Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Jeg er og roter på rank 14 for tiden, og jeg er helt enig med deg. Helt utrolig hvor mange det er som spiller Hunter! Jeg holdt på med et 5win-quest med Shaman i kveld, og det var like før jeg satt inn Vitality Totem i decket i et forsøk på å gjøre livet litt bedre mot Huntere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis livet gir deg huntere, lag et deck som moser dem :)

 

Problemet med det er at du da ender opp med å spille det samme nesten hele tiden. Det eneste som er mindre moro enn å spille control mot face hunter er å spille et deck som dikteres av motstanderen, enten det er face hunter, zoo, aggro paladin eller noe annet lignende. Du må selvfølgelig tilpasse decken til metaen du spiller i, og det er greit når vi snakker om enkelte kort man bare må ha med. Når det er snakk om storparten av decken så blir det litt kjedelig.

Lenke til kommentar

 

Fikk den sureste kortpakka jeg noensinne har fått i dette spillet:

attachicon.gifIMG_1786.PNG

 

Send melding på facebook til blizzard med bildet og spør pent om du får ny.

Får ikke mer dust selv om korta hadde vært annerledes...

 

Klarer ikke logge på med mobil, andre som opplever det?

Edit: kom inn til slutt, fikk spilt en kamp (som jeg vant) og fikk en Legendary i pakken. Ikke verst!

( var Illidan, though.. Ikke den legendary'en jeg hadde størst behov for, akkurat).

Endret av Mr. ve
Lenke til kommentar

Her er min battle.net id om det er noen som liker å spille og som kunne tenkt seg litt vennelig prat og deling av erfaringer, samt å få gjort questen med spectator  :)

 

Solbakk#2827

 

- Og ja, er en del mill ikveld ser jeg...

Endret av mfjaer
Lenke til kommentar

 

Fikk den sureste kortpakka jeg noensinne har fått i dette spillet:

attachicon.gifIMG_1786.PNG

Send melding på facebook til blizzard med bildet og spør pent om du får ny. 

 

 

Ja det hjelper sikkert :p

 

Btw, noen her ønsket at heartpwn kunne utelukke kort på decksearch. Det har tydeligvis blitt hørt, nå kan man søke etter og filtrere ut decks som inneholder de kortene man ikke har :)

Lenke til kommentar

Tja, morsomt. Jeg vet ikke helt. Var latterlig enkel på vanlig og latterlig vanskelig på heroic. Som regel må jeg bare gi opp kjapt fordi han tar board control og dreper meg på få runder. Har jeg en minion og han har ingenting så har han alltid removal og kan spille noe først igjen. Leder jeg med mye, altså flere minions og han har ingen så har han alltid en eller to twisting nether på lur. Prøver jeg å blokkere twisting nether eller sprint med counterspell så dreper han meg med minions på få runder...jeez.

 

Virker som om eneste måten å slå han på er sylvanas runde en, kel'thuzad runde to og kanskje counterspell runde tre, men sjansen er da stor for at han har den removal spellen som tar ut kel'thuzad og gir han 10 armor. Noen som har hatt flaks her så langt? Jeg var i nærheten en gang, da jeg fant ut at kel'thuzad + mirror image ser ut til å bugge ai'en og han angrep ikke på flere runder. Men en runde før jeg hadde lethal så trakk han spellen som tok ut kel'thuzad og drepte meg samme runde. Så selv når han bugger så klarer jeg ikke å slå han :D

Lenke til kommentar

Etter utallige forsøk med mage så fant jeg en warlock deck som gjorde det ganske enkelt, gitt at du får et par riktige kort. Warlock med en deck bestående av 29 spells og Majordomo. Når han bruker mindgames og stjeler Majordomo så kjører du twisting nether og har forhåpentligvis nok spells til å drepe han før han dreper deg med hero power.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...