Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Lykke til med å komme noen vei med det. :p

 

Ja denne saken kommer garantert til høyesterett, evt menneskerettighetsdomstolen :p

 

Oppnår kanskje dødsstraff også, om man velger å kjøre saken for domstolen i USA. Fy slemme butikken som ikke leverte spillet før release. FYYY!!!

 

Jeg for min del er fornøyd med at jeg sikret meg et eksemplar ved release :)

Lenke til kommentar

Vil også ha i dag... Hvor bor du? Bestilte også fra Gamezone.

Bor i Oslo! Trodde jeg nesten skulle få på lørdag, siden det sto sendt på mine sider på fredag, og andre meldte om å ha fått på lørdag, så trodde også jeg skulle være så heldig! :) hehe, men nei.. Fikk i dag da, og alt er er bare bra! Digger spillet så langt! Veldig mye! :D

Lenke til kommentar

Tviler på at Rockstar har forventet full suksess med begrensningene sine, men en viss effekt har de jo hatt. Det var ikke min tur i dag, ser ut til at Elkjøp har vært snille gutter.

men hva er vitsen med disse begrensningene?

 

er de redd for at spillet suger, slik at folk kansellerer forhåndsbestillinger?

Lenke til kommentar

Det er flere grunner til at man vil ha en lansering fokusert på en dato. Det blir jo en anledning, som er bra PR. Og et tidspunkt må man jo gi. Det gir bedre utslag på salgslistene, som gjerne går fra mandag til søndag. Dette er ikke like viktig for forhåndsbestillinger, som jo allerede er i boks, men salg over disk i fysisk butikk er fortsatt viktig for bransjen, og det er til deres fordel at man i hvert fall ikke er garantert å få spillet tidligere ved forhåndsbestilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...