Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg snakker ikke om droppe lånet, det er jo regga på eier. Men betingelser på lån er jo ofte reg eier og fullkasko. Hva hadde banken svart om jeg har bil med pant og plutselig avregistrerer den feks mtp kasko?

 

Dersom du fortsatt eier bilen, men ikke oppfyller kravene til billån, blir lånet omgjort til en annen lånetype hvor du oppfyller kravene. Forbrukslån. 

 

Dersom du selger bilen, følger bilens salgspant bilen, og ikke eier. 

Lenke til kommentar

Bare tilfeldighet at jeg må bytte hjullager på akkurat samme kilometer på akkurat like gammel bil mon tro?

 

Bytta på 186k km på A6en, og hører jeg må bytte på 186k km nå på S8'en også. Heldige meg kjøpte dog 2 til A6en men bytta bare et, og de er helt like ?

Koster de det samme hos forhandler om du oppgir begge reg.nr mon tro?

 

Hvilken A8 har du?

Lenke til kommentar

Bare tilfeldighet at jeg må bytte hjullager på akkurat samme kilometer på akkurat like gammel bil mon tro?

 

Bytta på 186k km på A6en, og hører jeg må bytte på 186k km nå på S8'en også. Heldige meg kjøpte dog 2 til A6en men bytta bare et, og de er helt like ?

Titta igjennom servicehistorikken på A6 min (c5 2004) og der var det skiftet begge hjullager foran på 189k km også v.f igjen på 212k også enda gang begge på 238k , nå har bilen gått 248k ca 10k i mitt eie.

 

Skal tru om det har blitt benyttet noen billige lagre siden de holdt så lite?

Endret av boundishh
Lenke til kommentar

Titta igjennom servicehistorikken på A6 min (c5 2004) og der var det skiftet begge hjullager foran på 189k km også v.f igjen på 212k også enda gang begge på 238k , nå har bilen gått 248k ca 10k i mitt eie.

 

Skal tru om det har blitt benyttet noen billige lagre siden de holdt så lite?

Nå kjører jeg ganske hardt i svinger så har vel noe å si det, men om de ikke er bytta før er jo 180k km ganske lenge på et hjullager

Lenke til kommentar

Bare tilfeldighet at jeg må bytte hjullager på akkurat samme kilometer på akkurat like gammel bil mon tro?

 

Bytta på 186k km på A6en, og hører jeg må bytte på 186k km nå på S8'en også. Heldige meg kjøpte dog 2 til A6en men bytta bare et, og de er helt like ?

Mine (A4 og A6) trengte begge nytt lager mellom 175 og 185k.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...