Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil vente med å kysse og ha sex i nytt forhold. Er jeg vanskelig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser på sex og kyssing som det samme omtrent da... Det er like intimt i mitt hode.

 

Dessuten så er det slik at pga bakgrunnshistorien min.... så har jeg opplevd såpass mange drittsekker at jeg blir dårlig av å tenke på å bare kysse .. føler det er ekkelt.. "nok en mann liksom" .... Ja føler det blir ekkelt!

Lenke til kommentar

Ser ut som at dette er en vurdering du må gjøre selv, ettersom ditt syn på kyssing antakelig ikke samsvarer med andres syn...

 

Jeg ville normalt ha skrevet at et kyss ikke er noe stress i det hele tatt, og vet at mange mener det samme. Folk roter med hverandre overalt, fullstendig uavhengig av om det er følelser med i bildet, og de fleste ville nok ment at å putte en penis inn i en vagina mens man svetter og stønner er hakket mer intimt.

 

Dette betyr allikevel lite for deg, ettersom du bør gjøre det du føler for, og ikke tvinge deg selv inn i noe som gjør at du må oppleve enda flere drittsekker.

Dermed: ha forståelse for at folk har forskjellig syn på kyssing, men sett dine egne grenser. Om folk ikke respekterer dine grenser, er de ikke verdt noe som helst.

Lenke til kommentar

Dette henger nok desverre sammen med min bakgrunn å gjøre... Jeg har opplevd å blitt kysset og sett menn virke villt forelska i meg flere ganger for så at de forlater meg like om hjørne og da er det ikke noe greit å gi seg hen i det. Jeg sa derfor nei til kyssing , pga jeg ikke orker å oppleve slike situasjoner igjen.

 

Sist gang jeg var i forhold var i august..... Og jeg ble dumpet rett etter at han tok intiativ til sex med meg, og virket svært gira ut på meg, for så å si etter det var ferdig at han følte ikke noe som helst for meg.....og hadde aldri følt... den var tung... og det har jeg opplevd noen ganger før og orker ikke å gå igjennom 10000 frosker.... så derfor holder jeg så tilbake.

Lenke til kommentar

Jeg ser på sex og kyssing som det samme omtrent da... Det er like intimt i mitt hode.

 

Dessuten så er det slik at pga bakgrunnshistorien min.... så har jeg opplevd såpass mange drittsekker at jeg blir dårlig av å tenke på å bare kysse .. føler det er ekkelt.. "nok en mann liksom" .... Ja føler det blir ekkelt!

Høres ut som du heller burde holde deg unna menn, punktum. Jeg tror i alle fall ikke det blir stort bedre av at du går å halvveis leker med fyren.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Dette henger nok desverre sammen med min bakgrunn å gjøre... Jeg har opplevd å blitt kysset og sett menn virke villt forelska i meg flere ganger for så at de forlater meg like om hjørne og da er det ikke noe greit å gi seg hen i det. Jeg sa derfor nei til kyssing , pga jeg ikke orker å oppleve slike situasjoner igjen.

 

Sist gang jeg var i forhold var i august..... Og jeg ble dumpet rett etter at han tok intiativ til sex med meg, og virket svært gira ut på meg, for så å si etter det var ferdig at han følte ikke noe som helst for meg.....og hadde aldri følt... den var tung... og det har jeg opplevd noen ganger før og orker ikke å gå igjennom 10000 frosker.... så derfor holder jeg så tilbake.

 

Forståelig.

Lenke til kommentar

Ja det er nok forståelig at jeg er slik siden jeg har for under to måneder siden blitt dumpet av en som jeg ga av meg selv til. Jeg føler meg derfor skitten hvis jeg nok en gang kysser en ny mann etter å ha blitt dumpet flere ganger. Jeg har trodd at jeg betydde noe for de jeg har møtt og innledet ting med, både kyss og sex. Og det så ut på de som de var begeistret og de tok initiativ og alt for så å si at de ikke var interessert helt fra starten egentlig, og så si at de aldri vil ha mer med meg å gjøre mer i sitt liv. Greit, folk må få dumpe og føle, men er kjedelig for den som blir dumpet og som ufrivillig nesten må prøve å søke lykken igjen men med sår i hjerte på en måte. Ikke lett. Jeg er gjerne litt sensitiv av meg og dermed holder jeg roen og ber han jeg dater ta det med ro. Men jeg er interessert men ikke helt ferdig med forrige hendelse

Lenke til kommentar

Jeg har vært for naiv og. Eller naiv og naiv....jeg har prøvd å tro at menn viser interesse i det de selv tar initiativ å prøver seg på meg. Men så viser det seg at de bare gjør det og har sex uten å føle noe mer, selv om de virket kåt og interessert, merkelige greier

 

Du har nok vært litt uheldig, men mange menn tenker på denne måten ja. Selv har jeg mer troen på å være ærlig om det jeg ønsker - kanskje sjansen for å få snøret i bånn synker litt, men har ikke hjerte til å trampe på folks følelser slik som det har vært gjort mot deg. Menn er forskjellige de også. Jeg synes du skulle gjøre som du føler for, men samtidig være åpen og ærlig om det.

Endret av Aiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig Aiven. Jeg føler ikke for å trampe på han jeg dater for jeg vet hvor vondt det er men skal forklare han situasjonene rundt hva jeg føler. Altså jeg har jo forklart men skal forklare litt mer hvis han vil. Han sa at han forstår ikke hvorfor menn kan ha vært slik mot en fin dame som jeg, men det har de. Synes selv at jeg ser bra ut men de har behandlet meg som om de ikke tenker på mine følelser. Men jeg prøver nå å gjøre det motsatte som taktikk, altså å være forsiktig og ikke godtroen,

Lenke til kommentar

TS, er du ikke 36 år gammel og har to barn? Du har alt å tjene på et fast forhold, mens mannfolkene har fint lite å hente rent bortsett fra sex.

 

For noe vås. Dette vitner bare om veldig begrenset livserfaring fra din side, men det dummeste er at du påtar deg å snakke for alle mannfolk. Folk som tror alle menn og kvinner er like, burde ikke hatt lov å skrive på denne forumdelen.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Aiven,bra sagt :) jeg ønsker forhold, og når jeg kysser et menneske da er jeg forelsket.... Faktisk så kysset jeg denne mannen nå i kveld..... Jeg føler meg forelsket i personligheten hans, men sex.... venter jeg med..... Jeg har vært på ca 12-13 dater med han, men sex venter jeg med uansett... Jeg trenger tid... For nå er jeg redd at hvis jeg går skrittet lenger så kan det ende i at det går ille igjen. Jeg føler jeg gjorde mye bare med å ha sex med han. Men når jeg distanserte meg fra tankene om de andre, lå tankene på han, og da følte jeg meg tiltrukket og veldig forelsket... men tankene på drittsekkene gjør meg dårlig....

Lenke til kommentar

Aiven,bra sagt :) jeg ønsker forhold, og når jeg kysser et menneske da er jeg forelsket.... Faktisk så kysset jeg denne mannen nå i kveld..... Jeg føler meg forelsket i personligheten hans, men sex.... venter jeg med..... Jeg har vært på ca 12-13 dater med han, men sex venter jeg med uansett... Jeg trenger tid... For nå er jeg redd at hvis jeg går skrittet lenger så kan det ende i at det går ille igjen. Jeg føler jeg gjorde mye bare med å ha sex med han. Men når jeg distanserte meg fra tankene om de andre, lå tankene på han, og da følte jeg meg tiltrukket og veldig forelsket... men tankene på drittsekkene gjør meg dårlig....

 

Kjekt å høre, go with the flow.

 

Men er det dårlig gjort av de som brukte meg slik og gjøre det? På en måte ja.... på en måte kan de ha funnet ut jeg var feil... Men noen sier jo at de visste hele tiden at jeg var feil,...

 

Ja.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Det er sårere å ha hatt sex med en som en oppdager ikke hadde interesse nok.... enn å ikke hatt sex med en det skjærer seg med. Derfor er det greit å avvente sexen. Jeg vil ikke gå igjennom for mange menn på veien. De som respekterer det er rette, de som ikke gjør det, er ikke rett, mener jeg. Er man riktig interessert så forstår man det. Er nok av playere der ute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...