Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Står mottatt fra lager hos meg også. Fikk faktura på epost ende istad så da er maskinen her iløpet av neste uke forhåpentligvis. Håper mange som har trodd dem måtte vente til langt ut i mars/april har fått med seg dette og fått sikret seg en maskin.

 

Jeg er ihvertfall strålende fornøyd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Berre litt interrisert i reglar her :)

 

På lanseringsdatoen gikk eg inn på min lokale expert, men dei hadde ikkje fått inn noken ps4. Eg spurte om dei kunne skrive meg opp og sende meg ei melding når dei fekk det inn og det var ok :)

 

Midt ut i desember så ringte mobilen min og dei hadde fått inn ps4 på lager, og dei skulle holde den av til meg.

Eg tok med meg ett par kompissa bort og dei fann fram ps4-en min frå lageret, og eg kjøpte den. Men kan butikkene egentlig holde av varer? :p Dei fekk kun inn 5 stykk og alle var reservert, så ingen av kompissene mine fikk tak i :p

Lenke til kommentar

Berre litt interrisert i reglar her :)

 

På lanseringsdatoen gikk eg inn på min lokale expert, men dei hadde ikkje fått inn noken ps4. Eg spurte om dei kunne skrive meg opp og sende meg ei melding når dei fekk det inn og det var ok :)

 

Midt ut i desember så ringte mobilen min og dei hadde fått inn ps4 på lager, og dei skulle holde den av til meg.

Eg tok med meg ett par kompissa bort og dei fann fram ps4-en min frå lageret, og eg kjøpte den. Men kan butikkene egentlig holde av varer? :p Dei fekk kun inn 5 stykk og alle var reservert, så ingen av kompissene mine fikk tak i :p

Butikken kan gjøre hva de vil. Det er ingen lov som setter grenser her, det er deres varer efne varer, og de kan selge de til hvem de vil.Problemet ville først oppstått hvis det motsatte hadde skjedd, og de hadde inngått en bindende avtale med deg om salg og så likevel solgt den til kompisen din. Det kan fort være avtalebrudd.

Lenke til kommentar

Komplett fikk ikke til den 16 eller 18.

Den er utsatt til 2. feb.

 

Det er svaret jeg fikk fra Komplett i dag.

Hadde først november som levering, så ble den skiftet til 16. jan, så ble den for en uke siden skiftet til 2. feb.

 

Og slik holder de på sikkert til påsketider.

Og påsken er sen i år.

 

Satt nettopp med en Xbox One i "handlekurven" på Microsoftstore.co.uk

Fylt ut alt av adresser og kort, men tør ikke trykke "Confirm".

"Det kan jo hende at PS4 blir sendt den 2. feb.........."

Spørs om ikke dette er massive mengder bullshit? Min byttet nettopp status til "reservert på lager". Skulle sendes i morgen. Ser ut som de er i rute...?

 

Edit: Bestilte 1. sept...

Endret av thomasff
Lenke til kommentar

Hadde aldri betalt 5000 kr på Ludo når man kan vente litt og få den for 3800 på andre steder etterhvert. Og ihvertfall ikke fra Ludo uansett.

 

Det er endel penger ja. Om en kan vente til mars/april så er det jo det beste for lommeboka. Da var nok CDON sin pakke hvor du fikk med Knack til 4990kr et bedre valg. Bestilte den igår og maskinen er allerede på vei i posten..

Lenke til kommentar

 

Det er endel penger ja. Om en kan vente til mars/april så er det jo det beste for lommeboka. Da var nok CDON sin pakke hvor du fikk med Knack til 4990kr et bedre valg. Bestilte den igår og maskinen er allerede på vei i posten..

Jeg bestillte også på cdon i går men det står bare at pakken er på lager

Lenke til kommentar

 

Det er endel penger ja. Om en kan vente til mars/april så er det jo det beste for lommeboka. Da var nok CDON sin pakke hvor du fikk med Knack til 4990kr et bedre valg. Bestilte den igår og maskinen er allerede på vei i posten..

Helt klart. Jeg har for min del valgt å vente enda lenger uansett. :)

Lenke til kommentar

Siba melder på facebook at de har fått inn 100 stk. PS4. Sendes torsdag eller kan hentes i en av deres butikker til uka noe mer spesifikt stod ikke:

 

http://www.siba.no/product/14089615/ps4-konsoll

 

Meldingen på FB:

"Siba Norge

Vi har fått tak på 100st Playstation 4! Kjøp på siba.no eller i noen av våre butikker og hent neste uke. Første mann til mølla!"
Virker som at konsollen kommer inn med jevne mellomrom hos forhandlerne nå.
Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...