Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Solo session funka ikke for min del. Introen er bugga også. Er ingen bil når man skal starte bilracet. Fyren min bare går fram og så står han i tomme luften :p

 

Du hadde allerede laget en karakter før du gikk inn i solo session? Isåfall kan være derfor. Uansett, mens du er i solo session, har du prøvd å gå på options->online->swap character?

Lenke til kommentar

Til dere som har fått tilbake karakteren og fikk til å spille med den igjen, så det slik ut da dere kom til character selection screen? Sist gang dette skjedde, trykket jeg på karakteren, og da måtte jeg lage ny, og den gamle kom aldri tilbake igjen. Denne gangen tør jeg ikke å trykke på noe som helst før jeg vet at det er helt trygt.

 

post-197670-0-64592700-1381087096_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du hadde allerede laget en karakter før du gikk inn i solo session? Isåfall kan være derfor. Uansett, mens du er i solo session, har du prøvd å gå på options->online->swap character?

 

Ja laget ny karakter 1 minutt før den solo session fixen ble poste :p Kan være derfor ja.

Lenke til kommentar

Nei mener ringen på bakken som indikerer at det er et oppdrag der. De ringene kaller Rockstar for coronas =)

 

Existence: går raskt tjene opp men enig i at det er bekymrende.

 

Ah jo men bilen som skal komme kjørende kom aldri og racet ble aldri trigga. Men lagde char på nytt og da funket det. Here we go levelling again .

Lenke til kommentar

Stort sett spilt online siden launch og ikke noe problem med tutorial ( endel cloud server unavailable men ikke noe mer)

Spiller på samme karakter, lvl 28 atm, men inatt kjøpte jeg min første leilighet for 205k, gjorde ett oppdrag og gikk tilbake til singleplayer før jeg avsluttet, idag så manglet det 205k, hadde ikke leiligheten eller noen av de bilene i garasjen, men på stats siden min så står det jo total tjent og totalt brukt, legger jeg ihop de så skal jeg ha over 300k men har såvidt 50k bare, F*** !

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til dere som har fått tilbake karakteren og fikk til å spille med den igjen, så det slik ut da dere kom til character selection screen? Sist gang dette skjedde, trykket jeg på karakteren, og da måtte jeg lage ny, og den gamle kom aldri tilbake igjen. Denne gangen tør jeg ikke å trykke på noe som helst før jeg vet at det er helt trygt.

 

attachicon.gif20131006_211025.jpg

 

Gå til singleplayer delen, options->online->solo play har du flaks kommer du rett inn til din "gamle" karakter, det gjorde jeg :p

 

 

Edit: Noen som har peiling på hvor man får kjøpt masker? Sett noen løpe rundt med grisemasker blant annet.

Edit2: Fant det, var jo et maske icon på kartet, hehe.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Til dere som har fått tilbake karakteren og fikk til å spille med den igjen, så det slik ut da dere kom til character selection screen? Sist gang dette skjedde, trykket jeg på karakteren, og da måtte jeg lage ny, og den gamle kom aldri tilbake igjen. Denne gangen tør jeg ikke å trykke på noe som helst før jeg vet at det er helt trygt.

 

attachicon.gif20131006_211025.jpg

Det skjedde nettopp med meg. Trykket på karakteren, men ble sendt rett til character customization...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...