Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Noen som har logget hvor mange kamper dere har spilt på en sesong for og oppnå legendary?

Er forsåvidt også interessant cirka hvor mange kamper dere spiller pr. dag generelt.

 

Selv har jeg spilt noe mer enn vanlig denne sesongen, tipper jeg ligger på mellom 5 og 10 kamper til dagen i snitt. Ender med rank 9 som høyeste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nesten skremmande kor lite variasjon det er i arena. Køyrer et rogue run og møter: Pala, rogue, pala, mage, pala, pala, pala...

 

edit: neste kamp... pala

Siste 30 dager har jeg spillt 12 arena runs, med average på 5,5 wins :(

 

Har spillt med alle klasser bortsett fra Hunter og Shaman, men hva man møter er en annen sak..

 

Her er mine stats for motstander:

Paladin: 30

Mage: 15

Rogue: 14

Druid: 13

Priest: 10

Shaman: 7

Warlock: 7

Hunter: 5

Warrior: 4

 

Så jeg kan bekrefte at det er drøyt mange flere Paladins enn noe annet som spilles. 

Lenke til kommentar

At Warrior sliter og blir lite valgt kan eg forstå, utifra egne erfaringar. Men resten.. kan ikkje dei gi pala en tanke dårligare kort då viss heropoweren er så enorm?

 

Heropoweren til pala er da ikke så ekstrem? Shaman har over det jevne bedre power i mine øyne, og det er ikke akkurat som shaman ruler arenaen. Det er kortene til pala som gjør det, ikke hero power.

 

AtW

Lenke til kommentar

Noen som har logget hvor mange kamper dere har spilt på en sesong for og oppnå legendary?

Er forsåvidt også interessant cirka hvor mange kamper dere spiller pr. dag generelt.

 

Selv har jeg spilt noe mer enn vanlig denne sesongen, tipper jeg ligger på mellom 5 og 10 kamper til dagen i snitt. Ender med rank 9 som høyeste.

Tok meg 239 kamper å nå Legendary denne sesongen. Så mellom 5 til 10 kamper for dagen i snitt.

Lenke til kommentar

Endelig 12win deck i arena igjen, og første gang med druid!

 

ijukIwB.jpg

 

Møtte 5 mage, 3 paladin, 2 shaman, 2 druid, 1 warlock og 1 priest, tapte mot Paladin og Shaman. Siste 2 kampene var 2 wins mot samme mage :p

 

Deck med veldig mye solide minions, en passe lav kurve og en del gode spells. Har virkelig fått sansen for Power of the Wild, og Raven Idol, og kanskje spesielt scarab, er utrolig bra i druid! Mulch anbefales også på det sterkeste!

 

Box of shame går til Flame Juggler, som traff face 9 av 10 ganger uavhengig av antall minions på motstander sin halvdel, selv den gangen jeg fikk Bran fra Scarab og brukte han sammen med Juggler...

200_s.gif

Lenke til kommentar

Jeg synes også at dette er et bra steg. Er spent på hvordan metaen kommer til å bli i neste expansion. Ingen Sludge Belcher, Piloted Shredder og Dr. Boom. Secret Paladin kommer til å bli mye, mye svakere i neste standard. Dette blir bra.

Endret av Patton
Lenke til kommentar

Jeg synes også at dette er et bra steg. Er spent på hvordan metaen kommer til å bli i neste expansion. Ingen Sludge Belcher, Piloted Shredder og Dr. Boom. Secret Paladin kommer til å bli mye, mye svakere i neste standard. Dette blir bra.

 

Hvorfor secret paladin? (sier ikke at det ikke blir svakere, for det kommer jo en ny expansion, men basert på dagens kort), det er jo nestne ingen av secret paladins unike kort som tas bort?

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...