Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, ingenting galt med Online, tenk hvor mye vi får for pengene uansett.

 

Men, Why oh why??, måtte de ha et slikt elendig Character Creation kit ?

Vedder på at vi snart kan betale for og se bedre ut, med tanke på John Marston.

 

Ingen mulig måte og få skjønne hva i helvete det er som skjer for hver bestemor du velger.

Trykket bare random til jeg så noe, (som aldri skjedde) så bet jeg tenna sammen og skjulte de stygge øynene mine og kinnene mine med skjegg og aviator solbriller... ahahaha

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde et håp om at karakteren skulle være tilbake nå, men ser ikke slik ut gitt. Så er vel bare å starte på nytt, for nå har jeg ikke lyst til å vente mer :p

Du mista du også ja. Min har heller ikke kommet tilbake og cloudserverne er oppe. Så da har dem faktisk en bug som sletter på servern eller korrupterer karakterne.

 

Er ikke krise akkurat men, jeg elsker spillet såpass mye at det er et fett men dem må få fiksa dette snart.

Lenke til kommentar

Du mista du også ja. Min har heller ikke kommet tilbake og cloudserverne er oppe. Så da har dem faktisk en bug som sletter på servern eller korrupterer karakterne.

 

Er ikke krise akkurat men, jeg elsker spillet såpass mye at det er et fett men dem må få fiksa dette snart.

 

Ser slik ut ja, så stats på social club siden, eller var rank 1, men hadde spilt så og så lenge, samtidig som jeg hadde cash, så hadde et håp om at den skulle komme, men gidder ikke å sitte å vente på det lenger, og tar ikke lange tiden før man er godt i gang igjen uansett.

 

Men ja, håper det ikke skjer igjen, begynner å bli litt lei introen :p

Lenke til kommentar

Drit i de vanlige ATMs. Bruk nettbanken på telefonen istedet! ;)
Den ligger under "Money and servicces". Maze bank eller noe. Kan legge inn og ta ut penger der. Superenkelt.

 

edit: Og for å finne en atm, mod shop, garasje +++ bruk quick-gpsen. Hold inne back-knappen/Select-knappen, og så får du opp masse quick-valg. Alt fra å sette gps, til å endre briller, hatter, masker, skuddsikker vest ++.

Endret av uTukt
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Virker å være stabilt igjen så langt ja. Forøvrig, noen som har noe oversikt over de beste bilene man kan finne/stjele rundt om for å selge for høyest pris? Og det virker som man ikke kan gjøre om alle stjålte biler til sine egne? Kom over en banshee/viper, og når jeg tok med den til bilsjappa fikk jeg høre at den var for "hot" i det øyeblikket til å gjøre noe med.

Lenke til kommentar

Drit i de vanlige ATMs. Bruk nettbanken på telefonen istedet! ;)

Den ligger under "Money and servicces". Maze bank eller noe. Kan legge inn og ta ut penger der. Superenkelt.

 

edit: Og for å finne en atm, mod shop, garasje +++ bruk quick-gpsen. Hold inne back-knappen/Select-knappen, og så får du opp masse quick-valg. Alt fra å sette gps, til å endre briller, hatter, masker, skuddsikker vest ++.

 

 

Nice, thanks:D

Lenke til kommentar

Virker å være stabilt igjen så langt ja. Forøvrig, noen som har noe oversikt over de beste bilene man kan finne/stjele rundt om for å selge for høyest pris? Og det virker som man ikke kan gjøre om alle stjålte biler til sine egne? Kom over en banshee/viper, og når jeg tok med den til bilsjappa fikk jeg høre at den var for "hot" i det øyeblikket til å gjøre noe med.

 

Lampadati Felon GT(coupe/cab) - 9500$

Gallivanter Baller(SUV) - 9000$

Lampadati Felon(coupe) - 9000$

Ocelot F620(coupe) - 8000$

Ubermacht Oracle(sedan) - 8000

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...