Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Fikk melding om at det var sendt i dag, gleder meg stort. Ble litt lettet når jeg leste at CDON ikke sendte fra lageret i sverige, når det vart sendt idag. Da hadde det ikke komt frem i morgen med mindre vogntoget kjører på ekspress(to sjåfører) fra Sverige, noe jeg tviler på :p

 

Godt tenkt av CDON å sende det fra et lager i Norge :)

Lenke til kommentar

Har bestilt fra Gamezone, men fått beskjed om levering tidligst 21.09.

 

Er det noe annet sted jeg kan bestille fra og håpe at det kommer tidligere? Skulle gjerne hatt spillet på Fredag senest. Bor i Bø i Telemark, så har ikke så mange butikker å besøke - kun Euronics og Expert, og er usikker på om de har det.

Har bestilt fra Gamezone jeg også, og jeg bor i Hørte (4 min unna Bø). Fikk GTA V i posten i dag! Expert boikotter GTA-franchisen, og Euronics visste ikke når de fikk inn GTA.

Endret av Pindsle
Lenke til kommentar

Jeg har bestilt fra Coolshop, men det står fortsatt "behandlet" på ordren. Fikk faktura på mail, enda jeg har valgt Visa som betalingsmetode, og på siden står det at betaling er godkjent.

 

Vil det si at fakturaen skal betales, eller er det betalt?

Og hva vil behandlet si, er det da sendt?

 

De har ingen status som heter varen sendt, når de sender den såkalte fakturaen så betyr det at de har sendt varen og penger er trukket fra kontoen.

Da kan du ikke kansellere varen lenger, men du kan returnere den.

Fakturaen er altså kvittering på transaksjonen.

 

håper det hjalp.

Endret av Billon
Lenke til kommentar

Bestilte fra Gamezone. Ingenting i postkassa idag.

Folk som bor 15km unna meg har fått det idag. Fra Gamezone.

Bor 20km fra Kristiansand. Skjønner ikke logikken her! :hmm:

Bor i vågsbygd, ikke noe her heller. Hauk dropper et sikkert bare i postkassen på vei hjem fra nattåpent da, spare litt porto... :p

Lenke til kommentar

Bor i vågsbygd, ikke noe her heller. Hauk dropper et sikkert bare i postkassen på vei hjem fra nattåpent da, spare litt porto... :p

Haha! Ja, ikke sant!

Har innsett at det ikke dukker opp i dag, så får finne på andre ting for å få tiden til å gå.

Det dukker ganske sikkert opp i morgen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...