Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil vente med å kysse og ha sex i nytt forhold. Er jeg vanskelig?


Anbefalte innlegg

Det jeg ser er en liten gjeng som grunnløst har hengt seg opp i å forsøke å mobbe en annen bruker vekk fra forumet, med alle midler. Dette synes jeg er ufyselig. Dette forumet er til for å hjelpe og støtte hverandre, ikke for å heve seg over andre og mate sitt eget ego. Heartlife har ikke gjort noe galt såvidt jeg kan se. Å spørre «dumme spørsmål» er lov - en ting som er dumt for en person, kan være viktig for en annen - og vice versa.

 

Ja her snakker vi virkelig mobbing.

 

Hun har opprett tusenvis av disse trådene over flere år, og hver gang hun blir bannet eller kjeftes på av en moderator, så lager hun en ny profil, eller poster anonymt. Hun hører ikke på noen, for det er den samme mølja hele tiden.

 

Jason kom med en god oppsummering, og det var utenom spammingen hun driver med på Kvinneguiden.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ja her snakker vi virkelig mobbing.

 

Hun har opprett tusenvis av disse trådene over flere år, og hver gang hun blir bannet eller kjeftes på av en moderator, så lager hun en ny profil, eller poster anonymt. Hun hører ikke på noen, for det er den samme mølja hele tiden.

 

Jason kom med en god oppsummering, og det var utenom spammingen hun driver med på Kvinneguiden.

 

Tusenvis, for noe tull. At hun har opprettet flere tråder må da være lov. Jeg kan ikke se at hun har fått noen bans eller blitt kjeftet på. At det er den samme mølja hele tiden er feil, det er ulike tråder. Jeg reagerer også på at Jason påstår at hun har hatt besøksforbud og forsøkt å betale seg ut av dette, dette framstår som ondsinnet løgn, om man leser trådene hennes. Jeg regner med at sannhetsgehalten i de andre påstandene som postes her er av samme kvalitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aiven har rett. Jeg har kun postet ulike tråder, dette går ikke i samme tema som var for ett år siden eller fem måneder siden. Mens Jason og noen andre henger seg opp i gamle tråder og begynner å lage en tråd derifra selv om dette gjelder dagen i dag og ikke langt tilbake. Om jeg hadde fått er besøksforbud så hva hadde dette hatt med det å gjøre? Har jeg da begått et drap eller? Jeg har ikke fått et besøksforbud av myndighetene. Men jeg prøvde å forklare hva den gamle tråden gikk i. Derimot var det en fyr som prøvde å lage avtaler mot meg for så å møte meg igjen, for så å forsøke å lage ny avtale. Retten ser ikke på hans avtaler som gyldige. Den var urimelig og ugyldiggjort. Men dette er noe som er vondt å dra frem igjen og jeg vet at jeg er et godt menneske, og som advokaten min sa : jeg har hatt med en psykopat å gjøre, en drittsekk, og han forsto ikke motivet til denne mannen. Noen mennesker liker intriger, det gjør ikke jeg. Trådene handler ikke om besøksforbud, les tittelen øverst. :)

Lenke til kommentar

 

Tusenvis, for noe tull. At hun har opprettet flere tråder må da være lov. Jeg kan ikke se at hun har fått noen bans eller blitt kjeftet på. At det er den samme mølja hele tiden er feil, det er ulike tråder. Jeg reagerer også på at Jason påstår at hun har hatt besøksforbud og forsøkt å betale seg ut av dette, dette framstår som ondsinnet løgn, om man leser trådene hennes. Jeg regner med at sannhetsgehalten i de andre påstandene som postes her er av samme kvalitet.

 

Hundrevis da. Gjerne 3-5 tråder om dagen. hun har spurt om de samme tingene over flere år. Det er bare oppmerksomhetssyket. Bare se hvor enig hun er hver gang noen prøver å forsvare henne.

Jeg ber dere holde dere til temaet og tråden, og ikke gå på gamle tråder. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...