Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil vente med å kysse og ha sex i nytt forhold. Er jeg vanskelig?


Anbefalte innlegg

Verdensmesteren i å overtenke er tilbake ser jeg ja. Virker som du har et ekstremt anstrengt forhold til kyssing, sex og nærhet, det må være utrolig slitsomt. 13 dates uten så mye som et kyss, stakkars mann. Han må ha vært ekstremt forvirret over hva du driver med. For min del hadde alle varsel-lampene gått for lenge siden og jeg hadde garantert backet ut av hele greiene. Får virkelig ikke håpe fyren leser diskusjon.no og ser post-historikken din, da hadde ihvertfall jeg blokket all kontakt fort som svint. :p

 

Ser for meg fyren ca sånn her når du endelig kysset han:

 

its%20happening%20ron%20paul%20animated%

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hørt om mange andre kvinner som har samme historie så og si som meg og jeg har ikke noe dom på meg i historien hvis det er det du lurer på. Jeg plager ikke de som har dumpet meg, hvis det er det du lurer på. Jeg er faktsk ikke en innpåsliten person. Men jeg har hatt sex både på første og andre og tredje daten før, og da har det vist seg at de hadde andre damer, også ble jeg dumpet.... Jeg var naiv og stolte på de. Så dette ser litt om de og ikke så mye om meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forventer du TS at alle skal skrive om hvor synd det er i deg når du stalker folk osv? Kanskje det er på tide å skaffe seg hjelp.

Og det er merkelig at du ikke lærer når du har brent deg så mange ganger. Jeg brente meg en gang med en fyr som var kun ute etter en ting, men jeg lærte av det og etter det så klarte jeg å se hvilken type menn som var sånn og dermed at jeg ikke burde date de mannfolka som er sånn.

Så derfor synes jeg det er rart at du kun går etter sånne menn, for etter det du skriver her så er det jo det du gjør.

 

Men det kan også være at du er en veldig stalker-person (som jeg vet noen jenter er uten at de tenker over det selv) og derfor skremmer du vekk menn. Min bestevenninne for eksempel er sånn at om hun møter en fyr som hun synes er kjekk osv, så blir hun forelska i han kjempelett uten at hun engang kjenner han, og så driver hun og ringer han hele tiden og skriver melding på facebook til han hele tiden, og det eneste hun gjør om dagen da er å sitte på facebookprofilen hans og se gjennom bilder, og om han liker et bilde av en jente der så klikker hun i vinkel for da er han tydeligvis forelsket i noen andre enn henne. Og hun ser ikke selv at hun ikke skal oppføre seg sånn ovenfor menn. Det var en kompis av meg som hun gjorde dette med, og han ringte meg og spurte om hun var gal..

 

Så kanskje du er litt sånn uten at du egentlig tenker over det? Eller?



Anonymous poster hash: 6d2ed...d2a
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fatter ikke at dere gidder å bruke tid på å hjelpe henne i det hele tatt. Hun har postet xxx antall tråder om de samme tingene i flere år, under forskjellige profiler. Hun har sikkert vært på date med 100 gutter, hatt sex med alle sammen, og har masse barn over hele verden, skal man tro alt hun har skrevet til nå. Til tross for dette spør hun spørsmål som om hun skulle vært en 12 år gammel nybegynner. Dette er ikke trolling, men ren fakta. Hennes tidligere medlemsnavn er StinaStina, pluss mange flere.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Ingen 100 000 kroner , deal jeg skulle betale meg ut av nei.... Det stemmer ikke. Verken politi eller rettsystem har dømt meg til besøksforbud. Men derimot er det en person som har prøvd å saksøke meg og sette opp ugyldig avtale for så å møte meg igjen og si at han gjorde det fordi han var forelsket, for så å prøve å gjøre samme deal igjen. Han bodde langt unna meg. Ifølge rettsystemet så er en avtale ugyldig. Og dessuten så har vedkommende bidratt til dette selv, og ble ikke trodd av systemet.

Lenke til kommentar

sorry vi tenker forskjellig. Og jason... dette med besøksforbud er feil. Det som skjedde var at en mann brukte alt han kunne for å lage problemer, gikk til politi, for så å møte meg igjen og si at han gjorde det pga boavstand og følelsene sine for meg. Han gikk igjen til politi. De ville ikke gi han besøksforbud, og avviste han. Etter dette gikk han i privatrettsak. Men det som skjedde var at den mannens forsøkte avtaler via advokaten sin ble ugyldiggjort. Og jeg fikk ikke noe besøksforbud i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det jeg ser er en liten gjeng som grunnløst har hengt seg opp i å forsøke å mobbe en annen bruker vekk fra forumet, med alle midler. Dette synes jeg er ufyselig. Dette forumet er til for å hjelpe og støtte hverandre, ikke for å heve seg over andre og mate sitt eget ego. Heartlife har ikke gjort noe galt såvidt jeg kan se. Å spørre «dumme spørsmål» er lov - en ting som er dumt for en person, kan være viktig for en annen - og vice versa.

Endret av Aiven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Takk aiven. Fint at du forstår. De skriver som om jeg rett og slett er en morder. Slik føler jeg det. Også lager de tydelig en historie som de tror de har satt rett sammen men de kjenner ikke til alt, og det hele så dermed blir jeg feilaktig tatt av de for å ha dommer på meg. Sannheten er at jeg ikke har en dom på meg. Jeg har aldri fått besøksforbud av myndigheter. Så de som henger meg for dette her inne har ikke hele boken om historiene mine. Det kan virke som om de vet mer om mitt liv enn jeg selv vet. Folk som kjenner meg har alltid sagt at jeg er en fryktelig snill , omtenksom dame. Og det er jeg. Fortid er fortid. Jeg er og har alltid vært et godt menneske. Har vært naiv til tider og derfor har jeg nok vært uheldig med menn. Sex er en fin ting men det er sårende å ha det når en blir forlatt rett etterpå , ihvertfall for damer.... Damer har som regel sex med forelskelsesfølelser.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...