Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg tar meg fra fra denne tråden her, tilfelle en jævel poster om at han har fått spillet. Klarer ikke dette mer , føles som tortur har bare lyst å dø nå

• Liker 2
Skrevet

Angrer så mye på at jeg ikke bestilte fra Ludo. Tabbe tabbe tabbe. En kompis på Facebook fortalte meg nettopp at han bestilte fredag og fikk den i dag.

Skrevet

Bestilt på onsdag, sendt på fredag og fikk den i dag. Bra levert av GameZone! :)

Skjønner ikke at det er så stor forskjell. Min ble også sendt på fredag av samme leverandør... Men fortsatt ikke fått..

Skrevet

Det er ikke kjedene man skal klage på, heller posten. Kjede sender så fort de kan, kanskje litt spesielt ved forhåndsbestillinger. Men det er posten eller bring som bestemmer leveringstiden avhengig av hvor du bor.

Skrevet

Artig hvordan folk er skuffet over å ikke få et spill FØR release. Slapp av, hvis spillet ikke ligger i postkassen i morgen, så kan dere klage så mye dere vil.

Skrevet

Noen som bestilte fra coolshop som har fått spillet?

Jeg kan bekrefte at jeg ikke har fått det, bor i Oslo, så hvis noen skulle fått det derifra i dag så var det oss. Coolshop har gjort en god jobb med å holde datoen, får det garantert i morgen :)

Uansett skuffende, var SIKKER på at det lå i postkassa i dag, men nei :closedeyes:

• Liker 1
Skrevet

Fikk akkurat et eksemplar fra gamezone nå, bestilt på fredag! trodde aldri det skulle komme frem i ¨tide¨ så jeg kjøpte det på psn i går :tease:

nå skal det games :D

Skrevet

Ikke fått en dritt av gamezone jeg. Det suger litt men jeg tror posten har skylda. Fikk ting dagen etter at de var sendt fra gamezone før terminalen ble flyttet :\

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...