Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må få ut litt frustrasjon;

Spiller (en selvkomponert versjon) av Renolock for å ta en quest. Men på de 4 siste kampene har jeg ikke sett snurten av Reno, og i tillegg har motstander så GRISEflaks når det gjelder topdecking at jeg blir kvalm...

 

Jeg har møtt 2 aggro decks som har truffet har et svar uansett hva jeg har kasta ut, selv med bare 1-2 kort på hånd. Jeg har møtt mage som får Pyroblast av ethereal conjurer når jeg har 11 hp = fireblast så pyroblast neste runde. Nå sist, en warlock med Malygos, dark bomb og soulfire...

 

Gi meg styrke!

Lenke til kommentar

Sikkert ikke noe nytt, men oppdaget en rar bug eller hva man skal kalle det i dag, brann bronsebeard på bordet og bruker cabal, når man vanligvis gjør det, så stjeler man jo bare den ene minionen, og man får heller ikke to kopier av den. Men det viser seg at om man har 6 minions fra før, så dør minionen du stjeler (det kjøres en sjekk og spillet tror du får 8 minions?), RIP chromaggus :(

 

AtW

Lenke til kommentar

Sikkert ikke noe nytt, men oppdaget en rar bug eller hva man skal kalle det i dag, brann bronsebeard på bordet og bruker cabal, når man vanligvis gjør det, så stjeler man jo bare den ene minionen, og man får heller ikke to kopier av den. Men det viser seg at om man har 6 minions fra før, så dør minionen du stjeler (det kjøres en sjekk og spillet tror du får 8 minions?), RIP chromaggus :(

 

AtW

Det høres riktig ut ja. Regner med du hadde Brann på bordet og slapp Shrinkmaister og Cabal? Jeg gjetter på at du først stjeler minionen, da har du 7 på bordet, og så prøver Cabal og stjele den en gang til, spillet sjekker hvor mange minions du har på din side (=7) og dreper da stakkars kortet. Blizz vil sikkert si working as intended, men strengt tatt kommer det fra dårlig programmering...

Lenke til kommentar

Får folk aoe lenger i arena? Eg får seriøst fuck all, uavhengig av class. om det er holynova, conc, flamestrike, etc...nada.

 

Mindre sannsynlighet enn før ja, men det er jo slik det er, er ikke noe ulikt for andre. NÅr det er sagt draftet jeg nylig 3 flamestrike i en arena her, men aoe er også mindre effektivt enn før, fikk (omtrent som forventet) 7 wins. AoE er mindre viktig i arena enn før, både fordi folk sjeldnere får det og fordi det er gjør mindre nytte for seg.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...