Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Viktige legendaries som jeg i alle fall ville ha craftet:

 

Justicar Truehart - Gjør Priest/Warrior/Paladin control decks en del bedre. Jeg bruker Justicar i min control priest.

 

Gromash Hellscream - Standard i de fleste Warrior decks. Vil du spille warrior noen gang, så trenger du denne legendary

 

Malganis - Viktig i to gode deck: Demonzoo og Demonhandlock. Liker du å spille Warlock, så skaff deg denne

 

Legendaries som er gode i bestemte deck:

 

Rhonin - Liker du mage, så er denne verdt å spandere dust på. Noen klager på at den er for treg. Ja, mot hyper aggresive decks er han ikke så god, men han er veldig god mot control decks eller tregere mid-range.

 

Baron Geddon - Control warrior. Var standard tidligere, har gått litt ut av mote nå, men er et solid kort.

 

Chillmaw - Er ikke et must, men liker du drager, så gå for denne

 

Ysera - Var mye brukt før i control warrior og control priest. Er gått litt ut av mote, til fordel for Nefarian. Det ser ut som at control Priest dumper denne til fordel for Entomb.

 

Gormok the impaler - Liker du zoo decks, så bør du crafte denne.

 

Artige kort som gir litt krydder i decks:

 

Malygos - Zeus shaman eller Malygos Warlock. Er litt gimmick, men har du lyst på litt moro...

 

Confessor Platress - Heller ikke et must kort, men liker du Priest kan du ha det veldig moro med denne i decket. Dette kortet har reddet meg ut av noen situasjoner før

 

Nexus Champion Saraad - Et herlig kort i Mage.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke verdens undergang at det ikke er en pakke denne gangen, men ingen kan vel beskylde Blizzard for å være gavmilde i hvert fall. Det er litt typisk dem at når det er jul og de skal endre belønningen for å vinne en brawl så skifter de ut istedenfor å legge på noe ekstra. Synes de fint kunne ha spandert en cardback på spillerne sine i tillegg til den vanlige belønningen. Men sånn tenker ikke Blizzard, uten at det er en voldsom stor greie akkurat her.

 

Ellers er jeg enig. En ganske morsom brawl, og endelig får grådige spillere sin egen greie. Her lønner det seg å ikke bare ta pakka på motstander sin halvdel, men også "din egen".

Lenke til kommentar

 

Ja det hadde jo vært kjekt om de faktisk gav bort noe som var verdt noe

..Vel. de har jo gitt bort hele spillet gratis..

 

Ja sant, bortsett fra at jeg vedder på at gjennomsnittsspilleren har brukt mer penger på spillet enn det et AAA spill koster. At F2P spill er gratis er bare bullshit og et dårlig argument for hvorfor de ikke skal gjøre litt stas på julen...

Lenke til kommentar

 

 

Ja det hadde jo vært kjekt om de faktisk gav bort noe som var verdt noe

..Vel. de har jo gitt bort hele spillet gratis..

 

Ja sant, bortsett fra at jeg vedder på at gjennomsnittsspilleren har brukt mer penger på spillet enn det et AAA spill koster. At F2P spill er gratis er bare bullshit og et dårlig argument for hvorfor de ikke skal gjøre litt stas på julen...

 

Det er skikkelig frivillig. :p Jeg har til dags dato ikke brukt ei krone på det. Det tar lenger tid, ja. Men jeg har fått det gratis.

Lenke til kommentar

Bullshit mekanikk med:

27234.png

og

27238.png

 

Spiller entomb på motstander sin minion, og Djinn forsvinner inn i decket sammen med det. 

 

Ja man kan sikkert bortforklare det med at "når du bruker entomb blir motstander sin minion din minion og dermed friendly." Derimot så sier kortteksten på entomb spesifikt at du kun kan targete enemy minion, mens Djinn spesifikt sier friendly. Så de to kortene behandler samme kortet som både friendly og enemy på en gang. Føkkings bug og tapte meg arenakampen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...