Kontrollerne sitter så merkbart bedre...

 

Edit: og når jeg skrur tilbake på ps4 så er oppløsningen så unektelig mye bedre....

Retail utgaven skal kjøre 1080p på One også, om det blir andre forskjeller kan jo være.

Da spørs det.... Mulig det blir en endring i bestillingen.

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått prøvd det en del i dag. Spilt ferdig alle story missions, i tillegg til at jeg har gjort noen exploration missions og strike missionet. Og så har jeg vært i crucible og fått ræva mi servert tilbake til meg på et fat. Er bare lvl 6 (halvveis til lvl 7) og jeg ser de fleste andre er lvl 8, så det er ikke veldig rart.

 

Jeg liker det godt. Det har ingen wow-faktor, men ting virker stort sett tight og gjennomtenkt. Kontrollene føles bra, og den i utgangspunktet platte og middelmådige historien har begynt å fenge litt. Destiny companion appen til telefonen var en artig greie. Jeg har foreløpig landet på "kjøper sannsynligvis".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

jøss, det var ganske asshole gjort, tvinger folk til å kjøpe spillet så under 2 dager senere kan alle spille det, uten å nevne noe om det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...