Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hva som har skjedd med meg i arena i det siste. Laget et decent Paladin deck, ikke noe supert men 2 truesilver, 1 concecrate, 2 kings, passe mengde early game. gikk 1-3 etter å ha knust første motstander. Folkene jeg møtte hadde latterlig sterke decks, selv da jeg quet som 1-2...

Lenke til kommentar

De du spiller mot tidlig i Arena-fasen er også folk som vinner lett 12-wins. Er bare at sjansen for å møte gode spillere seinere er større.

Så du var nok bare uheldig å møtte gode decks.

Joda men det er skjelden at du skal møte spesielt gode decks når du selv står på 1-2. På 0-0 og 0-1 osv er det lotto hva du møter selvsagt. Har hatt flere dårlige arene runder i det siste uten at jeg egentlig kan forklare hvorfor :(

 

Men lykken står den kjekke bi, så da snur det nok snart! :p

Lenke til kommentar

 

De du spiller mot tidlig i Arena-fasen er også folk som vinner lett 12-wins. Er bare at sjansen for å møte gode spillere seinere er større.

Så du var nok bare uheldig å møtte gode decks.

Joda men det er skjelden at du skal møte spesielt gode decks når du selv står på 1-2. På 0-0 og 0-1 osv er det lotto hva du møter selvsagt. Har hatt flere dårlige arene runder i det siste uten at jeg egentlig kan forklare hvorfor :(

 

Men lykken står den kjekke bi, så da snur det nok snart! :p

 

 

Fridager, så du spiller på dagtid (utenfor helg), når færre casuals spiller? Har ihvertfall hatt en 3-4 ræva runs de siste dagene personlig.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

De du spiller mot tidlig i Arena-fasen er også folk som vinner lett 12-wins. Er bare at sjansen for å møte gode spillere seinere er større.

Så du var nok bare uheldig å møtte gode decks.

Joda men det er skjelden at du skal møte spesielt gode decks når du selv står på 1-2. På 0-0 og 0-1 osv er det lotto hva du møter selvsagt. Har hatt flere dårlige arene runder i det siste uten at jeg egentlig kan forklare hvorfor :(

 

Men lykken står den kjekke bi, så da snur det nok snart! :p

 

 

Det kan jo være så enkelt som at de du møter faktisk har gode decks og kommer til å nå 12, men har en dårlig start? Det er lenge siden jeg spilte arena, men de gangene jeg gikk til 12 så hadde jeg ofte dårlige starter av en eller annen grunn. På 1-2 så kan du vel feks møte folk som er 1-1?

Lenke til kommentar

Spilte ti kamper i dag for å gjøre unna noen dailies. Møtte åtte aggro decks og to druids. Den ene druiden spilte Boom på runde tre...jepp runde tre. Og den andre spilte Nefarian ganske tidlig. Jeg hadde så klart ikke sw: death og måtte spille taunt. Han fikk silence og thoughtsteal fra Nefarian, og fulgte opp med sw: death på min Dr. Boom runden etter. Morsomt..

 

Tror det blir en stund før jeg spiller hs igjen :p

Lenke til kommentar

 

Passerte 2k gull igjen i går så feiret med å kjøpe meg 10 pakker classic kort. Resultat var 1 Ancient of Lore av kort jeg kunne ønsket meg, resten var bare skrot. Fikk vel 2 pakker med 1 epic og 1 rare, resten var 4 common + 1 rare :(

Er det noe særlig verre enn forventet da? AtW

 

Forventer alltid å få Sylvanas eller Tirion, på den måten blir jeg garantert skuffet hver eneste gang!

Lenke til kommentar

Det er jo lagt opp til at du skal kjøpe en million kortpakker så da blir det jo slik. Jeg har gått tilbake til å åpne vanilla pakker fordi jeg fortsatt mangler legendaries derfra. Og da har jeg altså spilt siden beta og brukt mer penger enn jeg bruker på AAA spill. Blizzard klarte å lure meg med "gratis"-modellen :D

 

Hadde man fått mer dust fra disenchants så hadde jeg vært fornøyd, men får jo minimalt der også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...