Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er flere decks som er bra mot secret paladin, men jeg skjønner Myhre veldig godt. Det er dritkjedelig å møte det samme hele tiden, spesielt om du ikke liker decken du konstant møter, eller at du ikke liker deckene som kontrer det.

Det er jeg enig i. Derimot så synes jeg det faktisk er ekstra deilig å slå disse hjerneløse deckene med control decks som Reno Lock, fordi du både "kaster bort masse tid" for dem siden det tar lang tid, og fordi man ofte kan le hele veien til banken mens de unnlater gode trades og bare går face.

 

We're gonna be rich!

27228-reno-jackson-golden.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kommer nok til å fokusere enda mer på cancer decks fremover, ene og alene av den grunn til fjortisser som elsker å flame. Ved flere anledninger adder noen meg, og så venter jeg på flamet før de sletter meg igjen. Alltid like gøy, alt fra at hele familien min måtte brenne til evig tid osv...

Noen ganger rekker jeg å svare litt tilbake, og da må man terge litt..

 

Igår fikk jeg en ny, først Hi mate :)

Og så skrev jeg Hi, sup? tilbake og da fikk jeg "I hope u and ur family have bbq ISIS style".

 

Må bare le, og gir meg enda mer motivasjon til å spille deck alle hater så nå blir det secretdin, facehunter og zoolock for alle penga :D

Lenke til kommentar

Det er litt rart det der. Liker også å gruse aggro, men liker ikke å spille mot aggro hele tiden. Dog ville jeg nok også klaget over hvor kjedelig det var om jeg kun møtte control. Feks liker jeg ikke å spille mot reno lock eller freeze/fatigue mage. Begynner å lure på om jeg liker å spille hs i det hele tatt, eller om jeg også lider av Blizzard syken :wee:

Endret av Golamesh
Lenke til kommentar

Bare jeg som møter latterlig mange mirrors? Spilte tempo mage i går og møtte bare mage. Så spilte jeg reno lock i dag og møter bare warlock. Blir mange mirrors når jeg spiller control warrior også, slike 24 timer lange kamper. Og møter jeg ikke mirrors så møter jeg den samme klassen 8 av 10 ganger. Irriterende.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til morsomme, brukbare, relativt billige stokker?

Spiller mest tempo mage og litt dragon priest, men savner litt variasjon og er egentlig stuck på rank 12 nå.
Priesten har nok en del forbedringspotensial da jeg bare slang noe sammen ganske kjapt for lenge siden, men jeg har ikke sett så nøye på det.
Magen har nok også litt forbedringspotensial, men der blir det nok mer tweaking da den funker ganske greit.

Finnes det noe nytt gøy som funker?
Prøvde et par kamper med aggro shaman, men fikk ikke det helt til..

 

 Hearthstone%20Screenshot%2001-24-16%2022Hearthstone%20Screenshot%2001-24-16%2022

Endret av Mr. ve
Lenke til kommentar

Noen som har tips til morsomme, brukbare, relativt billige stokker?

 

Spiller mest tempo mage og litt dragon priest, men savner litt variasjon og er egentlig stuck på rank 12 nå.

Priesten har nok en del forbedringspotensial da jeg bare slang noe sammen ganske kjapt for lenge siden, men jeg har ikke sett så nøye på det.

Magen har nok også litt forbedringspotensial, men der blir det nok mer tweaking da den funker ganske greit.

 

Finnes det noe nytt gøy som funker?

Prøvde et par kamper med aggro shaman, men fikk ikke det helt til..

 

 Hearthstone%20Screenshot%2001-24-16%2022Hearthstone%20Screenshot%2001-24-16%2022

Zoo lock fungerer ofte bra mot det meste som ikke er altfor tung control. Det er også fordelaktig mot Reno Lock fordi demonwrath som de gjerne bruker, ikke virker mot alle demonene i Zoo. Finnes utallige variasjoner av Zoo, så det er bare å finne en som passer dine kort :)

Lenke til kommentar

Har hatt mykje moro med renoPala. Tok utgangspunkt i Trump sin paladeck som hadde 22-23 unike kort. supplerte sjøl kort eg følte passa etter det. justerte ned kurva når det blei mykje aggro, (+1 zombie chow etc).

 

Klart...om du skal til legend er det ikkje veien å gå, men du vil ha mykje moro. And oh those delicious salty huntertears.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...