Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Den nye mage questen burde ikke hete class challenge i det hele tatt, går jo ikke an å tape.

 

Den er som hunter-questen, går stort sett greit, men det er mulig å tape, om man har uflaks nok er det umulig.

 

EDIT: eller bug, spillte den nå, bossen spillte nostedomu(eller hva nå den heter den 15-sekunds dragen), og min awsome invention gjorde den om til en kylling, da kunne jeg plutselig ikke gjøre noe lenger.

 

AtW

Endret av ATWindsor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var ute å sykla litt på Mage-challengen. Lorewalker Cho kødda det litt til, og jeg fikk egentlig ikke ut noe som helst (fikk dyre kort, eller kort uten damage). Motstander hadde derimot Illidan, buffa King mukla (my bad..) ++. Men Deathwing ordna biffen til slutt.

Lenke til kommentar

Det var jo ingen av de normale bossene som var vanskelig i Naxxramas heller. Kanskje bortsett fra en av challenge questene. Tror det var warrior jeg slet med om jeg ikke husker helt feil. Resten er tydeligvis designet slik at alle som har kjøpt, uansett om man er nybegynner eller ikke, skal få de nye kortene. Så får man en utfordring i heroic om man ønsker det. Synes det er en grei måte å gøre det på, selv om de vanlige bossene var i overkant lett denne gangen.

 

Husker ikke hvordan det var i Naxxramas, men det blir vel kanskje vanskeligere etter hvert?

Lenke til kommentar

I Naxxramas har jeg fortsatt ikke klart de to bossene i Frostwyrm Lair på Heroic, tar gjerne imot tips som inkluderer GvsG-kort. At Blackrock er lett gjør ingenting så lenge de er såpass undeholdene som det er. Syns altfor mange tar spillet altfor seriøst, IMHO er det mye gøyere å variere mye, som den innbarka casual-spilleren jeg er :)

Lenke til kommentar

Har du logget ut og inn igjen?

 

http://www.hearthpwn.com/blue-tracker/topic/11820-missing-brm-content-update se forøvrig denne tråden.

Trodde det skjedde automatisk siden det står click/touch to log in. Men det fungerte, så takk.

 

Hard mode var litt for enkel på noen av bossene ...

 

 

Det nye revive-kortet gjorde nytten sammen med en velkjent healing spell.

post-199980-0-75664900-1428682172_thumb.png

 

Har heldigvis rett kort for hånden:

post-199980-0-60472500-1428682187_thumb.png

post-199980-0-42219600-1428682202_thumb.png

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...