Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter en liten pause fra spillingen logget jeg inn igjen og fikk opp melding om at Cloud-serverne var nede. Jeg valgte å ikke lage meg ny midlertidig karakter, så jeg slo av, på vanlig måte, for å prøve igjen senere. Nå vises det ingen figurer. Dette er nå en liten stund siden jeg sjekket, men vil logge inn igjen ganske snart for å sjekke på nytt. Er dog ganske sikker på at jeg ikke har karakterene mine lenger, siden Social Club heller ikke viser noen. Jeg hadde laget to for å være sikker.

Introduksjonen er så seig og knotete å komme seg gjennom, så bare tanken på å gjøre den igjen er grunn nok i seg selv til å gi en god, feit f**n i å prøve på nytt. Hvis det da viser seg at begge figurene mine er borte, altså.

Jeg spiller på PS3.

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Etter en liten pause fra spillingen logget jeg inn igjen og fikk opp melding om at Cloud-serverne var nede. Jeg valgte å ikke lage meg ny midlertidig karakter, så jeg slo av, på vanlig måte, for å prøve igjen senere. Nå vises det ingen figurer. Dette er nå en liten stund siden jeg sjekket, men vil logge inn igjen ganske snart for å sjekke på nytt. Er dog ganske sikker på at jeg ikke har karakterene mine lenger, siden Social Club heller ikke viser noen. Jeg hadde laget to for å være sikker.

 

Introduksjonen er så seig og knotete å komme seg gjennom, så bare tanken på å gjøre den igjen er grunn nok i seg selv til å gi en god, feit f**n i å prøve på nytt. Hvis det da viser seg at begge figurene mine er borte, altså.

 

Jeg spiller på PS3.

Samme her. Ganske irriterende.

Lenke til kommentar

Ser flere si at karakterne ikke er "slettet" , at de kommer tilbake osv. Men hvor har dere den info`n fra???

Har lest igjennom på rockstar support siden også men finner INGEN som har fått igjen karaktern sin uansett hva de har gjort eller hvor lenge de har ventet.

Virker som dette bare er en teori en eller annen har kommet på som har spredd seg så folk faktisk tror at det stemmer at ting kommer tilbake bare man venter.

 

Er det noen her som har fått igjen karaktern sin etter at den har blitt sletta?

Lenke til kommentar

Ser flere si at karakterne ikke er "slettet" , at de kommer tilbake osv. Men hvor har dere den info`n fra???

Har lest igjennom på rockstar support siden også men finner INGEN som har fått igjen karaktern sin uansett hva de har gjort eller hvor lenge de har ventet.

Virker som dette bare er en teori en eller annen har kommet på som har spredd seg så folk faktisk tror at det stemmer at ting kommer tilbake bare man venter.

 

Er det noen her som har fått igjen karaktern sin etter at den har blitt sletta?

 

Characterdataen ligger på en server. Hvis serveren går ned, kan ikke dataen lastes. MANGE har opplevd å se at begge slots er tomme, uten å ha mistet characters permanent.

 

Det er dog mange som ser ut til å miste sin character konstant, så det er absolutt ingen garanti for verken det ene eller det andre. Noe er feil med systemet til Rockstar ut over det at serverne går ned.

Endret av fredes
Lenke til kommentar

Ser flere si at karakterne ikke er "slettet" , at de kommer tilbake osv. Men hvor har dere den info`n fra???

Har lest igjennom på rockstar support siden også men finner INGEN som har fått igjen karaktern sin uansett hva de har gjort eller hvor lenge de har ventet.

Virker som dette bare er en teori en eller annen har kommet på som har spredd seg så folk faktisk tror at det stemmer at ting kommer tilbake bare man venter.

 

Er det noen her som har fått igjen karaktern sin etter at den har blitt sletta?

 

Dem kommer ikke tilbake, det har ikke hendt hittil ihvertfall. Såklart karakterne forsvinner når Cloud er nede, du får warning om dette ingame. Men cloud er oppe og karakterne er borte. Min karakter fra igår er ikke tilbake enda så ingen kan si noe som helst sikkert om dette enda. Selv Rockstar aner ikke.

 

Det virker som det er noe i spillet som gjør at karakterne blir korrupt på selve servern. Om Rockstar velger å gjenopprette, hvordan skal dem klare det egentlig? Du har 5 slots og garantert at folk har laget seg nye flere ganger. Oppi alt dette her så har flere funnet ut hvordan du skal glitche salg av biler i spillet så du kan tjene uendelig med penger ........ Så dem har litt å jobbe med tror jeg.

Lenke til kommentar

Jeg tok visst feil!

 

Prøvde og starte GTAO nå, regnet med at jeg måtte starte helt på nytt igjen. Klikket meg inn på Solo Session å der var karaktern min tilbake! Med penger å stats å alt!

 

Så da er det kanskje håp alikevel da!

 

Håper på at det skyldes at R* har rettet opp feilen.

Lenke til kommentar

Jeg har ventet lenge med å spillet online pga. av alle disse problemene jeg har lest her. Prøvde 1 time i dag bare for å teste litt, og førsteinntrykket mitt er positivt. Men når det er sagt så ble det gitt veldig mye info på kort tid, husker ikke halvparten en gang. Prøvde 1 deathmatch runde, ganske morsomt :) Etter at jeg satt inn noe penger i minibanken så kom det en tulling å skulle ta meg, endte med at begge fikk politiet etter oss(jeg gjorde ingenting), men da politiet begynte å skyte(de skøyt bare på han) gjorde jeg det samme, og han der fjotten ble wasted. :p

Lenke til kommentar

Jeg tok visst feil!

 

Prøvde og starte GTAO nå, regnet med at jeg måtte starte helt på nytt igjen. Klikket meg inn på Solo Session å der var karaktern min tilbake! Med penger å stats å alt!

 

Så da er det kanskje håp alikevel da!

 

Håper på at det skyldes at R* har rettet opp feilen.

 

Hmm, får ta meg en tur innom solo session selv å se om det kanskje ligger noen karakterer der, får krysse fingrene.

 

Edit: Dæven, der var karakteren min også gitt, da er det kanskje håp ja.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...