Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner egentlig ikke hvorfor det ikke kommer dagen før (som standard) til de som forhåndsbestiller. Personlig forhåndsbestilte jeg det 16. januar. 9 mnd siden i dag. Ser ikke poenget med å forhåndsbestille en vare så tidlig, for å få den 12-14 timer etter release? Da kunne jeg like godt ha pre-loadet det på PSN..

  • Liker 4
Lenke til kommentar

FIkk mail fra cdon.no nå om at de har sendt pakken og at jeg kan regne med å ha den om 2-3 virkedager. Jeg bor i Sogn og Fjordane.. er det sjans at jeg har det i morgen?

 

Vet ikke hvor cdon har lager, derfor er det vanskelig å vite. Pakker sendt fra f.eks gamezone har jeg i posten dagen etter sending. Orka bare ikke enda en nedtur fra gamezone, så prøvde meg på cdon denne gangen

Lenke til kommentar

FIkk mail fra cdon.no nå om at de har sendt pakken og at jeg kan regne med å ha den om 2-3 virkedager. Jeg bor i Sogn og Fjordane.. er det sjans at jeg har det i morgen?

 

Vet ikke hvor cdon har lager, derfor er det vanskelig å vite. Pakker sendt fra f.eks gamezone har jeg i posten dagen etter sending. Orka bare ikke enda en nedtur fra gamezone, så prøvde meg på cdon denne gangen

Cdon har vel lager i Sverige. Om du fikk den meldingen i dag vil du nok få det i morgen eller onsdag.

Lenke til kommentar

TY? Det betyr at du har fått det? Fikk samme mail på fredag så spent på å komme hjem fra jobb i dag gitt..

Dont hold your breath. Bor i kr.sand og jeg har ikke fått i dag. Jeg fikk også mail på fredag.

 

Syns det er noe rart at folk fra østlanded mottar pakkene en dag tidligere. Trodde bare det var folk nord for trondheim som fikk tilsendt tidligere?

Lenke til kommentar

Nei... den mailen jeg fikk fra Elkjøp i går var bare en kvittering. Fikk mail i dag tidlig at den ble sendt faktisk fra Elkjøp. Og dette kan jo være fra Sverige?.... Da er det vel lite sjans på at det kommer i dag. :p Og mulig at den kommer i morgen. Faen, jeg skulle bestilt fra Gamezone eller noe, har så jævlig lyst å spille det AKK. NÅ! :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...