Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil vente med å kysse og ha sex i nytt forhold. Er jeg vanskelig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vet selv best hva du føler, og ikke la noen presse deg til noe du ikke vil. Det heter ikke å være vanskelig, spesielt når det er noen du bare har startet å date. Er ikke gift akkurat.

 

 

Og om du vil ha best resultat med han samtidig, så er det gylne ordet akkurat det samme som vanlig. Kommunikasjon. Forklar til mannen hva du føler og hvorfor du vil vente (om det trengs å prates om).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg dater en mann...men jeg vil holde han som venn, fordi jeg har brent meg sånn før... Ville dere hatt tålmodighet til å date en kvinne som ikke ville kysse på lang stund... ?

Nei. Jeg ville i alle fall fort fått følelsen av å kjempe en tapt kamp. Mulig jeg ikke ville avslutta sånn uten videre, men jeg hadde nok sett meg om etter noe mer interessant samtidig. Føler jeg det ikke går riktig vei ser jeg ikke noe poeng i å holde på, friend-zoned, er det ikke det det kalles?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg dater en mann...men jeg vil holde han som venn, fordi jeg har brent meg sånn før... Ville dere hatt tålmodighet til å date en kvinne som ikke ville kysse på lang stund... ?

ja

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg er kvinne, og hadde nok ikke valgt å date en kar engang som vil vente lenge med å overhode kysse.

 

Hva er ''lenge''?

 

Hva er vitsen med å holde igjen.. det er også en fantastisk fin måte å vise at du liker han godt!

Hva med å tenke sånn at det å kysse, er i bunn og grunn det samme som å kopulere - eneste forskjellen på munn og skritt, er at den ene varianten også brukes for å forplante seg, men ellers er det ingen teknisk forskjell.

 

:)

Lenke til kommentar

Haha, jeg var sånn før....

 

Men du

 

Jeg dater en mann...men jeg vil holde han som venn, fordi jeg har brent meg sånn før...

 

Du dater en mann som du kun vil være venn med? Where's the logic :hmm:

 

Du er redd for å brenne deg, men nå er det jo ikke slik at du forelsker deg på sekundet pga et kyss? Eller? :ohmy:

Lenke til kommentar

Eg ser ikke problemet med å vente, om det er det du vil. Men slik du legger frem det ene og det andre i forskjellige tråder så virker det mer som om du straffer han for det andre har gjort. Og da har man allerede startet på en dårlig trend - og det vil fortsette til forholdet er over.

 

Så kommer neste date. Og du finner på noe nytt som resulterer i straff for det nye forholdet. Og så videre...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...