Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville hatt 3-0 i arena nå, men en kolega kom bort til meg midt i kampen. Jeg la da bort mobilen til han gikk, da jeg tok opp mobilen igjen så lå jeg for langt bak til å kunne vinne:( Det er bakdelen med å spille på jobb i guess..

Det lukter vel nesten litt fortjent av akkurat det der du ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ville hatt 3-0 i arena nå, men en kolega kom bort til meg midt i kampen. Jeg la da bort mobilen til han gikk, da jeg tok opp mobilen igjen så lå jeg for langt bak til å kunne vinne:( Det er bakdelen med å spille på jobb i guess..

 

Hahaha, sliter med det samme selv, hender jeg tar noen runder på dass  :dremel:

Lenke til kommentar

 

 

Startet spillet med en positiv overaskelse i dag! 2 free packs, og i den ene var det en legendary :)

 

http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/17345765576

Fikk også to packs, og i den ene gjemte King Crush seg! :p

 

Haha! Akkurat samme her. Bare synd jeg hadde King Crush fra før. :p

 

Hadde ham ikke selv, så jeg gikk rett på og laget meg et beast hunter deck. Fungerer sånn halvveis, men er ikke så spennende...

Lenke til kommentar

 

 

 

Startet spillet med en positiv overaskelse i dag! 2 free packs, og i den ene var det en legendary :)

 

http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/17345765576

Fikk også to packs, og i den ene gjemte King Crush seg! :p

 

Haha! Akkurat samme her. Bare synd jeg hadde King Crush fra før. :p

 

Hadde ham ikke selv, så jeg gikk rett på og laget meg et beast hunter deck. Fungerer sånn halvveis, men er ikke så spennende...

 

Fungerer greit i rogue mill deck også, ikke akuratt de beste decket jeg har, men det som er kjekkest å spille :)

Endret av GnilreG
Lenke til kommentar

Hater å lese om hva andre får i sine packs. Gudene vet hvor mange packs jeg har fått/kjøpt, jeg har dog kun fått EN legendary fra packs. Malorne her for noen dager siden. :p Ellers har jeg kun fra singleplayer og mechatorque. -_-

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Startet spillet med en positiv overaskelse i dag! 2 free packs, og i den ene var det en legendary :)

 

http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/17345765576

Fikk også to packs, og i den ene gjemte King Crush seg! :p

 

Haha! Akkurat samme her. Bare synd jeg hadde King Crush fra før. :p

 

Hadde ham ikke selv, så jeg gikk rett på og laget meg et beast hunter deck. Fungerer sånn halvveis, men er ikke så spennende...

 

Fungerer greit i rogue mill deck også, ikke akuratt de beste decket jeg har, men det som er kjekkest å spille :)

 

Hvordan får du King Crush inn i et mill deck? Sikker på at det ikke er King Mukla du fikk da? :p

 

194.gifking-mukla.jpg

 

Endret av UriasX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...