Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søringene er kasta under en buss >.<

 

Skal være ærlig å si at jeg er litt skuffet, ihvertfall når spillet dukker opp rundt på østlandet fra samme nettbutikk. Muligens sorteringen her nede går litt tregt, lange røykepauser og mye kaffe :p

Fikk også beskjed om at det var sendt nå...

Skuffet meg, forventer å ha det på dagen når jeg forhåndsbestiller for så lenge siden.

Lurer på å gå ned på Gamezone i Kr.sand og kjøpe for deretter sende tilbake fra cdon

Lenke til kommentar

Skuffet over CDON, har forhåndsbestilt der, og først NÅ fikk jeg mail om at pakken var sendt i dag. Jeg hadde ikke forventet å få spillet i dag, og kommer heller ikke til å lage noe rabalder for at jeg ikke får den i morgen, jeg har mye annet å ta meg til, så overlever om jeg må vente noen dager til, men syns likevel det er skuffende når de på mange måter lover at man skal få spillet på releasedagen, eller ivhertfall at de skal sende ut spillet i god tid nok til at man skal få det på release. Skjønner at postgang o.l. kan gjøre at ting ikke blir helt som planlagt, men at de sender ut dagen før, er altfor seint i forhold til hva de har lovet. Så ja, jeg er skuffet.

 

Edit: Skulle det nå likevel vise seg at jeg faktisk får spillet i morgen, så skal jeg svelge kritikken min. :p Syns ellers det er helt latterlig med alle som klager over at de ikke har fått spillet i dag. Release er ikke før imorgen, ingenting tilsier at du skal ha det i dag.

Endret av Nevnarion
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingenting i postkassen nei. Men så at det ikke sto klart tallet på huset mitt på kassen, så etter jeg så at den var tom skrev jeg en fin stor "8"-tall der. Håper det ikke er grunnen til at jeg ikke fikk pakken av postmannen i dag.... Men tviler uansett, Elkjøp sin levering kommer jo ikke til noen i dag virker det som.


Fikk svar på Elkjøp sin facebook om at spillet blir sendt i dag :/ Så kommer nok ikke til å få spillet i morgen.

 

Det er jo helt latterlig at folk ikke får spillet i morgen. Da blir det kaos.

 

Regner med at det ikke bruker mer enn en dag til Bergen, så jeg tror jeg får den i morgen da.

Lenke til kommentar

Ingenting i postkassen nei. Men så at det ikke sto klart tallet på huset mitt på kassen, så etter jeg så at den var tom skrev jeg en fin stor "8"-tall der. Håper det ikke er grunnen til at jeg ikke fikk pakken av postmannen i dag.... Men tviler uansett, Elkjøp sin levering kommer jo ikke til noen i dag virker det som.

 

Det er jo helt latterlig at folk ikke får spillet i morgen. Da blir det kaos.

 

Regner med at det ikke bruker mer enn en dag til Bergen, så jeg tror jeg får den i morgen da.

 

Jeg bor like ved Lillehammer, men har bare opplevd 1 gang at jeg har fått noe dagen etter det har blitt sendt. Og det var fra komplett som sendte tidlig på dagen :(

Lenke til kommentar

 

Jeg bor like ved Lillehammer, men har bare opplevd 1 gang at jeg har fått noe dagen etter det har blitt sendt. Og det var fra komplett som sendte tidlig på dagen :(

Du får nok på onsdag da... uff. Håper virkelig Elkjøp greier å levere det til lanseringsdatoen ellers er det stor skuff.

Noen som har fått fra elkjøp ?

Tror ikke det er mulig mtp at de ikke sendt ut ti noen som helst før i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...